Wyszukiwarka

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą produkcyjną działającą w branży chemicznej. Stawiamy zarówno na rozwój nowych technologii jak i ludzi. Rezultatem tego są własne patenty na innowacyjne rozwiązania, które pozwalają nam skutecznie konkurować na międzynarodowej arenie. Aktualnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Analiz Biznesowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres odpowiedzialności:

  • Przygotowywanie zaawansowanych analiz z zakresu marketingu i sprzedaży wspierających kluczowe decyzje biznesowe
  • Przygotowywanie wniosków, rekomendacji i planów rozwoju Spółki
  • Tworzenie raportów rynkowych
  • Aktywny udział w tworzeniu corocznych planów budżetowych i analiza odchyleń
  • Modelowanie i przygotowywanie forecastów w zakresie danych operacyjnych
  • Efektywna współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowego przepływu informacji i dokumentacji

Oczekiwania wobec kandydatek/kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz i business case’ów
  • Wysoko rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość Pakietu MS Office
  • Biegła znajomość jęz. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Proaktywność, nastawienie na realizację celów
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Duża samodzielność i decyzyjność w działaniu

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o wpisanie w tytule wiadomości nazwy stanowiska.

WYŚLIJ CV!

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Purinova Sp. z o.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Purinova Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.


W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@purinova.com

 

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

 

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

 

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres rekrutacji a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od nadesłania aplikacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń.

 

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

 

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@purinova.com.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Sukces zależy od pracy zespołowej!

 

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

 

Zostań częścią naszego zespołu!

Specjalista/ Specjalistka ds. Finansowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

PL-2018-125229

Zadania:

  • Wystawianie, księgowanie i kontrola obiegu faktur i innych dokumentów księgowych
  • Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z umową / zleceniem
  • Monitorowanie płatności i kontakt z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami w tym zakresie
  • Prowadzenie rachunku kosztów oraz bieżąca kontrola kosztów na budowach zgodnie z zasadami koncernowymi
  • Kontrola oraz akceptacja faktur pod względem formalnym i rachunkowym
  • Kontrola obciążeń wewnętrznych
  • Wystawianie zleceń i zamówień
  • Sporządzanie umów podwykonawczych w oparciu o ofertę i warunki ustalone z podwykonawcami

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne
  • Zdolności analityczne, inicjatywa, samodzielność w działaniu
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży budownictwa drogowego będzie dodatkowym atutem

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.

 

 

STRABAG Sp. z o. o.

Budownictwo Infrastruktury

Jakub Nowak

ul. Witomińska 2

81-311 Gdynia/Polska

Tel: +48 58 627 32 72

www.strabag.pl

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

PESA Bydgoszcz SA jest liderem polskiego rynku budowy, modernizacji oraz naprawy taboru szynowego, zatrudniającym około 3000 pracowników w kilku lokalizacjach na terenie kraju.
 

Nasze tramwaje i pociągi można spotkać zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w krajach takich jak Niemcy, Rumunia, Bułgaria, Ukraina, Węgry, Włochy, Rosja, Białoruś, Czechy, Kazachstan oraz Litwa.
 

Naszą aktualną pozycję, potwierdzoną obecnością na wymagających rynkach europejskich oraz wieloma prestiżowymi branżowymi nagrodami, zawdzięczamy zastosowaniu innowacyjnych technologii i ciągłemu dążeniu do doskonalenia produktów spełniających zmieniające się oczekiwania naszych klientów.
 

W związku z dynamicznym rozwojem oraz ekspansją na kolejnych zagranicznych rynkach Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna poszukuje osoby chcącej rozwijać swoje umiejętności na stanowisku:

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • prowadzenie analizy rynku dostawców i konkurencyjności ofert,
  • budowanie długofalowej strategii zakupowej,
  • kwalifikowanie, ocena i audytowanie dostawców, całościowe zarządzanie procesem ich wyboru,
  • pozyskiwanie nowych źródeł dostaw,
  • prowadzenie negocjacji z dostawcami,
  • współtworzenie i opiniowanie umów pod kątem warunków handlowych,
  • planowanie i realizacja zakupów w oparciu o plany produkcyjne,
  • kontrolowanie i realizowanie założonego budżetu zakupowego,
  • przygotowywanie raportów i analiz zakupowych.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe - mile widziane kierunki związane z logistyką,
  • wiedza na temat procesów produkcyjnych i zakupowych,
  • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne i interpersonalne,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • samodzielność, skrupulatność, samodyscyplina, komunikatywność
  • min 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.

