Wyszukiwarka

Czekamy na Ciebie, dołącz do zespołu MEDIA MARKT!

Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej  poszukujemy osób na stanowisko:

PRACOWNIK BIUROWY na PÓŁ ETATU

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • Pomoc pracownikom w sprawach organizacyjno – administracyjnych
  • Dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w
  • Prowadzenie spraw personalnych pracowników Sklepu
  • Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z reklamą
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wprowadzanie do systemu danych z dokumentów księgowych
  • Udział w inwentaryzacji
  • Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w dostawach oraz zwrotów do dostawców, księgowanie faktur korygujących

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
  • Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
  • Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, dodatek urlopowy, ubezpieczenie grupowe, dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka)
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy

 

Szukamy osób:

  • Z doświadczeniem w pracy z dokumentami księgowymi
  • Ze znajomością pakietu Office, w szczególności bardzo dobrą znajomością Excel
  • Z wykształceniem minimum średnim
  • Z praktyczną znajomością prawa pracy
  • Osób, które są dokładne i skrupulatne
  • Znajomość programów graficznych mile widziana.

Stawiamy na różnorodność.

Jeśli spodobało Ci się to co przeczytałeś, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!

Przyjdź, Sprawdź i Zostań z Nami na dłużej!


Administratorem danych jest Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięci ich przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o..

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Polwell to ogólnopolska sieć profesjonalnych hurtowni fryzjerskich, właściciel marki
Fale Loki Koki. Dynamiczny rozwój na przestrzeni lat sprawił, że Polwell jest dziś jednym
z najważniejszych dystrybutorów akcesoriów i produktów fryzjerskich w kraju.
Aktualnie nasza grupa to sieć 78 profesjonalnych sklepów fryzjerskich Fale Loki Koki
w całej Polsce.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego min. na poziomie zaawansowanym
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegła obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie

Twoje zadania: 

  • wsparcie Zarządu w zakresie zadań administracyjno – organizacyjnych
  • dbanie o obieg dokumentacji oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • organizacja i obsługa spotkań
  • organizacja podróży służbowych
  • obsługa bieżąca biura
  • organizacja konferencji
  • wsparcie administracyjne innych działów firmy
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji
  • dbanie o wizerunek firmy

Twoje korzyści:

         
stabilne zatrudnienie atrakcyjne wynagrodzenie i system premierowy szkolenia niezbędne narzędzia pracy zniżki na asortyment firmy
         
prywatna opieka medyczna dofinansowanie do Multisport karty na święta karty na wakacje dodatkowe ubezpieczenie na życie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

APLIKUJ

Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat naszej firmy, odwiedź naszą stronę internetową.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Polwell Sp z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Polwell Sp z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem centrala@polwell.pl

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres niezbędny do zatrudnienia, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy .Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 24 miesięcy.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

Twoje dane osobowe przekażemy do dostawców systemów do zarządzania rekrutacjami, oraz do dostawców systemów informatycznych. 
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. .
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem centrala@polwell.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem kontakt@dpo24.pl

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

STOVIT GROUP Sp. z o.o.

producent dżemów, marmolad i konfitur

poszukuje:

ASYSTENTA/KI ZARZĄDU

Miejsce pracy: Bydgoszcz-Fordon
ul. Transportowa 4

 

DO ZADAŃ PRACOWNIKA NA TYM STANOWISKU NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • organizacja i prowadzenie biura,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w Spółce,
  • prowadzenie rejestru umów oraz ich archiwizacja,
  • nadzór nad kalendarzem spotkań,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych,
  • dbanie o odpowiednie przygotowanie sali konferencyjnej,
  • protokołowanie spotkań,
  • obsługa centrali telefonicznej.

NASZE OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, MS Excel i Power Point),
  • posiadanie czynne prawo jazdy kat.B,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub stanowisku asystenckim (mile widziane)

W ZAMIAN OFERUJEMY:

  • pracę w międzynarodowej firmie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • możliwość awansu,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego,
  • deputat w postaci produktów oferowanych przez firmę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

 

Informujemy, że na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r., Administratorem danych osobowych Kandydatów do pracy jest STOVIT GROUP Sp. z o.o., z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Transportowa 4, 85-790 Bydgoszcz, Polska, tel. +48 52 347 11 25.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do STOVIT GROUP Sp. z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez STOVIT GROUP Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje dokumenty aplikacyjne w naszej bazie, umieść w nich dodatkowo następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Stovit Group Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla celów przyszłych rekrutacji”. 

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem stovit@stovit.com.pl

 

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

 

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

 

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 1 roku od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

 

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. 

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Jesteśmy operatorem logistycznym produktów głęboko mrożonych. Posiadamy nowoczesne centra dystrybucyjne w Żninie, Radomsku i Błoniu. Satysfakcja naszych Klientów oraz partnerskie relacje oparte na zaufaniu są dla nas najważniejsze.


