Wyszukiwarka

Celem działań  Firmy Skraw- Mech Sp. z o.o.  jest osiągniecie wiodącej pozycji na rynku nie tylko w zakresie cięcia laserowego, konstrukcji i obróbki skrawaniem, ale także sukcesywne poszerzanie zakresu naszych usług, zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta

Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków: 

  • Wprowadzanie do systemu komputerowego danych związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej,
  • analizowanie danych wyjściowych,
  • raportowanie,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie.

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • wykształcenie średnie mile widziane techniczne,
  • dobrze posługiwać się pakietem MS Office (w szczególności Excel);
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • prace w przyjaznej atmosferze.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aplikacji (CV) wraz z zamieszczoną w treści klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)”.

 

 

 

Pragniemy poinformować, iż:

  1. administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Zakład Mechaniczny SKRAW-MECH Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (85-082), przy ul. Zygmunta Augusta 11,
  2. w sprawie Ochrony Danych Osobowych może Pani/Pan skontaktować się poprzez adres e-mail: rodo@skraw-mech.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko określone w niniejszej ofercie pracy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji – także w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych rekrutacji,
  4. podstawą prawną przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), a w przypadku dobrowolnego podania przez Panią/Pana także innych danych osobowych oraz wyrażenie zgody na udział także w przyszłych procesach rekrutacyjnych – udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 6 (sześciu) miesięcy od rozstrzygnięcia niniejszego procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych także dla potrzeb przyszłych rekrutacji – do 1 (jednego) roku od rozstrzygnięcia niniejszego procesu rekrutacji,
  6. odbiorcą moich danych osobowych, poza administratorem, będą:

1)  upoważnieni pracownicy administratora biorący udział w procesie rekrutacji,

2)  w przypadku zaproszenia Pani/Pana na rozmowę kwalifikacyjną i umożliwienia wstępu do siedziby administratora – podmiot świadczący usługi ochrony obiektu,

3)  w przypadku podjęcia decyzji o Pani/Pana zatrudnieniu – podmiot realizujący świadczenia z zakresu medycyny pracy,

  1. przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  2. w dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie wykraczającym poza treść art. 221 Kodeksu pracy oraz cofnięcia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
  3. przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  4. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji, ponieważ administrator ma prawo żądać od Pani/Pana informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy,
  5. decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Tylko handlowe

Dołącz do zespołu

Tylko handlowe to firma prowadząca prężnie rozwijającą sie sieć saloników prasowych PRESTO.  Tworzona przez młodych, dynamicznych ludzi z pasją. Odnosimy sukcesy biznesowe i stale się rozwijamy. Jesteśmy nastawieni na działanie.

Do naszego biura w Toruniu poszukujemy:

Asystent/-ka Zarządu

Miejsce pracy: Toruń

Za co będziesz odpowiedzialna/y?

  • ścisłą współpracę z Zarządem firmy oraz pozostałymi działami,
  • obsługę korespondencji, obieg dokumentów i informacji,
  • sprawne funkcjonowanie biura i współpracę z dostawcami usług,
  • obsługę połączeń telefonicznych,
  • przygotowywanie pism i zestawień

Oczekujemy

  • prawa jazdy kat. B, gotowości do wyjazdów służbowych,
  • znajomości j. angielskiego,
  • umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office) i redagowania pism,
  • samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności ustalania priorytetów,
  • systematyczności i skrupulatności,
  • inicjatywy oraz nastawienia na wsparcie i rozwiązywanie problemów,

Mamy dla Ciebie

  • elastyczny czas pracy,
  • przyjazne relacje i fajną atmosferę pracy,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie  zależne od osiąganych wyników
  • możliwość rozpoczęcia pracy w ramach stażu z UP w Toruniu

Zainteresowana/y?

 

Aplikuj teraz

Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych do swojego CV:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma De Gruyter Poland działająca pod marką Sciendo (www.sciendo.com) jest jednym z czołowych dostawców profesjonalnych usług wydawniczych na światowym rynku publikacji naukowych. Firma należy do grupy wydawniczej De Gruyter (www.degruyter.com). Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Administracyjna ze znajomością j. angielskiego

OBOWIĄZKI

  • możliwość pracy w domu gdziekolwiek w Polsce albo w biurze w Warszawie
  • prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokumentów,
  • zarządzanie usługami, z których korzysta firma (pocztowe, internetowe, telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, rekrutacyjne itp.),
  • pomoc pracownikom w rozliczaniu wydatków, delegacji itp.,
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do biura rachunkowego,
  • pomoc administracyjna w organizacji spotkań, wyjazdów i imprez handlowych,
  • wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach.