Co oferujemy:

  • pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego,
  • pracę w dynamicznym i otwartym zespole
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę.

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj.

 

W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska
Specjalista ds. Zakupów

Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)".

Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami!

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

QUIOSQUE (czytaj Kiosk) to kobieca marka odzieżowa, która towarzyszy Klientkom już od 25 lat. Nasz zespół tworzy kolekcje i stylizacje , które odkrywają piękno każdej kobiety.
 

QUIOSQUE to ludzie kreatywni, otwarci i entuzjastycznie nastawieni do otoczenia. Jeśli chcesz być jedną z nas i razem z nami cieszyć się modą i pracą z ludźmi dołącz do naszego zespołu jako:

Księgowa/Księgowy
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska

  • księgowanie faktur kosztowych,
  • wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie sprzedaży,
  • księgowanie raportów kasowych,
  • kontrola i uzgadnianie sald, wysyłka potwierdzeń sald,
  • kontrola rejestru sprzedaży VAT,
  • analiza wieku należności,
  • przygotowywanie zestawień. 

Wymagania

  • doświadczenia w księgowości co najmniej 2 lata,
  • znajomość podstawowych zagadnień prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości,
  • wykształcenie średnie lub wyższe, 
  • odpowiedzialność, pracowitość, umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • zadowalające wynagrodzenie (adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia).

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem "Księgowy/Księgowa" klikając w przycisk aplikowania.

APLIKUJ

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PBH S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Wyrzyska 6 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji."

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.


Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik w Księgowości ze znajomością języka obcego

Workplace: Bydgoszcz
POZ/JW/MG


Obowiązki:

  • regularne sprawdzanie bieżącego statusu należności
  • wyjaśnianie niezgodności z Klientem międzynarodowym
  • sprawdzanie poprawności i kompletności informacji w systemie
  • nadzór nad odzyskiwaniem zobowiązań
  • ocena historii kredytowej
  • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka obcego w mowie i piśmie (poziom min. B2)
  • mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia)

Nasz Klient oferuje:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet benefitóiw
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • miłą atmosferę

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma ‘‘Polbud – Pomorze” Sp. z o.o.
 Zatrudni osobę na stanowisko:  

Referent ds. księgowości
Miejsce pracy: Łącko 18, Pakość

Zadania:

  • Praca z programem Comarch Optima, wprowadzanie faktur do systemu CRM
  • Potwierdzanie faktur
  • Prowadzenie rejestru faktur zakupu oraz sprawowanie kontroli nad obiegiem faktur
  • Kontrola faktur pod względem formalno- rachunkowym

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie A2/B1
  • Ze względu na lokalizację firmy niezbędne jest posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz samochodu
  • Osoba na tym stanowisku powinna być pracowita, samodzielna i dokładna
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowym

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze
  • Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty pracy.
 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona  – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 30.000 pracowników w 30 krajach na świecie. 

Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

  • wsparcie zespołu inżynierskiego poprzez prowadzenie spraw ekonomiczno-finansowych projektu,  
  • ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach,
  • wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacja należności,
  • bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami,
  • samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami,
  • weryfikowanie  zapisów umownych dotyczących kwestii finansowych oraz zabezpieczeń finansowych składanych przez kontrahentów  (np. gwarancje bankowe),
  • przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca w SAP,
  • archiwizowanie dokumentacji finansowej.
  • wykształcenie  wyższe, preferowane o profilu finansowo-ekonomicznym,
  • doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu rozliczeń, 
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, mile widziana znajomość systemu SAP,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • otwartość na pracę w delegacji.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość długofalowej współpracy,
  • pracę w zróżnicowanym (m.in. wielopokoleniowym) zespole,
  • możliwość wykazania się posiadanymi umiejętnościami i wiedzą,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • szeroki pakiet benefitów: 
     
