Wyszukiwarka

oferta dodana: 02.05.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy zatrudni osobę na stanowisko:

Specjalista w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Miejsce pracy: Bydgoszcz
S1/NHR/2018

Główne zadania osoby na tym stanowisku:

  • Prowadzenie administracji personalnej oraz bieżąca obsługa pracowników
    oraz osób udzielających świadczeń medycznych na podstawie umowy cywilnoprawnej
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji staży, szkoleń, praktyk itp.
  • Obsługa oraz ewaluacja szkoleń dla pracowników
  • Wdrażanie innych projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wsparcie kadry zarządzającej w działaniach personalnych

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata pracy w dziale personalnym
  • Znajomość zagadnień związanych z prawem pracy
  • Obsługa komputera oraz biegłość w MS Office (nacisk na program Word i Excel)

Wymagania pożądane:

  • Ukończone studia w zakresie związanym z Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, znajomość aktualnego orzecznictwa oraz umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy w pracy
  • Rozbudowane umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwijania własnej wiedzy
  • Wsparcie merytoryczne oraz przyjazną atmosferę w biurze

Aplikacje (CV, list motywacyjny) prosimy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi Szpitala lub przesyłać na adres email

 

Szpital zastrzega sobie możliwość kontaktowania z wybranymi kandydatami.

z podaniem w temacie numeru referencyjnego oraz zamieszczoną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
(adres: ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz) zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.2016.922)".

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

TMR Plastics Sp. z o.o. w Bydgoszczy, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, dążąca do zdobycia pozycji lidera w dziedzinie formowania wtryskowego części z tworzyw sztucznych poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista działu kadr i płac

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres czynności:

  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa 100 osób,
  • przygotowywanie list płac,
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS,
  • prowadzenie i rozliczenia ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
  • tworzenie harmonogramów czasu pracy,
  • kontakt z Agencjami pracy tymczasowej,
  • tworzenie zestawień na potrzeby zarządu,
  • organizowanie i prowadzenie procesu rekrutacyjnego.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość programu Symfonia Kadry i płace,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel),
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pracę w młodym zespole z doskonałymi możliwościami rozwoju zawodowego w przyszłości,
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę z najnowszymi technologiami,
  • możliwość rozwoju,
  • pakiet szkoleń,
  • wsparcie kolegów i koleżanek,
  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym: prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie   grupowe, bezpłatne lekcje języka angielskiego, bony świąteczne, premia za niechorowanie, premia miesięczna.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135 z PÓŹN. zm.)

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

HELGESEN – PRODUCENT ZBIORNIKÓW HYDRAULICZNYCH

HELGESEN jest amerykańską firmą posiadającą fabryki w USA, Brazylii i Chinach, z jedyną europejską siedzibą w Bydgoszczy. Projektujemy oraz produkujemy wysoko wyspecjalizowane zbiorniki hydrauliczne dla największych i najbardziej znanych na świecie producentów maszyn i urządzeń, działających w branżach: przemysłowej, budowlanej, wydobywczej, motoryzacyjnej, rolniczej, takich jak: CAT, JCB, Volvo, JLG, HAMM, CNH czy John Deere.

Jeśli szukasz pracy w stabilnej, rozwijającej się organizacji dbającej o swoich Pracowników, chcesz poszerzyć swoje umiejętności oraz zdobyć doświadczenie w firmie o najwyższych standardach - DOŁĄCZ DO NAS !

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem, pozyskiwaniem nowych Klientów, rynków oraz projektów, poszukujemy współpracowników do naszego zespołu na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji i Kadr

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • zakładanie akt osobowych
  • rejestracja dokumentów w systemie ERP
  • zarządzanie aktami osobowymi oraz uprawnieniami pracowników
  • przygotowanie zestawień, raportów, prezentacji na zlecenie przełożonego
  • rekrutacja pracowników
  • zarządzanie zakupami biurowymi i około produkcyjnymi
  • obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji
  • współpraca z firmami kurierskimi
  • nadzór nad dokumentacją produkcyjną i administracyjną
  • przygotowywanie zestawień i raportów
  • uczestnictwo w audytach wewnętrznych (ISO / 6S)
  • zabezpieczenie wizyt klientów
  • dbanie o wizerunek firmy
  • ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań
  • obsługa telefonicznych połączeń przychodzących

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu Office (Excel, Word)
  • zdolność podejmowania decyzji, wyznaczania priorytetów oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • komunikatywność i kreatywność
  • umiejętność organizowania czasu pracy
  • odpowiedzialność, systematyczność i zaangażowanie
  • przestrzeganie terminów realizacji projektów
  • wykształcenie wyższe mile widziane

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • przyjazny program wdrażania nowych pracowników
  • indywidualną ścieżkę kariery
  • ciągłe szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji
  • stawkę adekwatną do umiejętności pracownika
  • prywatną opiekę medyczną – LUX MED
  • kartę Multi Sport
  • ubezpieczenie grupowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny), w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia klikając w przycisk aplikowania.

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm. )

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.