Wyszukiwarka

Referent w Dziale Rekrutacji

Będziesz odpowiedzialny za:

  •   Podpisywanie dokumentów kadrowych z pracownikiem
  •   Wydawanie pracownikowi niezbędnych do podjęcia pracy dokumentów
  •   Obsługa poczty elektronicznej
  •   Tworzenie oraz wystawianie ogłoszeń rekrutacyjnych
  •   Przygotowywanie zestawień i raportów
  •   Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji
  •   Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących
  •   Nadzór nad realizacją zleceń

Wymagania:

  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zainteresowanie rynkiem HR
  • Odporność na stres
  • Samodzielność w działaniu

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w młodym, energicznym zespole
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w której największą wartością są ludzie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Solid Security Sp. z o. o.z siedzibą w Warszawie ul. Postępu 17 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko Referent w dziale rekrutacji.
 
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Solid Security Sp. z o. o.z siedzibą w Warszawie ul. Postępu 17 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce Solid Security Sp. z o. o.
a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści :
 
Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Solid Security Sp. z o. o., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa,
2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem:
Solid Security Sp. z o. o.,, ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa,
3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Solid Security Sp. z o. o. na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii;
5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 31.12.2018 r.
6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez  Solid Security Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma Suwary S.A. z działająca w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych

poszukuje pracownika/pracownicy na stanowisko

Specjalista ds. HR

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
 

  • administrowanie dokumentacją pracowniczą i innymi dokumentami związanymi z obsługą pracowników i zleceniobiorców;
  • prowadzenie teczek osobowych,
  • sporządzanie dokumentów pracowniczych,
  • naliczanie wynagrodzeń,
  • rozliczanie czasu pracy,
  • rozliczanie przychodów pracowniczych,
  • sporządzanie umów - zleceń
  • zapewnianie sprawnej i zgodnej z przepisami obsługi pracowników;
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów kadrowo - płacowych;
  • nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji czasu pracy w trybie miesięcznym;
  • raportowanie na rzecz instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy);
  • przygotowywanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne.

Wymagania i kompetencje zawodowe 
 

  • Bardzo dobra znajomość Kodeksu Pracy oraz zagadnień płacowych;
  • Wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień kadrowych;
  • Dobra znajomość obsługi programów MS Office, w  szczególności Excel;
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Dobra organizacja pracy, obowiązkowość, samodzielność.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Niezbędne narzędzia;
  • Przyjazną atmosferę;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Perspektywę dalszego rozwoju;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.

Oferty (CV) proszę przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz.926 z póź.zm.)

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

HELGESEN – PRODUCENT ZBIORNIKÓW HYDRAULICZNYCH

 

HELGESEN jest amerykańską firmą posiadającą fabryki w USA, Brazylii i Chinach, z jedyną europejską siedzibą w Bydgoszczy. Projektujemy oraz produkujemy wysoko wyspecjalizowane zbiorniki hydrauliczne dla największych i najbardziej znanych na świecie producentów maszyn i urządzeń, działających w branżach: przemysłowej, budowlanej, wydobywczej, motoryzacyjnej, rolniczej, takich jak: CAT, JCB, Volvo, JLG, HAMM, CNH czy John Deere.

Jeśli szukasz pracy w stabilnej, rozwijającej się organizacji dbającej o swoich Pracowników, chcesz poszerzyć swoje umiejętności oraz zdobyć doświadczenie w firmie o najwyższych standardach - DOŁĄCZ DO NAS !

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem, pozyskiwaniem nowych Klientów, rynków oraz projektów, poszukujemy współpracowników do naszego zespołu na stanowisko:

Specjalista ds. HR i Administracji

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • Monitorowanie rynku pracy w celu pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów
  • Wspomaganie procesów rekrutacyjnych
  • Zarządzanie procesem zatrudniania nowych pracowników
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją
  • Obsługa korespondencji
  • Przygotowanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby zarządu
  • Zarządzanie zakupami nieprodukcyjnymi
  • Współpraca z dostawcami towarów i usług nieprodukcyjnych
  • Zabezpieczenie wizyt klientów
  • Wsparcie / uczestnictwo w audytach ISO / 6S

