Wyszukiwarka

Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla Naszego Klienta - wiodącego na skalę światową dostawcy zintegrowanych rozwiązań logistycznych, zatrudniającego ponad 22 000 pracowników w ponad 500 biurach w 100 krajach na całym świecie, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowa / Księgowy

Workplace: Bydgoszcz, Toruń, Włocławek
POZ/KK/Księgowy

Wyzwania, które czekają na Kandydata:

  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
  • księgowanie dokumentów
  • weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym
  • przygotowywanie zestawień i raportów księgowych
  • nadzór nad kontami, współudział w terminowym zamykaniu ksiąg
  • współpraca w sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
  • współpraca z działem operacyjnym

Profil poszukiwanego Kandydata:

  • wykształcenie ekonomiczne
  • znajomość podstaw księgowości
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość obsługi MS Office, zwłaszcza Excela
  • dokładność, samodzielność i systematyczność w działaniu
  • dobra organizacja pracy
  • entuzjazm do pracy

Co oferuje Klient i dlaczego warto aplikować?

  • pracę w młodym i energicznym zespole w sprzyjającej atmosferze
  • możliwość rozwoju i własnej realizacji zawodowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Kancelaria Podatkowa poszukuje kandydatów i kandydatek do pracy jako:

Asystent/ka Księgowej

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ewidencji księgowych,
  • dekretowanie dokumentów,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • archiwizowanie dokumentacji,
  • bieżący kontakt z klientami księgowymi.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym – koniecznie,
  • umiejętność sporządzania deklaracji będzie dużym atutem,
  • znajomość aktualnych przepisów podatkowych,
  • praktyczna znajomość MS Office,
  • dobra komunikacja i umiejętność współpracy.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • intensywną naukę i rozwój poprzez bieżącą współpracę z doświadczoną księgową,
  • materiały aktualizujące wiedzę o zmianach w przepisach,
  • możliwość awansu w przyszłości,
  • przyjazny system księgowy,
  • miłą atmosferę pracy.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

GM COLOR Sp. z o.o.

"GM COLOR" Spółka z o.o. w Bydgoszczy – przedsiębiorstwo produkujące koncentraty barwiące oraz środki pomocnicze do tworzyw sztucznych

Specjalista ds. księgowości

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów
  • bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • przygotowywanie danych do deklaracji VAT i CIT
  • udział w czynościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku 
  • kompletowanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości firmy produkcyjnej z wykorzystaniem programów ENOVA i lub/ Symfonia
  • bardzo dobra znajomość MS Office Excel
  • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • nastawienie na rozwój i chęć podnoszenia kwalifikacji
  • prawo jazdy kat.B
  • własny samochów

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę u rynkowego lidera
  • niezbędne narzędzia pracy

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 02.02.2018
kujawsko-pomorskie, Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o.

Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy to firma o ponad 40-letniej tradycji 
w branży informatycznej. Oferta BSB kierowana jest przede wszystkim do instytucji z sektora finansowego, 
w szczególności bankowego i ubezpieczeniowego oraz administracji publicznej.

W związku z rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Analizy Biznesowej

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klienta
  • przeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli
    i projektów procesów biznesowych
  • udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczej
  • przygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązań
  • udział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientów
  • prezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku bankowość, ekonomia, informatyka lub pokrewne
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w pracy w branży informatycznej lub w instytucji finansowej
  • doświadczenie w tworzeniu dokumentów opisujących zasady działania systemów informatycznych
  • doświadczenie w zbieraniu wymagań biznesowych od klientów
  • asertywność i umiejętności negocjacyjne
  • szybka adaptacja do nowych zadań

Mile widziane:

  • znajomość UML i BPMN
  • znajomość obsługi Enterprise Architect
  • znajomość SQL

Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT
  • udział w realizacji największych projektów informatycznych w Polsce
  • pracę w innowacyjnych projektach w nowych technologiach
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji
  • specjalistyczne szkolenia wewnętrzne
  • bogaty wachlarz świadczeń socjalnych
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 13.02.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Nakło nad Notecią, Radziejów, Rypin, Toruń, Tuchola, Włocławek

Specjalista ds. Windykacji Terenowej

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Nakło nad Notecią, Radziejów, Rypin, Toruń, Tuchola, Włocławek

Kiedy jest najlepszy czas na nowe wyzwania zawodowe? Właśnie dziś!

Kto ma największe szanse na karierę w GetBack? Właśnie Ty!

Jeśli potrafisz współpracować, ambitnie dążysz do realizacji celów

i dotrzymujesz obietnic, to właśnie Ciebie szukamy! Dołącz do nas!

 

APLIKUJ I DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

Kim jesteśmy:

  • mamy największy w Polsce zespół realizujący działania bezpośrednio w terenie,
  • dynamicznie się rozwijamy,
  • jesteśmy ukierunkowani na realizację celów,
  • wykorzystujemy najnowsze narzędzia windykacyjne,
  • nasze działania opieramy na etycznej postawie, determinacji, umiejętnościach i kompetencjach.

