Wyszukiwarka

TMR Plastics Sp. z o.o. w Bydgoszczy, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, dążąca do zdobycia pozycji lidera w dziedzinie formowania wtryskowego części z tworzyw sztucznych poszukuje pracownika na stanowisko:

Księgowa/-y

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • terminowe i prawidłowe ewidencjonowanie w systemie finansowo – księgowym zdarzeń gospodarczych w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne);
  • rozliczanie transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych (zaliczki, kasa, operacja karty kredytowej, delegacje itp.);
  • uzgadnianie magazynów i kontrola ewidencji magazynowej;
  • prowadzenie rozrachunków oraz uzgadnianie kont;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP;
  • prowadzenie wewnętrznych ewidencji;
  • udział w  tworzeniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdawczości finansowej;
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym oraz Zarządem;
  • sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku powyżej 2 lat;
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz PDOP i VAT;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego;
  • znajomość programu NAVISION lub innego systemu klasy ERP;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
  • doskonalenie swoich umiejętności w międzynarodowej firmie;
  • prywatna opieka medyczna;
  • możliwość nauki j. angielskiego;
  • bonusy (m.in. premia za niechorowanie, bony);
  • pakiet szkoleń.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy.

 

Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:
„Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 922) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji przez TMR Plastics Sp. z o.o w Bydgoszczy (85-467) ul. Deszczowa 63a, w celu uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym oraz na umieszczenie moich danych osobowych, po zakończeniu tej rekrutacji, w bazie danych firmy i wykorzystania ich przy okazji następnych rekrutacji na takie samo lub inne odpowiadające moim kwalifikacjom stanowisko. Zgoda niniejsza zostaje udzielona na czas nieokreślony”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 07.05.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Barcin, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Chodecz, Ciechocinek, Dobrzyń nad Wisłą, Gniewkowo,

Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 430 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowy/a

Jeśli:

  • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
  • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
  • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
  • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
  • umiesz zarządzać swoim czasem,

to właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy:

  • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
  • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
  • CRM do zarządzania klientami,
  • szkolenia i wdrożenie,
  • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
  • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.

Zadania:

  • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
  • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
  • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
  • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
  • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
  • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
  • kontakt z urzędami.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

BUCHALTER Sp. z o.o.

Firma BUCHALTER zajmuje się usługowym prowadzeniem księgowości dużych, jak i mniejszych jednostek od 1989 roku. Działalność biura obejmuje prowadzenie ksiąg rachunkowych lub sprawowanie nadzoru finansowo-księgowego i doradczego. Spółka obsługuje również podmioty, w których przeprowadzane są badania sprawozdań finansowych.

Naszymi priorytetami są: PROFESJONALIZM, POUFNOŚĆ ORAZ DYSPOZYCYJNOŚĆ.

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Referent ds. księgowości

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem ich kompletności i zgodności rachunkowej,
  • Przygotowanie dokumentów księgowych do księgowania,
  • Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych,
  • Kontrola kont rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
  • Przygotowanie poleceń księgowych,
  • Współudział przy ustalaniu wyniku finansowego,
  • Archiwizowanie dokumentów księgowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe – preferowane Finanse i rachunkowość,
  • Bardzo dobra znajomość programu do prowadzenia pełnej księgowości „Symfonia”
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale finansowym lub księgowości,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, wykazywanie inicjatywy oraz samodzielność w działaniu,
  • Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w zgranym zespole,
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  • Dużą samodzielność w pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

WPPH MAKTRONIK SA

Firma zajmująca się transportem międzynarodowym oraz prowadząca serwis samochodów.

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki na stanowisku:

  • prowadzenie pełnej księgowości
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • rozliczenia z US, ZUS, GUS, PEFRON, NBP
  • prowadzenie transakcji wewnątrzunijnych, import, eksport
  • sporządzanie sprawozdań dla zarządu

WYMAGANIA

  • wykształcenie wyższe kierunkowe;
  • minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość programu Comarch Optima - będzie dodatkowym atutem
  • praktyczna znajomość z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

OFERUJEMY

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne warunki pracy i płacy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy ze specjalistami najwyższej klasy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez WPPH MAKTRONIK SA z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest WPPH MAKTRONIK SAz siedzibą w Warszawieprzy ul. Świętokrzyskiej 30/63. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Monevia Sp. z o.o. powstała jako odpowiedź na oczekiwania klientów
z grupy mikro- i małych przedsiębiorstw, w zakresie finansowania bieżącej działalności.
Na co dzień współpracujemy z naszymi klientami poprzez Platformę Monevia.