W chwili obecnej do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:


Sekretarka / Sekretarz

Miejsce pracy: Żnin


Zakres Obowiązków:

  • Bieżąca obsługa sekretariatu - rejestracja korespondencji oraz faktur, obsługa centrali telefonicznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania biura
  • Ścisła współpraca z Działem Księgowym
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • Sporządzanie zamówień art. biurowych i spożywczych
  • Oganizacja i obsługa spotkań biznesowych Zarządu oraz kadry managerskiej
  • Organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, wynajem samochodów)
  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Bieżące wsparcie działań Zarządu, Kierownictwa oraz pracowników firmy
  • Opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)
  • Dokładność i rzetelność
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
  • Wynagrodzenie zasadnicze, premie
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Przyjazną atmosferę
  • Atrakcyjny pakiet socjalny oraz Prywatna Opieka Medyczna

List motywacyjny oraz CV zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać za pomocą przycisku.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Administratorem Danych Osobowych jest Frigo Logistics Sp. z o.o. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO.
Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.
Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.
Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Frigo Logistics Sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Frigo Logistics Sp. z o.o. na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

PROSTOSTAL Agnieszka Majewska

Firma PROSTOSTAL powstała w 2013 roku. Zajmujemy się kompletacją dostaw wyrobów hutniczych oraz przygotowaniem ich do dalszego przetwarzania. Pozwala to naszym odbiorcom ograniczyć ilość stali, która trafia na złom oraz wyeliminować uciążliwe i niepotrzebne operacje technologiczne.

Asystent/-ka Dyrektora

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zadania:

  • realizacja planów sprzedaży na powierzonym rynku,
  • doradztwo techniczne w zakresie doboru produktu,
  • budowanie, utrzymywanie i zarządzanie relacjami z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • mile widziana znajomość rynku wyrobów hutniczych,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
  • prawo jazdy kat. B,
  • sumienność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej.

Oferujemy:

  • dobre warunki pracy 
  • ciekawą i samodzielną pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • szkolenia i możliwość rozwoju.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Belma Accessories Systems Sp. z o.o. największy w regionie producent i eksporter wyrobów z blach w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojej siedziby Kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta/ki Zarządu (powyżej roku)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a zwłaszcza Microsoft Office oraz Microsoft Outlook Calendar
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Prawo jazdy kat. B

ZADANIA I OBOWIĄZKI:

  • Bieżące prace administracyjno-biurowe
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
  • Kompleksowa organizacja podróży służbowych (w tym zagranicznych)
  • Zarządzanie flotą samochodową
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
  • Przygotowywanie prezentacji i zestawień
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
  • Dbanie o wizerunek firmy

OFERTA:

  • Wysokie wynagrodzenie podstawowe
  • Bardzo atrakcyjny system premiowania
  • Rozbudowany pakiet socjalny:
    • Wysokie świadczenia świąteczne
    • Dofinansowanie posiłków we własnej stołówce
    • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość awansu
  • Szkolenia


Aplikacje prosimy przysyłać za pomocą przycisku:

 

Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Belma AS Sp z o.o. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczasz, że poinformowano Ciebie, iż: Administratorem danych osobowych jest Belma AS Sp. z o.o. z siedzibą w Białych Błotach 86-005, ul. Łochowska 69. Masz prawo do dostępu do swoich danych, jak również do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę zgodnie z procedurą. 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

PARTNER ADIUTOR sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Firma z branży HR i opieki nad osobami starszymi, szuka pracownika na stanowisko:

Asystent w Dziale Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń

Asystent w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego

Ogólny zakres obowiązków:

  • rozmowy z kandydatami do pracy
  • tłumaczenie formularzy na język niemiecki
  • kontakt z klientami niemieckojęzycznymi

Wymagania: 

  • biegła znajomość języka niemieckiego
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • wysokie wynagrodzenie
  • możliwość awansu
  • dobrą atmosferę pracy
  • możliwość mieszkania służbowego

Jeżeli szukasz nowych wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi i stawiasz na rozwój, czekamy właśnie na Ciebie. 

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 06.02.2019
kujawsko-pomorskie, Toruń

SPECTRUM CANNABIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SpectrumCannabis, część grupy Canopy Growth Corporation, wiodący producent konopi medycznych, poszukuje kandydatów na stanowisko:
 

ASYSTENT/-KA BIURA
Miejsce pracy:  Toruń

cały etat

Asystent/-ka Biura

Miejsce pracy: Toruń

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • koordynowanie obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,
  • pracę z wewnętrznymi bazami danych,
  • przygotowanie i formatowanie prezentacji, ofert, dokumentów,
  • wsparcie administracyjne biura,
  • wsparcie w organizacji wydarzeń promocyjnych i marketingowych,
  • organizowanie konferencji i szkoleń,
  • przygotowywanie rozliczeń.

Od kandydatów oczekujemy:

  • dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i w piśmie),
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobrej znajomości pakietu programów Microsoft Office,
  • umiejętności organizacji czasu i stanowiska pracy,
  • pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności koordynowania wielu zadań oraz pracy pod presją czasu,
  • elastyczności w działaniu i komunikatywności.

