Wyszukiwarka

Księgowy/a

SDL
www.sdl.com
oferta dodana: 23.07.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

SDL jest liderem w branży tłumaczeń i globalnego zarządzania treścią. Od ponad 25 lat pomagamy przedsiębiorstwom w budowaniu relacji z klientami bez względu na język, kulturę czy sposób komunikacji.

Obecnie poszukujemy kandydata do pracy stałej w bydgoskim oddziale firmy.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
- obsługa programu Symfonia Kadry i Płace, Płatnik
- księgowanie dokumentów (zakupy, koszty, sprzedaż), sporządzanie rejestrów sprzedaży i zakupów
- fakturowanie, weryfikacja i rejestrowanie faktur od dostawców
- przyjmowanie i kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym
- realizowanie płatności, monitorowanie ich stanu oraz kontakt z dostawcami w sprawach dotyczących rozliczeń
- uzgadnianie stanu kont z kontrahentami oraz wyjaśnianie różnic
- przygotowywanie zestawień, raportów wewnętrznych oraz raportów GUS, NBP
- współpraca z menadżerami innych działów firmy

WYMAGANIA:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- min. wykształcenie średnie (mile widziane studia z zakresu: Rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie i pokrewne)
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
- dobra znajomość programów Symfonia Kadry i Płace oraz Płatnik
- praktyczna wiedza z zakresu księgowości
- znajomość zasad naliczania listy płacy (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne)
- umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych
- znajomość przepisów prawa pracy, PIT ZUS

Zależy nam także, abyś:
- dokładnie realizował/a powierzone zadania
- potrafił/a pracować w zespole
- posiadał/a wysokie umiejętności komunikacyjne

OFERUJEMY:
- umowę o pracę lub umowa o pracę na zastępstwo
- prywatną opiekę medyczną
- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów
- dofinansowanie do karty Multisport
 

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: recruitment.poland@sdl.com z załączoną w CV klauzulą: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SDL Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Fordońska 246 dla celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych SDL plc z siedzibą w Maidenhead, New Globe House, Vanwall Business Park, Vanwall Rd, Maidenhead SL6 4UB, UK, do celów związanych z procesem rekrutacji. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy SDL plc tj. potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich sprostowania i usunięcia.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Stara Mydlarnia Producent Kosmetyków Naturalnych

poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowa / Księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz (okolice), Białe Błota (pow. bydgoski)

 

Opis stanowiska:

  • bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
  • odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
  • odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości.

Oczekiwania:

  • praktyczna znajomość z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości,
  • wykształcenie wyższe - preferowane w obszarze finansów i księgowości,
  • znajomość programu oprogramowania firmy INSERT – Subiekt, Rewizor,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  • znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem).

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji.

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, CV prosimy przesłać za pomocą przycisku.

 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z poniższą klauzulą.
 

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę dla Stara Mydlarnia Sp. z o.o. Sp.K. ul. Stawki nr 2A/1, 00-193 Warszawa; Biuro Główne: 86-005 Białe Błota, ul. Barwinkowa 27 na: przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu prowadzenia i administrowania procesami rekrutacji do pracy z udziałem mojej osoby. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Zaprzyjaźniona spółka z  branży związanej z turystyką poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowa/Księgowy

Miejsce pracy: ok. 60 km od Bydgoszczy

Obowiązki:

  • kontrola formalno-rachunkowa faktur sprzedaży,
  • księgowanie dokumentów zakupowych,
  • weryfikacja rejestrów sprzedaży z dokumentami źródłowymi,
  • sporządzanie rejestrów VAT,
  • przeprowadzanie bieżącej kontroli wybranych kont,
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • rozliczanie projektów inwestycyjnych współfinansowanych datacjami UE,
  • udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi: banki, leasing.

Wymagania:

  • wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego oraz rachunkowego,
  • wykształcenie ekonomiczne,
  • przynajmniej 5-letnie doświadczenie pracy w księgowości,
  • znajomość zasad audytu i kontroli finansowej oraz rachunkowości zarządczej,
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników oraz wiedza z zakresu prawa pracy,
  • znajomość ustawowych obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Głównego Księgowego, w tym przepisów ordynacji podatkowej, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz Ustawy o rachunkowości,
  • umiejętność opracowania rocznych sprawozdań finansowych oraz analiz ekonomicznych,
  • znajomość zasad pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych.

Oferujemy:

  • interesującą i odpowiedzialną pracę na stanowisku we współpracy z Zarządem Spólki,
  • możliwość rozwoju kompetencji w zarządzaniu procesami księgowo-finansowymi,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk APLIKUJ,  znajdujący się na dole ogłoszenia.
 

 

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. księgowości

Miejsce pracy: Bydgoszcz |

Obowiązki:

  • aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów ( polska ustawa o rachunkowości,US GAAP),
  • aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych,
  • księgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów,
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP),
  • współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości,
  • rozliczanie delegacji,
  • prowadzenie rejestru środków trwałych

Wymagania:

  • mile widziane wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w obszarze księgowości, w aspektach wskazanych wyżej,
  • znajomość polskiej ustawy o rachunkowości,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (wykorzystywany w codziennej pracy),
  • znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność pracy w zespole i budowanie relacji,
  • komunikatywność.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pakiet benefitów
  • możliwości rozwoju
  • pracę w przyjaznej atmosferze

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68, 00-838 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Typ pracy: Interim
Agencja zatrudnienia nr 412

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 01.08.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Barcin, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Chodecz, Ciechocinek, Dobrzyń nad Wisłą, Gniewkowo,

Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 410 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowy/a

Jeśli:

  • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
  • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
  • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
  • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
  • umiesz zarządzać swoim czasem,

to właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy:

  • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
  • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
  • CRM do zarządzania klientami,
  • szkolenia i wdrożenie,
  • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
  • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.

Zadania:

  • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
  • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
  • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
  • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
  • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
  • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
  • kontakt z urzędami.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Sanpro Consulting BPO Sp. z o.o. S.K. – Agencja Zatrudnienia (nr cert.13953) – będąca częścią Grupy Kapitałowej Impel dla swojego Klienta poszukuje osoby na stanowisko księgowej/ego w jednej z firm na terenie Bydgoszczy.

KSIĘGOWY / KSIĘGOWA

Miejsce zatrudnienia: Bydgoszcz

Godziny pracy: 6-14/ 14-22/ 22-6

Do głównych obowiązków należeć będzie:

  • weryfikacja prawidłowości dokumentów
  • księgowanie dokumentów
  • obsługa programu vCMS

Wymagania:

  • dyspozycyjność
  • mile widziane zaświadczenie o niekaralności
  • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
12 000 40 6.
rekrutacji rocznie rekruterów terenowych największa agencja zatrudnienia w PL

Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny: 510-011-604 /510-013-506
lub przesłanie aplikacji za pośrednictwem portalu.

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sanpro Consulting BPO Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Dzierżoniowie (58-200), przy ul. Ignacego Krasickiego 5 lok 16na potrzebę ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, które Spółka będzie przeprowadzać w okresie najbliższych 5 lat. Wyrażona zgoda może być w każdej chwili przeze mnie wycofana.”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.