WYMAGANIA

  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • znajomość obsługi programów biurowych oraz MS Office,
  • mile widziana wiedza z zakresu podstaw księgowości,
  • w przypadku pracy zdalnej, umiejętność pracy bez stałego nadzoru
  • skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy z dużą ilością informacji.

OFERUJEMY

  • możliwość pracy zdalnej lub pracy w naszym biurze (okolice stacji metra Stare Bielany),
  • stabilne zatrudnienie,
  • komputer oraz telefon służbowy,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,
  • elastyczne godziny pracy,
  • ciekawą i samodzielną pracę w środowisku międzynarodowym,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • pracę w młodym i dynamicznym  zespole,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  • prosty i przejrzysty proces rekrutacyjny.

 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie życiorysu ze zdjęciem i listu motywacyjnego.
Prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie CV klikając przycisk Aplikuj

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Naszą firmę tworzą wyjątkowi ludzie. Ich potencjał jest naszą największą siłą. Dzięki naszym pracownikom jesteśmy liderem na rynku urządzeń i materiałów spawalniczych oraz szlifierskich. Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

Sekretarka / Asytentka

Miejsce pracy: Toruń
RYW/10-2018/ASTO

Co będzie w zakresie Twoich obowiązków?

  • kompleksowa organizacja pracy recepcji i jej bieżąca obsługa
  • obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty firmowej
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów
  • zarządzanie kalendarzem członków zarządu
  • organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych
  • dbanie o wygląd strefy recepcyjnej
  • inne bieżące sprawy administracyjne

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wykształcenia minimum średniego
  • znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2)
  • biegłości w obsłudze komputera, urządzeń biurowych i aplikacji pakietu Office
  • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
  • umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i zdolności organizacyjnych
  • zaangażowania w pracę
  • znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Co możemy Ci zaoferować?

  • tabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, składające się ze stałej podstawy i premii uzależnionej od oceny rzetelności i poprawności wykonywanej pracy
  • dodatkowe benefity, m.in. kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

NICROMETAL S.A.

 

Poszukuje dokładnej, sumiennej i komunikatywnej osoby do pracy
w Toruniu na stanowisku:

Asystent Działu Administracji
Miejsce pracy: Toruń

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie sekretariatu oraz wsparcie w zakresie realizacji zadań z obszaru administracji.

Od kandydatów oczekujemy: 

  • znajomości pakietu Office (Word, Excel)
  • umiejętności redagowania pism oraz analizy dokumentów pod kątem poprawności językowej, stylistyki oraz logicznej treści
  • gotowości do realizacji zadań z wielu obszarów funkcjonowania firmy
  • skrupulatności w porządkowaniu i archiwizowaniu dokumentacji
  • zaangażowania i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań
  • wysokiej kultury osobistej
  • bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • prawa jazdy kat. B

 Mile widziane będą następujące kwalifikacje: 

  • znajomość języka angielskiego 
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

DREAMPLANT sp. z o.o.

DREAMPLANT – niezależne studio deweloperskie tworzące gry video zarówno na platformę PC jak i konsole PS4 oraz XBOX. 

Jeśli:

  • nie boisz się nawiązywać nowych zdań
  • jesteś nastawiony na realizację założonych celów
  • masz takie cechy jak: samodzielność, konsekwencja w działaniu, sumienność i dokładność
  • jesteś solidny i posiadasz zdolności organizacyjne

chętnie przyjmiemy Cię co naszego zespołu, na stanowisku:

Sekretarka - Asystentka

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich zadań będzie należało : 

  • wsparcie działu kadr i płac oraz zarządu
  • obsługa korespondencji firmowej
  • obsługa rozmów przychodzących i wychodzących
  • kompletowanie i archiwizacja dokumentacji
  • zamawianie art. biurowych
  • prowadzenie recepcji

Oczekujemy od Ciebie:

  • znajomości pakietu Microsoft Office
  • doskonałej organizacji pracy
  • odpowiedzialności i samodzielności w wykonywaniu zadań
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki, nastawienia na jakość wykonywanej pracy
  • umiejętności obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • wysokiej kultury osobistej
  • miłej aparycji
  • znajomości języka angielskiego w stopniu conajmniej komunikatywnym

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • pracę wśród pasjonatów,
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pomoc przy relokacji,
  • możliwość ciągłego rozwoju,
  • biuro w centrum Bydgoszczy,
  • dużą samodzielność w działaniu,