Jakich ludzi szukamy:

  • z weryfikowalnym doświadczeniem,
  • ukierunkowanych na realizację celów i dążących do podwyższania wyników,
  • potrafiących efektywnie i samodzielnie zarządzać swoją pracą,
  • wykorzystujących szeroki wachlarz umiejętności koniecznych do skutecznego działania,
  • potrafiących czerpać satysfakcję z wykonywanej pracy,
  • kobiet i mężczyzn - w końcu najbardziej liczy się skuteczność.

Co oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia (samochód, tablet, telefon),
  • wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne, uzależnione od osiąganych wyników,
  • możliwość rozwoju w ramach organizacji,
  • udział w szkoleniach, warsztatach, treningach i coachingu, gwarantujący rozwój umiejętności,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie, opieka medyczna, aktywności sportowe),
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Jesteśmy liderem pośrednictwa finansowego w Polsce – „numerem 1” na rynku – oferując naszym klientom szeroką, różnorodną ofertę produktów oraz rozwiązań.

Duma, odpowiedzialność i motywacja pracowników sprawiają, że usługi świadczone Klientom są i będą na najwyższym poziomie, wyznaczają standardy obsługi na całym rynku finansowym. Nasze Wartości to: profesjonalizm, zaangażowanie i szacunek.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź naszą stronę internetową www.open.pl


Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:

Ekspert Finansowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń

Od Kandydatów wymagamy :

  • Komunikatywnosci i wysokiej kultury osobistej,
  • Pozytywnego nastawienia do pracy,
  • Umiejetnosci budowania relacji z klientami,
  • Wykształcenia wyzszego lub 4-5 rok studiów w trybie zaocznym (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i bankowosc, zarzadzanie, nauki scisłe),
  • Zainteresowania tematyka finansowa,
  • Zaangazowania i nastawienia na sukces,
  • Mile widziane doswiadczenie w branzy finansowej.

Kluczem do naszego sukcesu są ludzie i ich postawy. Dbamy o wspólne wartości- to one nas łączą w codziennej pracy oraz pozwalają być Liderem na rynku, dlatego wybranym kandydatom oferujemy:

  • Mozliwość rozwoju zawodowego w ogólnopolskiej instytucji finansowej,
  • Kompleksowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy oraz dodatkowe szkolenia rozwijające kompetencje i pogłebiające wiedzę,
  • Pełną wyzwań pracę wsród najbardziej doświadczonych Ekspertów Finansowych w Polsce,
  • Dogodne narzędzia (telefon, laptop) oraz przyjazne środowisko pracy,
  • Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet rekreacyjno-sportowy,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie do języka angielskiego,
  • Umowa o pracę i umowa o współpracę (działalność gospodarcza),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (pensja + prowizja uzależniona od wyników sprzedażowych),
  • Wsparcie marketingowe,
  • Mozliwość rozwoju i dalszych awansów u lidera rynku pośrednictwa finansowego.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

 

______

BUCHALTER Sp. z o.o.

Referent księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne zadania:

  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem ich kompletności i zgodności rachunkowej,
  • przygotowanie dokumentów księgowych do księgowania,
  • wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych lub KPiR,
  • kontrola kont rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
  • przygotowanie poleceń księgowych,
  • współudział przy ustalaniu wyniku finansowego,
  • archiwizowanie dokumentów księgowych

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy na programach Excel, Word oraz Symfonia,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • praktyka w biurze rachunkowym mile widziana.

O nas:

Działalność spółki obejmuje:

  • Usługi księgowe,
  • Badanie sprawozdań finansowych.

Spółka świadczy swe usługi z powodzeniem od 1989 roku.

Podstawowy atut firmy to kilkudziesięcioosobowy zespół pracowników Spółki. Jest to zespół osób, które potrafią komunikować się z klientami i prowadzić dyskusje wewnątrz firmy. Wieloletnie doświadczenie zawodowe poparte uzyskanymi certyfikatami zawodowymi powoduje, że rozwiązujemy problemy klientów ograniczając ryzyko do minimum.

___________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Volex plc jest czołowym producentem wiązek kablowych miedzianych i światłowodowych, kabli zasilających i systemów kablowych notowanym na giełdzie londyńskiej. Firma prowadzi działalność w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej i Południowej. Volex Poland Sp. z o.o. jest jednym z ramion produkcyjnych w ramach Grupy. Specjalizujemy się w produkcji wiązek kablowych dla europejskich klientów z branży telekomunikacyjnej i medycznej. Firma działa wyłącznie w Bydgoszczy, gdzie zatrudnia ponad 300 pracowników. 