Opieka medyczna Dodatkowe dni wolne Programy rozwojowe
     
Bilety na imprezy kulturalne Karty sportowe Pozyczki mieszkaniowe

 

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 29.06.2018
kujawsko-pomorskie, Włocławek, Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Ciechocinek, kujawsko-pomorskie

WIKA Polska jest jednym z największych przedsiębiorstw Grupy WIKA, światowego lidera w produkcji urządzeń do pomiaru ciśnienia, temperatury i poziomu. Lata doświadczeń oraz wdrażanie i ciągły rozwój nowoczesnych technologii pozwoliły nam na zyskanie pozycji niekwestionowanego lidera w branży. Pomaga nam w tym również stałe podnoszenie poziomu kompetencji i wiedzy naszych pracowników. Jeżeli chcesz zmierzyć się z wyzwaniami i wykorzystać swoją szansę rozwoju – Aplikuj do WIKA!  

Obecnie do WIKA Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością SGF sp.k. poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:


Specjalista ds. Raportowania i Analiz

Miejsce pracy: Włocławek

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za interpretację i modelowanie danych, przygotowywanie prognoz, analiz i raportów z obszaru planowania produkcji, a także rekomendowanie zmian. 

Główne zadania:

  • Przygotowywanie analiz produkcyjnych (liczenie wskaźników)
  • Opracowanie standardów raportów
  • Przygotowanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz
  • Wdrażanie zmian w raportach zgodnie z wymaganiami biznesowymi, poprawa ich funkcjonalności oraz automatyzacja
  • Ścisła współpraca z działem produkcji

Profil kandydata:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne, finansowe lub matematyczne)
  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w branży produkcyjnej)
  • Wysokie zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Biegła znajomość MS Office (Excel, Access)
  • Znajomość pracy w systemach CRM będzie dodatkowym atutem
  • Proaktywna postawa w poszukiwaniu rozwiązań usprawniających proces analizowania
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji w zmieniających się warunkach

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z firmą WIKA Polska
  • pakiet benefitów (Pakiet Medyczny, przedświąteczne świadczenia finansowe, dofinansowanie do kolonii dla dzieci, imprezy integracyjne, dofinansowanie do aktywności sportowej i kulturalnej)
  • możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych, specjalistycznych i językowych

 

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie, klikając w przycisk APLIKUJ

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma zajmuje się wyposażaniem budynków inwentarskich w sprzęt do hodowli na terenie Europy i Azji.
Mieści się w Augustowie k/ Bydgoszczy (86-022 Dobrcz).

Poszukujemy

Główna Księgowa/Główny Księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz (okolice)

Obowiązki:

  • księgowanie wyciągów bankowych oraz wystawianie faktur zaliczkowych,
  • systematyczne księgowanie faktur kosztowych oraz sprawdzanie poprawności księgowań faktur,
  • sprawdzanie rozrachunków z kontrahentami,
  • rozliczanie delegacji pracowniczych (krajowych i zagranicznych),
  • rozliczanie kosztów międzyokresowych,
  • obsługa środków trwałych,
  • sporządzanie list płac,
  • sporządzanie deklaracji VAT,
  • rozliczanie PIT i CIT,
  • dbanie o prawidłowy przebieg informacji i dokumentów w dziale.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek rachunkowość
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność organizacji pracy, 
  • komunikatywność,
  • sumienność i dokładność,
  • prawo jazdy kategorii B w celu dojazdu do pracy (brak komunikacji publicznej)

Oferujemy:

  • pracę w miłym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowę o pracę na czas określony.

 

W CV prosimy o zamieszczanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Kreis Pack sp. z o.o. zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm)”. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 30.06.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Barcin, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Chodecz, Ciechocinek, Dobrzyń nad Wisłą, Gniewkowo,

Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 410 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowy/a

Jeśli:

  • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
  • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
  • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
  • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
  • umiesz zarządzać swoim czasem,

to właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy:

  • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
  • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
  • CRM do zarządzania klientami,
  • szkolenia i wdrożenie,
  • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
  • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.

