Wyszukiwarka

FRIGGA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej. FRIGGA to dynamicznie rozwijająca się firma, specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji wykwalifikowanego personelu opiekuńczego oraz personelu medycznego. Firma istnieje na rynku europejskim od 2009 roku obsługując klientów z całej Unii Europejskiej. Zapewniamy pełną obsługę w zakresie wyszukiwania miejsc pracy dla opiekunek oraz wykwalifikowanego personelu medycznego średniego szczebla. Ambicją naszej firmy jest zaspokajanie potrzeb Klientów, poszukujących najwyższych standardów usług.

Asystentka Biura

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie właściwego funkcjonowania biura
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (przyjmowanie poczty, nadawanie, wysyłka)
  • Obsługa spotkań na terenie biura
  • Pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracowników Spółki
  • Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami 
    (zamawianie materiałów biurowych, reklamowych)
  • Organizowanie szkoleń pracowniczych (wyszukiwanie ofert, rezerwacja noclegów, przejazdów itp.)
  • Obsługa Facebook’a
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowozatrudnionych pracowników wewnętrznych
  • Organizacja przejazdów dla pracowników zewnętrznych (Niemcy-Polska, Polska-Niemcy)
  • Opłacanie faktur
  • Umawianie spotkań z prawnikiem
  • Inne sprawy organizacyjne (m.in. pracownicze spotkania integracyjne)

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
  • Swobodne posługiwanie się Internetem
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zaangażowanie i samodzielność
  • Mile widziana znajomość j. niemieckiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Udział w szkoleniach
  • Miłą atmosferę w biurze w centrum Bydgoszczy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

„Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma FRIGGA z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dworcowej 29, 85-009 Bydgoszcz. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Międzynarodowa firma prowadzi rekrutację na stanowisko:

Asystent/-ka kierownika działu

Opis stanowiska pracy:

Do zadań asystenta należy wspomaganie kierownika w jego działaniach, miedzy innymi pomoc przy tworzeniu i administrowaniu kont i kalendarza online.

 

Asystowanie w działaniach kierowniczych: planowanie czasowe, pilnowanie terminów, dbanie o kontakty z klientami, kontrahentami i dostawcami.

 

Bieżące monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stron administracyjnych, a także rozbudowywanie funkcji stron we współpracy z działem IT. Tworzenie i edycja dokumentów, prowadzenie korespondencji oraz tłumaczenia dla nowych funkcji na stronie (angielski-niemiecki).

 

Praca biurowa odbywa się wprawdzie przy komputerze, ale asystent będzie kontaktował się z wieloma działami firmy. Stanowisko pracy jest bardzo wszechstronne.
 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie
  • Mile widziane doświadczenia na stanowisku asystenta/-ki kierownika działu/ szefa firmy
  • Znajomość problematyki nowoczesnego biura
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Przeprowadzanie biznesowej korespondencja w języku niemieckim i angielskim
  • Elastyczność
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Komunikatywność, otwartość
  • Wysoka motywacja własna
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
  • Nastawienie na wykonywanie zadań
  • Lojalność

Oferujemy:

  • Szkolenie
  • Umowę o pracę na cały etat
  • Bezpieczne i stałe miejsce pracy
  • Wymagające i ciekawe zadania we współczesnej i szybko rozwijającej się firmie o płaskiej strukturze hierarchii
  • Pracę w młodym, kreatywnym, międzynarodowym zespole
  • Dobry klimat pracy
  • Dużą samodzielność pracy 
     

Wymiar pracy:

  • Cały etat, umowa o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

W przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego wymagany jest numer PESEL oraz karta pobytu stałego bądź tymczasowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez P.P.U.H. SOFEX z siedzibą w Solcu Kujawskim, ul. Leśna 35, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

„Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, w tym również na inne stanowiska” (zgoda dobrowolna).

Informujemy, że Administratorem danych jest P.P.U.H. Sofex z siedzibą w Solcu Kujawskim, ul Leśna 35; adres e-mail: odo@sofex.info

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie.

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 15.11.2018
kujawsko-pomorskie, Głuchowo (pow. toruński), Toruń, Chełmża, kujawsko-pomorskie

DONAUCHEM POLSKA, część międzynarodowego koncernu Donau Chemie, to dynamicznie rozwijająca się firma dystrybuująca surowce i półprodukty chemiczne oraz dodatki i substancje pomocnicze dla różnych branż przemysłu. Od 2002 r. firma zbudowała pozycję jednego z liderów w swojej branży.

 stanowisko:

ASYSTENT ADMINISTRACYJNY 

w Biurze Handlowym w Głuchowie k. Torunia

Numer ref. AS/TOR

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość j. angielskiego,
  • umiejętność obsługi komputera.