W naszej lokalizacji działa centrum finansowe rozliczające wszystkie europejskie jednostki Volex plc. W związku z jego rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Młodszy Księgowy/Młodsza Księgowa
z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Osoba na tym stanowisku będzie pracowała w różnych komórkach firmowego Centrum Usług Księgowych na Europę (Należności, Zobowiązania, Księga Główna) w wymiarze całego etatu. Jeśli jesteś osobą, która zna język angielski i chce rozpocząć pracę i zdobyć doświadczenie w finansach i księgowości – czekamy na Twoją aplikację.

Obowiązki:

  • Księgowanie dokumentów zakupu i/lub sprzedaży,
  • Kontakt z dostawcami/klientami,
  • Dystrybucja dokumentów sprzedaży,
  • Wsparcie zespołu w innych czynnościach administracyjnych,
  • Udział w projektach.

Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny - rozmowa kwalifikacyjna w j. angielskim),
  • Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, dokładność,
  • Umiejętność pracy w grupie,
  • Elastyczność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Praktyczna znajomość MS Office (zwłaszcza MS Excel),
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Minimum wykształcenie średnie ekonomiczne lub średnie ogólne i skończony kurs rachunkowości (studia wyższe ekonomiczne ukończone bądź rozpoczęte będą atutem),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ERP,
  • Mile widziane doświadczenie w dziale księgowości międzynarodowej firmy produkcyjnej lub w organizacji typu SSC.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w wymiarze całego etatu,
  • Pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach, w przyjaznym zespole,
  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • Szkolenia,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do wypoczynku, itp.
  •  

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Bank Pocztowy jest bezpiecznym, polskim bankiem, który zgodnie ze swoją misją pozwala realizować marzenia wielu pokoleń.
 

Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską jesteśmy naprawdę blisko, zapewniając dostęp do produktów i usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej ponad 4,6 tyś. punktów. Nasza oferta rachunków osobistych, kredytów i depozytów dostosowana jest do zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.

W ten sposób przyczyniamy się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych oraz zapobiegamy wykluczeniu finansowemu w Polsce.
 

Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz.

SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ SPRZEDAŻY

BYDGOSZCZ

JEŻELI CHCESZ:

  • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów,
  • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę.

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • generowanie danych z Hurtowni Danych na bieżące potrzeby Departamentu oraz Pionu Finansów, w szczególności, dane do:
    - bieżącego raportowania sprzedaży,
    - rozliczenia systemu premiowego,
    - rozliczenia konkursów sprzedażowych,
  • współpracę przy rozliczaniu systemu premiowego,
  • tworzenie i dystrybucja raportów sprzedażowych,
  • rozwój systemu raportowania sprzedaży,
  • udział w projektach rozwojowych,
  • wdrażanie nowych narzędzi w obszarze kontrolingu sprzedaży i rozliczeń.

ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA POSIADA:

  • bardzo dobrą znajomość programów Microsoft Office - MS Excel, MS Access i MS Power Point,
  • znajomość języka SQL,
  • znajomość aplikacji SAS będzie dodatkowym atutem,
  • wysokie zdolności analityczne,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub studenci ostatnich lat (finanse, bankowość, ekonomia, ekonometria, matematyka, metody ilościowe).

Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 22.02.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Toruń, Chełmno, Włocławek, Inowrocław, kujawsko-pomorskie

 

__________

Firma z sektora finansowego udzielająca pożyczek przez internet, prowadzi rekrutację na stanowisko:

Windykator Terenowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Chełmno, Inowrocław, Toruń, Włocławek


Czym będziesz się zajmował?

  • Doradzaniem sposobu rozwiązania problemów finansowych realizując wizyty domowe;
  • Ustalaniem informacji o klientach;
  • Wspieraniem i motywowaniem podczas procesu spłaty zobowiązania;
  • Terminowym raportowaniem podejmowanych czynności.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności nawiązywania kontaktu i negocjacji;
  • Uczciwości i zaangażowania w powierzone zadania;
  • Prawa jazdy kat. B;
  • Mile widziane doświadczenie w windykacji bezpośredniej lub w organach ścigania.

Oferujemy:

  • Samozatrudnienie + kompleksowy pakiet medyczny LuxMed;
  • Podstawę + system prowizyjny i premiowy uzależniony od wyników;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, urządzenia mobilne).

_______

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

 

___________

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowa/y do biura rachunkowego

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Wynagrodzenie: 4 - 6 tys. zł

Zakres zadań:

  • prowadzenie bieżącego kontaktu z klientami księgowymi biura,
  • kompletowanie dokumentów i ewidencjonowane zdarzeń gospodarczych,
  • wyliczanie podatku i sporządzanie deklaracji,
  • udział w szkoleniach aktualizujących wiedzę podatkową.

Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy w księgowości,
  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
  • ukierunkowanie na poszerzanie wiedzy.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (na poziomie 4000-5000 brutto),
  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę,
  • dla chętnych karta MultiSport,
  • bezpłatne szkolenia z zakresu zmian w przepisach podatkowych,
  • miłą atmosferę w kilkuosobowym zespole księgowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

______

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.