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. oceny ryzyka i windykacji

Miejsce pracy: Bydgoszcz
(Nr ref. WERYFIKACJA_052018)

Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy
  • negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych
  • kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami
  • weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w windykacji lub faktoringu
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu
  • zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
  • odporność na stres i umiejętności negocjacyjne
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (w godzinach: 8.00 – 16.00)
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia (pensja stała oraz premia wypłacana co miesiąc)
  • ubezpieczenie grupowe oraz telefon komórkowy
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych koleżanek i kolegów
  • możliwość rozwoju umiejętności w zakresie technik oceny ryzyka i windykacji

Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij swoje CV do 31 maja 2018 r. na adres rekrutacja@monevia.pl

Wpisz numer referencyjny w temacie e-maila (Nr ref. WERYFIKACJA_052018) oraz dodaj klauzulę:

„Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji przez Monevia Sp. z o.o. w Bydgoszczy (85-008) ul. Słowackiego 1, w celu uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym oraz na umieszczenie moich danych osobowych, po zakończeniu tej rekrutacji, w bazie danych firmy i wykorzystania ich przy okazji następnych rekrutacji na takie samo lub inne odpowiadające moim kwalifikacjom stanowisko. Zgoda niniejsza zostaje udzielona na czas nieokreślony.”

Zapraszamy  na www.monevia.pl

 

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 10.05.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Stara Mydlarnia Producent Kosmetyków Naturalnych

poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowy / Księgowa - Specjalista 
ds. Finansowo - Księgowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz (okolice), Białe Błota (pow. bydgoski)

 

Opis stanowiska:

  • wystawianie dokumentów zakupowych i sprzedażowych krajowych i zagranicznych 
    zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowo-rachunkowymi
  • sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym
  • analiza stanu rozrachunków z kontrahentami
  • przygotowywanie analiz i raportów finansowych na potrzeby firmy
  • prowadzenie ewidencji kasowej
  • przygotowywanie i kontrolowanie płatności
  • dokonywanie przelewów bankowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • dekretacja dokumentów księgowych
  • udział w finansowym zamknięciu miesiąca
  • kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań
  • optymalizacja pracy całego działu i rekomendowanie zmian

Wymagania:

  • praktyczna znajomość z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości
  • wykształcenie wyższe - preferowane w obszarze finansów i księgowości
  • znajomość programu Subiekt (lub podobnego)
  • rzetelność i dokładność podczas wykonywania powierzonych zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem)

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, CV prosimy przesłać za pomocą przycisku.

 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z poniższą klauzulą.
 

"Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę dla Stara Mydlarnia Sp. z o.o. Sp.K. ul. Stawki nr 2A/1, 00-193 Warszawa; Biuro Główne: 86-005 Białe Błota, ul. Barwinkowa 27 na: przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu prowadzenia i administrowania procesami rekrutacji do pracy z udziałem mojej osoby. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Pracownik w dziale księgowości

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis Stanowiska: 

  • Prowadzenie dokumentacji zakupowej oraz sprzedażowej firmy
  • Analizy poszczególnych działów firmy
  • Wsparcie działu zakupów

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w sekretariacie
  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Znajomość MS Office – EXCEL

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w małym sprawnym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aplikuj

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 15.05.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

"Pracodawcy Pomorza i Kujaw" Związek Pracodawców

Pracodawcy Pomorza i Kujaw to wiodąca organizacja zrzeszająca przedsiębiorców na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Działamy od 1992 roku. Nasza organizacja reprezentuje różnorodność branż regionalnej gospodarki. Trafność naszych inicjatyw potwierdza rosnące zainteresowanie przedsiębiorców. Jako organizacja pracodawców wpływamy na jakość otoczenia biznesowego, a zwłaszcza na działalność administracji. Promujemy ideę społecznej odpowiedzialności biznesu. Jesteśmy też kojarzeni ze skutecznym wspieraniem konkurencyjności i innowacyjności firm. Integrujemy przedsiębiorców, prowadząc do trwałych relacji biznesowych i ich sieciowej współpracy. Realizujemy kompleksowe usługi informacyjne, szkoleniowe i doradcze odpowiadające  na potrzeby rozwojowe biznesu.

Główny Księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obecnie prowadzimy nabór kandydatów do pracy na stanowisko Głównego Księgowego.

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zatrudnienie: umowa o pracę, docelowo na  czas nieokreślony.