Zadania:

  • obsługa administracyjna biura,
  • kontakt z klientami,
  • fakturowanie,
  • kontrola należności,
  • organizowanie transportu,
  • zabezpieczanie stanów magazynowych.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o międzynarodowych
    standardach pracy,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • wsparcie w postaci szkoleń stanowiskowych i językowych,
  • pakiet socjalny.

Oferty z symbolem ref. prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj teraz!

 

Prosimy o załączenie wybranej klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Donauchem Polska sp. z o. o. z siedzibą w Rokietnicy k. Poznania moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania rekrutacji" lub „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Donauchem Polska sp. z o. o. z siedzibą w Rokietnicy k. Poznania moich danych osobowych w celu prowadzenia aktualnie trwającej oraz przyszłych rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania tej i kolejnych rekrutacji, aż do odwołania zgody.


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

itCraft s.c.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku Asystent/ka ds. Administracyjnych. Oferujemy możliwość rozwoju w ambitnym zespole specjalistów realizującym kompleksowe projekty IT. Jesteśmy nowoczesną i elastyczną firmą o stabilnej pozycji, stanowimy tym samym ciekawą alternatywę dla osób nielubiących pracy w korporacji. Od kandydatów oczekujemy przekrojowego doświadczenia projektowego w procesie wytwarzania aplikacji mobilnych, aplikacji webowych, stron internetowych. O naszych realizacjach można przeczytać na stronie https://itcraftapps.com/

Asystent/ka ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • Pomoc i aktywny udział w bieżących zadaniach Działu Księgowości,
  • Pomoc i aktywny udział w bieżących zadaniach Działu Kadr,
  • Pomoc i aktywny udział w bieżących zadaniach Działu Marketingu,
  • Obsługa biura i wynikających z tego obszaru spraw administracyjnych,
  • Dbałość o sprawny obieg dokumentacji i informacji,
  • Wsparcie innych procesów firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (najlepiej ekonomia lub pokrewne), również osoby w trakcie studiów,
  • Doświadczenie w pracy w obszarze księgowości, kadrowo-płacowym lub podobnym,
  • Praktyczna znajomość MS Office i/lub pakiet Google Docs,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i doskonała organizacja pracy,
  • Konsekwencja w dążeniu do celu.

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie i wiedza z zakresu marketingu,
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji unijnych,
  • Wiedza z zakresu przepisów prawa pracy, zagadnień podatkowych, przepisów BHP,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się,
  • Skrupulatność i dokładność,
  • Znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Umowa o pracę lub B2B,
  • Praca na miejscu w biurze itCraft w Bydgoszczy lub w Toruniu,
  • Możliwość pracy zdalnej (2-3 dni w miesiącu),
  • Duże możliwości rozwoju - stawiamy na osoby zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji,
  • Rozwijanie zdolności językowych z pomocą native speakera j. angielskiego,
  • Doskonała atmosfera pracy,
  • Szkolenia wewnętrzne,
  • Narzędzia niezbędne do pracy,
  • Wyjścia i wyjazdy integracyjne.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez itCraft s.c. Karol Wegner Bartosz Pieślak z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest itCraft s.c. Karol Wegner Bartosz Pieślak z siedzibą w Warszawie (01-460) przy ul. Górczewska 228 lok.22. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do itCraft s.c. Karol Wegner Bartosz Pieślak z siedzibą w Warszawie (01-460) przy ul. Górczewska 228 lok.22 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

DLM sp. z o.o. jest największym na polskim rynku dystrybutorem produktów fryzjerskich oraz kosmetyków profesjonalnych. Zaopatrujemy naszych klientów m.in. w produkty marek: Kallos, Tangle Teezer, Rene Blanche, Kativa, Peggy Sage oraz wiele innych.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

Pracownik biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • wystawianie dokumentów sprzedaży,
  • organizacja wysyłek do klientów,
  • obsługa klientów sklepu internetowego,
  • współpraca z firmami kurierskimi,
  • archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.

Wymagania:

  • poszukujemy osób pracowitych, uczciwych, sumiennych oraz dokładnych,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pracę w zaangażowanym oraz wyjątkowym zespole ludzi,
  • możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego,
  • stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez DLM Sp.z  o.o. z siedzibą w Suchym Dworze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest DLM Sp.z  o.o. z siedzibą w Suchym Dworze przy ul. Wrocławskiej 1a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.