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 03.10.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Lider w branży grzewczej i sanitarnej, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Asystent/tka Zarządu z biegłą znajomością języka niemieckiego i angielskiego

Miejsce pracy: Bydgoszcz
nr ref: AZ/BD/X.2018

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • ścisła współpraca z Zarządem
  • organizacja pracy sekretariatu
  • nadzorowanie obiegu dokumentów
  • przygotowywanie spotkań i konferencji
  • prowadzenie korespondencji w języku niemieckim lub angielskim
  • uczestnictwo w spotkaniach międzynarodowych
  • aktywny udział w tworzeniu i zbieraniu danych potrzebnych do przygotowywania zestawień, raportów, analiz
  • opieka nad właściwym przepływem informacji i komunikacją wewnętrzną między Zarządem
    a innymi Spółki Grupy Kapitałowej

Dołącz do naszego zespołu, jeśli:

  • masz biegłą znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie - piśmie
  • znajomość pakietu MS Office ( w szczególności Excel)
  • wykształcenie min średnie
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • solidne wsparcia we wdrożeniu się w obowiązki
  • możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • uczestnictwo w szkoleniach Akademii umiejętności
  • możliwość realizowania własnych wizji oraz pomysłów

Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie ofert  - CV i list motywacyjny
- należy przesłać za pomocą przycisku:

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Szanowni Państwo,

Zawiadamiamy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe podane nam w przesłanej przez Państwa aplikacji (proces rekrutacji).

  1. Administratorem danych osobowych jest BIMs PLUS FHH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością BYDGOSZCZ Spółka komandytowa siedzibą w Bydgoszczy ul. Hermana Frankego 1, 85-862 Bydgoszcz Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych:  a) e-mail -   ochrona.danych@grupa-hbh.pl
  2. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia, na warunkach odrębnie przewidzianych prawem.
  3. Pracujemy wyłącznie na danych podanych przez Państwa w trakcie procesu rekrutacji.
  4. Państwa dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w toku którego złożyli Państwo aplikację i zostaną usunięte natychmiast po jego zakończeniu to jest najpóźniej w dniu podpisania umowy o pracę z kandydatem który w wyniku tej rekrutacji pozytywnie zakończył okres próbny i zostanie zatrudniony na umowę o pracę. Jednakże jeśli wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych również dla przyszłych procesów rekrutacyjnych, wówczas przetwarzamy Państwa dane osobowe również dla dalszych procesów rekrutacyjnych nie dłużej jednak niż przez 12 miesięcy.
  5. W przypadku gdy wyrazili Państwo zainteresowanie aplikowaniem na stanowisko w innej Spółce Grupy i wyrazili Państwo zgodę na przekazanie złożonych przez Państwa dokumentów do tej Spółki w zakresie terminów usunięcia Państwa danych Osobowych obowiązują zapisy zawarte w punkcie 4.
  6. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest konieczność wypełnienia przez nas obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) wynikającego z przepisów prawa pracy lub Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) jeżeli podali nam Państwo szerszy zakres informacji niż wymagany przez prawo pracy. Jeśli udzielili Państwo zgody, informujemy, iż zgoda ta może być w dowolnym czasie cofnięta, jednak nie ma to wpływu na legalność wcześniejszego przetwarzania danych na jej podstawie.
  7. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne jednakże jest nam niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku ich braku, nie będziemy mogli skontaktować się z Państwem i przeprowadzić w sposób należyty rekrutacji z Państwa udziałem.
  8. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty zewnętrzne, z którymi współpracujemy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz inna Spółka Grupy w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przekazanie jej Państwa danych osobowych.
  9. Zawiadamiamy, że Państwa dane nie będą przedmiotem zautomatyzowanych procesów decyzyjnych ani nie będą udostępniane poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub organizacjom międzynarodowym.
  10. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  11. W razie pytań, wątpliwości lub w przypadku potrzeby zmiany / aktualizacji danych, prosimy o kontakt na adres lub email wskazany w punkcie 1.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 04.10.2018
kujawsko-pomorskie, Głuchowo (pow. toruński), Toruń, Chełmża, kujawsko-pomorskie

DONAUCHEM POLSKA, część międzynarodowego koncernu Donau Chemie, to dynamicznie rozwijająca się firma dystrybuująca surowce i półprodukty chemiczne oraz dodatki i substancje pomocnicze dla różnych branż przemysłu. Od 2002 r. firma zbudowała pozycję jednego z liderów w swojej branży.

 stanowisko:

ASYSTENT ADMINISTRACYJNY 

w Biurze Handlowym w Głuchowie k. Torunia

Numer ref. AS/TOR

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość j. angielskiego,
  • umiejętność obsługi komputera.