Obowiązki:

Główny Księgowy zobowiązany będzie do samodzielnej realizacji powierzonych zadań w zakresie prowadzenia pełnej rachunkowości oraz czynności kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami wewnętrznymi organizacji:

Zagadnienia związane z kadrami (prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa) :

  • wszystkie sprawy związane z przyjmowaniem pracownika do pracy: zebranie odpowiednich dokumentów, skierowanie na badania lekarskie, skierowanie na
  • szkolenie bhp,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • sporządzanie umów o pracę wraz z niezbędnymi dokumentami,
  • sporządzanie aneksów do umów o pracę i oddelegowani,
  • monitorowanie i kierowanie na badania okresowe i kontrolne,
  • monitorowanie i kierowanie na szkolenia bhp,
  • sporządzanie świadectw pracy i pism związanych z rozwiązaniem stosunku pracy,
  • prowadzenie ewidencji i monitorowanie czasu pracy,
  • prowadzenie ewidencji i monitorowanie urlopów,
  • prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych.

Zagadnienia związane z płacami:

  • sporządzanie list płac z umiejętnością wyliczania wynagrodzenia chorobowego  (również bez użycia programu komputerowego),
  • prowadzenie rozliczeń z ZUS-em – składki i Urzędem Skarbowym – podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • sporządzanie pism związanych z przyznawaniem nagród i dodatków,
  • sporządzanie umów zleceń i o dzieło zgodnie z aktualnymi przepisami oraz rachunków do w/w umów,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń: umowy o pracę, umowy zlecenia i dzieło, ryczałt za samochód,
  • prowadzenie kartotek zasiłkowych.  
  • Zagadnienia związane z księgowością:
  • co roczne opracowanie preliminarza dochodów i wydatków na dany rok,
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej w oparciu o preliminarz dochodów i wydatków na dany rok,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • księgowanie dokumentów finansowych i gospodarczych, 
  • analiza wpływów środków finansowych ze składek członkowskich i innych źródeł przychodów,
  • monitorowanie wszystkich należności i windykowanie,
  • prowadzenie kasy, sporządzanie dokumentacji  kasowej i księgowanie,
  • wystawianie faktur, not księgowych,
  • comiesięczne rozliczanie podatku VAT metodą online, 
  • przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych,
  • drukowanie, dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych,
  • prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowo – rzeczowego majątku trwałego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych - bilans, rachunek zysków i strat oraz informacja dodatkowa,
  • sporządzanie rozliczeń rocznych do Urzędu Skarbowego i ZUS-u.

Inne zagadnienia:

  • bieżący controling gospodarki finansowej organizacji,
  • monitorowanie zobowiązań wekslowych organizacji,
  • udział w realizacji sprawozdań finansowych dotyczących projektów unijnych, opracowywanie dokumentacji księgowej i płacowej związanej z projektami unijnymi,
  • przygotowywanie analiz finansowych związanych z zarządzaniem organizacją, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania,
  • zarządzanie ubezpieczeniami organizacji.

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne (pożądane wykształcenie: rachunkowość – finanse),
  • co najmniej trzyletnia praktyka zawodowa na stanowisku głównego księgowego lub co najmniej sześcioletnia  praktyka zawodowa na stanowisku księgowego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, a ponadto za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu za przestępstwa karne skarbowe,
  • znajomość przepisów prawa,  tym zwłaszcza w zakresie rachunkowości, prawa pracy,
  • praktyczna wiedza z zakresu finansów,
  • umiejętność sporządzania przejrzystych zestawień, raportów i planów finansowych,
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i bhp,
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, samodzielność.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej lub instytucji otoczenia biznesu łączącej działalność gospodarczą i niegospodarczą,
  • wiedza na temat funduszy unijnych,
  • znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji, w tym pochodzących z funduszy UE.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na regionalnym rynku,
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
  • interesującą pracę w  środowisku biznesowym gwarantującą zdobycie wartościowych kontaktów, doświadczenia i wiedzy.

Zapraszamy kandydatki/kandydatów do złożenia CV wraz z listem motywacyjnym do dnia 11.06.2018r. klikając w przycisk Aplikuj.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Samodzielny/na Księgowy/wa

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Wymagania:

  • biegła znajomość zagadnień księgowych, przepisów podatkowych i zakresu prawa pracy
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego
  • praktyczna znajomość programów księgowych, mile widziana znajomość systemu Insert
  • znajomość zagadnień z zakresu kadrowo-płacowych
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych (KPiR i pełnej księgowości)
  • umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych
  • rozwinięte zdolności analityczne
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętne zarządzanie czasem
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę, odpowiedzialność, dbałość o szczegóły
  • znajomość języka angielskiego będzie mile widziana
  • wysokie kompetencje interpersonalne
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • realizację zadań umożliwiających rozwój kompetencji zawodowych
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie
  • szanse rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez NovumPlast z siedzibą w Bydgoszczy."

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.