Wyszukiwarka

Aplikuj teraz

Miejsce pracy:
Castorama, ul. Szajnochy/ul. Fordońska  Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • koordynacja i realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników sklepu;
  • udział w pracach Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • prace administracyjne związane z funkcjonowaniem sekretariatu sklepu;
  • wsparcie asystenckie Dyrektora Sklepu;
  • wsparcie procesu rekrutacji i szkoleń w sklepie;
  • archiwizacja dokumentów.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy;
  • znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz tematyki kadrowo-płacowej;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość;
  • zdolności organizacyjne;
  • komunikatywność;
  • zaangażowanie;
  • sumienność i dokładność;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

 

Oferujemy:

  • pracę w miłej i twórczej atmosferze;
  • możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń i udział w projektach międzynarodowych;
  • bogaty pakiet socjalny i stabilność zatrudnienia.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

 
 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 31.08.2018
kujawsko-pomorskie, Świecie, Grudziądz, Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Świecie

Zakres obowiązków: 

  • kompleksowa realizacja tematów kadrowych i płacowych,
  • prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy (m.in. badania lekarskie, umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),
  • rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,
  • sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych,
  • sporządzanie list płac dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych,
  • współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON (sporządzanie deklaracji),
  • prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • przygotowywanie zestawień i statystyk dla Zarządu,
  • prowadzenie spraw Spółki, przygotowywanie dokumentów na Zgromadzenia Wspólników.

Wymagania: 

  • doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń,
  • praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość systemu Navision Kadry i Płace ),
  • obsługa programu ZUS PŁATNIK,
  • poważne i rzetelne podejście do powierzonych zadań,
  • obowiązkowość, staranność, skrupulatność,
  • wysoka kultura osobista, 
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.