Wyszukiwarka

 

__

SPECJALISTA 
DS. OBSŁUGI PRACOWNIKÓW

Miejsce pracy: Bydgoszcz



Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: 

  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
  • Rejestracja danych w systemach Workday, wsparcie Przełożonych oraz Pracowników w obsłudze systemu, obsługa lokalnych systemów
  • Rejestracja danych kadrowych w SAP HR
  • Rejestracja zapytań pracowników oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania z zakresu administracji personalnej
  • Wsparcie administracji Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnym
  • Wsparcie operacyjne benefitów pracowniczych
  • Ścisła współpraca z działami produkcji i zabezpieczającymi produkcję w zakresie poprawności danych o czasie pracy
  • Raportowanie kadrowo-płacowe
  • Monitorowanie przepisów prawa pracy
  • Udział w przygotowywaniu dokumentów oraz informacji na potrzeby kontroli oraz audytów
  • Udział w projektach z zakresu HR.

Od kandydatów oczekujemy: 

  • Praktycznej wiedzy z zakresu zagadnień prawa pracy
  • Praktycznej wiedzy z zakresu administracji personalnej oraz prowadzenia akt osobowych
  • Zorientowania na klienta wewnętrznego
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Znajomości systemów SAP, znajomość Workday
  • Znajomości MS Excel
  • Umiejętności pracy projektowej
  • Doskonałej organizacji własnej pracy.

 

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r."

_______________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Będziesz zajmować się:

  • naliczaniem wynagrodzeń i zasiłków, sporządzaniem list płac dla pracowników, rachunków dla zleceniobiorców,
  • przygotowywaniem dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, tworzeniem umów o pracę, zlecenia, o dzieło,
  • prowadzeniem teczek osobowych pracowników, kompletowaniem dokumentów,
  • rozliczaniem czasu pracy i nieobecności,
  • wystawianiem zaświadczeń o wynagrodzeniu, zatrudnieniu i świadectw pracy,
  • sporządzaniem deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,
  • monitorowaniem ważności szkoleń BHP, badań lekarskich,
  • wsparciem działu księgowego w bieżących zadaniach.

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • praktycznej znajomości prawa pracy,
  • bardzo dobrej znajomości programu Płatnik,
  • doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych,
  • znajomość programów MS Word i Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe – mile widziane,
  • sumienności, samodzielności, nastawienia na rozwiązywanie problemów.

Będziesz też pracował/a dla firmy, której najważniejszym kapitałem są ludzie. Tworzymy dobrą atmosferę i partnerską kulturę pracy. Jesteśmy zgranym zespołem. Gwarantujemy, że będziesz brał/a aktywny udział w rozwoju firmy dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności. Zależy nam, abyś osiągał/a sukcesy razem z nami.

Brzmi dobrze? Zapraszamy do aplikowania i do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.