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobrą umiejętność obsługi komputera i pakietu Office (Excel, Word)
  • Zdolność podejmowania decyzji oraz wyznaczania priorytetów
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • Kreatywność
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Odpowiedzialność, systematyczność oraz zaangażowanie
  • Dotrzymywanie terminów

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Przyjazny program wdrażania nowych pracowników
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju kariery
  • Ciągłe szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji
  • Stawkę adekwatną do posiadanych kompetencji
  • Prywatną opiekę medyczną – LUX MED
  • Kartę Multi Sport
  • Ubezpieczenie grupowe

Osoby zainteresowane naszą ofertą, prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny), w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia klikając w przycisk aplikowania.

 

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm. )

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla naszego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: HR/07/18/BDG

Zadania:

  • Współtworzenie i realizacja polityki personalnej spółki wraz z realizacją celów w zakresie funkcjonowania zespołu HR;
  • Organizowanie oraz udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne;
  • Realizacja zadań w zakresie funkcjonowania zespołu HR i prowadzenia spraw pracowniczych;
  • Inicjowanie nowych rozwiązań oraz uczestnictwo w projektach z obszaru miękkiego i twardego HR;
  • Budowanie zaangażowania - proces oceny i rozwoju, wsparcie zmian organizacyjnych, przeglądy wynagrodzeń, wsparcie w efektywnym zarządzaniu czasem pracy;
  • Przygotowywanie wszelkich analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby zarządu i jednostek organizacyjnych firmy;
  • Nadzór nad realizacją umów w obszarze HR.

Oczekiwania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie "twardego HR";
  • Doświadczenie i samodzielność w prowadzeniu projektów HR (procesy rekrutacyjne, szkolenia, rozwój, benefity);
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz procesów kadrowo-płacowych;
  • Wyższe wykształcenie;
  • Proaktywna postawa, zaangażowanie, dokładność;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętności komunikacyjne.

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00 – 16:00;
  • Dodatkowe benefity w postaci opieki medycznej oraz karty sportowej;
  • Szkolenia, bony, paczki na święta, imprezy firmowe, dofinansowanie do wypoczynku;
  • Narzędzia pracy: telefon służbowy, komputer.

Oferta dotyczy pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Do naszego zespołu w Bydgoszczy poszukujemy ambitnych kandydatów do działu rekrutacji zagranicznych

Asystent ds. Rekrutacji

Stawiając na Ciebie oczekujemy, że

  • posiadasz znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym- warunek konieczny
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • interesujesz się tematyką z zakresu rekrutacji i to właśnie z tym obszarem chcesz związać swoją karierę
  • jesteś kreatywny i masz dużo pomysłów
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji
  • potrafisz organizować swój czas i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku pracy
  • sprawia Ci przyjemność poszukiwanie optymalnych rozwiązań i bieżące reagowanie na pojawiające się wyzwania
  • masz czynne prawo jazdy kat. B

Osoba która dołączy do naszego zespołu będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne poszukiwanie nowych Kandydatów różnymi kanałami
  • przygotowywanie i publikację ofert pracy
  • selekcję aplikacji oraz udział w rozmowach rekrutacyjnych
  • administrację bazy danych Kandydatów
  • wspieranie działań Employer Brandingowych firmy (uczestnictwo w targach pracy, rozwieszanie plakatów)

W zamian damy Ci:

  • pracę w międzynarodowym środowisku w dogodnej lokalizacji (centrum Bydgoszczy)
  • możliwość uczenia się od najlepszych praktycznych umiejętności z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • możliwość inwestowania w Twój rozwój

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV z krótkim uzasadnieniem dlaczego to właśnie z Tobą powinniśmy się skontaktować z dopiskiem w temacie ASYSTENT BYDGOSZCZ

 

 

Dołącz do nas na: Facebooku: facebook.com/ABJobServicePL/

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Chcesz aplikować na naszą ofertę pracy? W linku poniżej znajdziesz wszystkie informacje na temat tego, kto i w jakim celu będzie przetwarzać Twoje dane osobowe.
Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych

Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Stałej
www.abpraca.pl

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.