Zadania:

  • obsługa administracyjna biura,
  • kontakt z klientami,
  • fakturowanie,
  • kontrola należności,
  • organizowanie transportu,
  • zabezpieczanie stanów magazynowych.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o międzynarodowych
    standardach pracy,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • wsparcie w postaci szkoleń stanowiskowych i językowych,
  • pakiet socjalny.

Oferty z symbolem ref. prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj teraz!

 

Prosimy o załączenie wybranej klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Donauchem Polska sp. z o. o. z siedzibą w Rokietnicy k. Poznania moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania rekrutacji" lub „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Donauchem Polska sp. z o. o. z siedzibą w Rokietnicy k. Poznania moich danych osobowych w celu prowadzenia aktualnie trwającej oraz przyszłych rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania tej i kolejnych rekrutacji, aż do odwołania zgody.


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

GM COLOR Sp. z o.o.

 „GM COLOR” Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy – przedsiębiorstwo produkujące koncentraty barwiące i pigmenty oraz zajmujące się sprzedażą środków pomocniczych do tworzyw sztucznych

Asystentka/Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne zadania: 

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu
  • Organizacja spotkań Zarządu
  • Planowanie i organizacja delegacji służbowych oraz spotkań biznesowych członków Zarządu
  • Wsparcie Zarządu (bieżące projekty)
  • Uczestnictwo w spotkaniach, sporządzanie podsumowań
  • Przygotowywanie prezentacji i analiz na potrzeby Zarządu
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentami
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (instytucje, firmy)
  • Organizacja materiałów reklamowych

Miejscem pracy jest siedziba Firmy "GM COLOR" Sp. z o.o.: 85-825 Bydgoszcz ul. Wojska Polskiego 65A (teren Zakładów Chemicznych NITRO-CHEM S.A.)

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
  • Język angielski biegły (min. B2)
  • Bardzo wysokie umiejętności organizacyjne i równoległa koordynacja wielu zadań (praca pod presją czasu)
  • Wysoki profesjonalizm w codziennym działaniu w środowisku biznesowym
  • Wysoki poziom kompetencji Interpersonalnych i komunikacyjnych
  • Biegła znajomość pakietu MS Office oraz innych aplikacji biurowych
  • Aktualne prawo jazdy kat. B
  • własny samochód z uwagi na konieczność dojazdu do siedziby Firmy

Oferujemy:

  • Umowę o pracę - na zastępstwo (min.1,5 roku)
  • Pełną wyzwań pracę u rynkowego lidera
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Szkolenia (kompetencji miękkich i językowe)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez "GM COLOR" Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest "GM COLOR" Spólka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 65A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do "GM COLOR" Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Wojska POlskiego 65A (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez "GM COLOR" Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 65A danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.
W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail joanna.sawicka@gmcolor.pl.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu publikacji ogłoszenia, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż 60 dni dni od momentu zakończenia publikacji obecnego ogłszenia. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 120 dni od momentu upływu czasu publikacji ostatniego ogłoszenia.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail joanna.sawicka@gmcolor.pl.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu spożywczego Bunge. To największy w Polsce i jeden z największych w Europie przetwórca nasion oleistych. Producent tłuszczów roślinnych, lider na rynku olejów jadalnych i tłuszczów.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka

 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która spełnia następujące kryteria:

  • preferowane wykształcenie wyższe i dobra znajomość języka angielskiego 
  • umiejętność posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel, PPT i Outlook) oraz obsługi podstawowych urządzeń biurowych
  • otwartość, umiejętności komunikacji z pracownikami i klientami zewnętrznymi
  • umiejętność redagowania różnego rodzaju pism
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • asertywność  i gotowość do rozwoju zawodowego w różnych obszarach działalności firmy.