Zadania:

  • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
  • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
  • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
  • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
  • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
  • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
  • kontakt z urzędami.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

SAR-POL sp. z o.o.

Firma powstała w 2013 r. Zajmuje się obsługą kadrowo-płacową i księgową oraz outsourcingiem pracowniczym dla kilku firm w województwie kujawsko-pomorskim.

Zastępca Głównego Księgowego

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Wynagrodzenie: do 2 tys. zł

Zakres obowiązków:

  • kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym oraz nadzór nad ich obiegiem,
  • nadzór nad księgowością spółki, kontrola zaksięgowanych faktur, rozliczeń międzyokresowych, środków trwałych,
  • nadzór nad inwentaryzacją majątku firmy,
  • aktywny odział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań GUS,
  • sporządzanie raportów analiz dla potrzeb Zarządu Spółki,

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, księgowość),
  • doświadczenie minimum 3 lata  na samodzielnym stanowisku,
  • znajomość prawa bilansowego i podatkowego,

Oferujemy:

Umowę o pracę w rozwijającej się firmie. Dostęp do literatury fachowej i szkoleń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Sar-Pol Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Sar-Pol Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszcz przy ul. Dworcowa 51. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sar-Pol Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dworcowej 51 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Szukasz wyzwań w międzynarodowym biznesie? Dołącz do Grupy EOS, rozwiń żagle i obierz z nami kurs na sukces. Jesteśmy częścią globalnej sieci, która z powodzeniem od ponad 30 lat dostarcza rozwiązania z zakresu obsługi wierzytelności, zarządzania informacją i płynnością finansową. Zapraszamy na pokład, w Grupie EOS zawsze znajdzie się miejsce dla ludzi prawdziwie oddanych sprawie.

 

Windykator terenowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednie spotkania z dłużnikami w terenie,
  • Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia (obsługa portfeli własnych i zleconych),
  • Weryfikacja statusu majątkowego potencjalnych kredytobiorców bankowych,
  • Cykliczne audyty u klientów bankowych,
  • Przygotowywanie raportów z podjętych działań terenowych,
  • Wspieranie procesów windykacyjnych na podległym obszarze.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia min. średniego,
  • Wysokiej kultury osobistej, stanowczości oraz odporności na stres,
  • Samodzielności w działaniu,
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Gotowości do korzystania z prywatnego samochodu do celów służbowych.

Kandydatom oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracę w oparciu o prowadzoną działalność gospodarczą,
  • Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz prowizyjnej,
  • Możliwość rozliczania kosztów paliwa,
  • Narzędzia pracy, takie jak tablet oraz telefon służbowy,
  • Kompleksowe wdrożenie w obowiązki,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku windykacji.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Księgowy/a

Aplikuj jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie w dziale księgowości,
  • wiesz czym różni się księgowość pełna od uproszczonej oraz czym jest podatek VAT i faktura,
  • posiadasz wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunku finanse i rachunkowość,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
  • chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
  • odnajdujesz się w pracy, która wymaga samodzielności i terminowości oraz dobrej organizacji pracy i dokładności.

Zadania:

  • realizacja strategii finansowej firmy,
  • prowadzenie ewidencji księgowych i podatkowych,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
  • nadzór i realizacja rozrachunków firmy,
  • współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi,
  • monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze etatu,
  • pracę w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku,
  • brak nonsensów korporacyjnych,
  • przyjazną atmosferę,
  • opiekę medyczną,
  • kartę multisport,
  • najbogatszy pakiet szkoleń,
  • imprezy integracyjne,
  • realizację własnych pomysłów.

Będziesz pracował/a dla firmy, której najważniejszym kapitałem są ludzie. Tworzymy dobrą atmosferę i partnerską kulturę pracy. Jesteśmy zgranym zespołem. Gwarantujemy, że będziesz brał/a aktywny udział w rozwoju firmy dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności. Zależy nam, abyś osiągał/a sukcesy razem z nami. 

 

Brzmi dobrze? Zapraszamy do aplikowania i do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!

 

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.