 

Asystentowi / Asystentce powierzymy odpowiedzialność za:

  • Kompleksową obsługę członków Zarządu ZT „Kruszwica” (m.in. organizację spotkań, biletów, rozliczanie delegacji, dbanie o zaopatrzenie biura)
  • Przygotowywanie merytorycznej dokumentacji na potrzeby Zarządu i działów współpracy (pism, prezentacji w językach polskim i angielskim, zestawień i analiz)
  • Koordynowanie przepływu informacji między podmiotami zewnętrznymi i pracownikami firmy
  • Zarządzanie firmowymi salkami konferencyjnymi i obsługę spotkań wewnętrznych
  • Aktywne wspieranie działów prawnego i administracyjnego w codziennych zadaniach.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny pakiet socjalny zawierający m.in. kartę sportową, opiekę medyczną, paczki świąteczne
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego dzięki współpracy z wieloma działami firmy i szkoleniom specjalistycznym
  • Zdobywanie doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem rynkowym.

Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem BEU.ZTK.Dataprotection@bunge.com.

Dane osobowe konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji przetwarzamy w oparciu o przepisy Kodeksu pracy (są to: imię i nazwisko, wykształcenie, data urodzenia,  przebieg dotychczasowego zatrudnienia). W tym zakresie podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 b) RODO. Dodatkowe dane osobowe (np. wizerunek, zainteresowania) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne (art. 6 ust. 1 a) RODO) i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, prosimy, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 f) RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych  do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do zakończenia procesu rekrutacji na to stanowisko, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach - przez okres 6 miesięcy.

Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji, przez okres ich przedawnienia.

Analizujemy kandydatów w systemie eRecruiter za pomocą różnych filtrów wyszukiwania i oceniamy ich pod kątem kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowego do zajmowania określonego stanowiska pracy. Dokonujemy tego w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na wyszukiwaniu i grupowaniu kandydatów, którzy najlepiej pasują do określonego stanowiska pracy.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem BEU.ZTK.Dataprotection@bunge.com.


Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 12.10.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Białe Błota (pow. bydgoski), kujawsko-pomorski

Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR® - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie. Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –francuskiego dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii i Algierii. W Polsce jesteśmy liderem rynku.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ADMINISTRATOR BIURA REGIONALNEGO

Miejsce pracy: Bydgoszcz / Białe Błota

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów biura regionalnego – sprzedaż części
  • Koordynowanie przepływu informacji miedzy pracownikami firmy i klientami zewnętrznymi oraz centralą (odbieranie i przekazywanie telefonów, przyjmowanie gości, wysyłanie, odbieranie przesyłek kurierskich, zapewnienie odpowiedniego przepływu dokumentów).
  • Współpraca z koordynatorem serwisu w zakresie prowadzenia dokumentacji serwisowej
  • Prowadzenie i obsługa magazynu części oraz kasy biura
  • Dbanie o zaopatrzenie biura oraz nadzór nad sprawami administracyjnymi

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.1 rok
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta mile widziane
  • Dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność pracy w systemach CRM będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Dokładność oraz dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność i umiejętności interpersonalne
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (min 1 rok)
    z możliwością podjęcia stałej współpracy po okresie zastępstwa
  • Pracę w przyjaznym zespole u lidera w branży maszyn budowlanych
  • Bogaty pakiet socjalny i dodatkowe benefity

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 18.10.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Borówno (pow. bydgoski), kujawsko-pomorskie

Lubisz wyzwania? Chcesz mieć wpływ na rozwój Firmy?

Masz dość pracy w korporacji i cenisz sobie uczciwość, lojalność i rodzinną atmosferę?

Zapraszamy do zespołu BASEN I SAUNA na stanowisko:

Asystent/ka biura

Miejsce pracy: Bydgoszcz (okolice), Borówno (pow. bydgoski)

Firma Basen i Sauna zajmuje się dostarczaniem materiałów budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych dla wykonawców basenów i saun w Polsce. To największa tego typu hurtownia w naszej części Europy. Firma zaopatruje większość krajowych przedsiębiorców w branży Wellness&Spa oraz prowadzi handel z partnerami zagranicznymi. Stawiamy na bardzo wysoką jakość oferowanego sprzętu - nasze portfolio produktowe jest wciąż poszerzane o nowy asortyment, często dostępny tylko u nas. Siedziba firmy położona jest przy drodze krajowej nr 5 niedaleko Bydgoszczy.
 

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju i zdobywania nowej wiedzy
  • pracę w systemie jednozmianowym
  • ciekawą pracę w zaangażowanym zespole

Oczekujemy:

  • pracowitości i uczciwości
  • dobrej organizacji pracy i zaangażowania
  • lekkości w nawiązywaniu kontaktów i entuzjazmu

 

Nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi! U nas możesz rozpocząć swoją ścieżkę, niezależnie od tego na jakim etapie jesteś. Zapraszamy do nas!

Aplikacje (CV) należy nadsyłać za pomocą przycisku:

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.