U nas możesz liczyć na:

  • międzynarodowe środowisko pracy,
  • umowę o pracę na cały etat,
  • komfortowe warunki pracy,
  • prywatną opiekę medyczną.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spektrum Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 110-114 lok. 301 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Spektrum Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 110-114 lok. 301. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

oferta dodana: 06.02.2019
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "ORENO" LESZEK DRILL

Moja firma istnieje od 1975 roku . Zatrudniamy do 20 osob , zajmujemy sie wypozyczaniem rusztowan i szalunkow na terenie kraju jak i za granica.

Pracownik biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Praca biurowa od 7:00 do 16:00 

Praca będzie plegac na:

  • Kosztorysowanie prac budowlanych
  • Sprzedaż rusztowań
  • Skladanie ofert
  • Poszukiwanie nowych zleceń

Wymagania:

  • Wyksztacenie wyższe budowlane 
  • Mile widziana znajomosc j.niemieckiego
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Umowę na pełen etat na czas nieokreślony

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o przesylanie CV

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Obecnie w spółce TEB-Edukacja poszukujemy osoby na stanowisko:

PRACOWNIK SEKRETARIATU SZKOŁY

Miejsce pracy: Bydgoszcz

OPIS STANOWISKA

  • prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów edukacyjnych oferowanych przez TEB Edukacja (realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych)
  • kompleksowa obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy
  • wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych w tym prowadzenie dokumentacji szkolnej i kursowej
  • badanie potrzeb Klientów oraz dokonywanie doboru właściwej oferty
  • nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych Klientów
  • prowadzenie działań marketingowych

WYMAGANIA:

  • wykształcenie minimum średnie
  • wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • dobre umiejętności organizacyjne
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • znajomość programów MS Office
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  • mile widziane doświadczenie w telemarketingu lub CRM
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

szkolenia i studia podyplomowe

przyjazna atmosfera pracy

dodatkowe dni wolne

 

umowa o pracę

świętujemy sukcesy

świadczenia świąteczne

 

Aplikuj

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY Z J. OBCYM

Miejsce pracy: Bydgoszcz
JO-1710-363048rg

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizowanie spotkań i podróży służbowych;
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług;
  • Przyjmowanie gości, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Rozliczanie faktur.

 

 

 

 

 

OCZEKIWANIA:

  • Minimum roczne oświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2)-  w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość drugiego języka obcego: niemiecki, francuski, hiszpański
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Postawa proaktywna, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz inicjatywa w działaniu;
  • Pozytywne nastawienie do powierzonych zadań, elastyczność w działaniu i wysoka kultura osobista.

OFERTA KLIENTA:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku (w firmie o bardzo dobrej renomie);
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Pracodawcą;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • Dofinansowanie do benefitów (m.in.: prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
  • Pakiet szkoleń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


 

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10504.

www.cpljobs.pl

If you are interested in please add to your CV below agreement:

I hereby consent CPL Jobs Sp. o.o. with its registered office in Warsaw, 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 701-02-56-845 (the CPL) to administrate, process and store my personal data for the purpose of recruitment processes including sharing my details with potential future employer for whom CPL performs work to establish conditions of engagement before concluding a contract of employment . The agreement covers the processing of personal data by CPL even after recruitment process in order to present further proposals of employment and may be revoked at any time. CPL informs that data can be shared with other entities of the group CPL in the European Economic Area. At the same time, I declare that all the data that are included in the CV and job applications have been delivered to the company CPL voluntarily and they are true. I acknowledge that personal data will be deleted immediately by the CPL in case of cancellation of my consent, and in case it is not possible to update my data. The company CPL Jobs told me about the right to inspect my personal data and the right to demand updates. I acknowledge that CPL will share with me the data of potential employer after verification of my qualifications contained in application documents.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma edukacyjno - szkoleniowa zatrudni pracownika na stanowisko:

Sekretarz

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska:

  • prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami prawa oświatowego
  • prowadzenie sprawozdawczości
  • współudział w organizacji egzaminów państwowych (matura i egzaminy zawodowe)
  • współudział w wykonywaniu ewaluacji działań placówki
  • dbanie o przestrzeganie dyscypliny i kultury pracy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy nauczyciela/wykładowcy
  • bardzo dobra znajomość pakiety MS Office
  • doświadczenie w organizacji egzaminów zewnętrznych (państwowych)
  • gotowość do pracy w weekendy
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • inicjatywa i zaangażowanie

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kwalifikacji, doświadczenia oraz zaangażowania i efektów pracy

Jeśli spełniasz powyższe kryteria, nie boisz się wyzwań i lubisz być doceniany za efekty swojej pracy, to prosimy o przesłanie aplikacji (CV).

 

Proszę o zamieszczenie w CV poniższego oświadczenia:
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.). 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Asystentka ds. Administracyjnych

 

Czas pracy: 8 h od poniedziałku do piątku,

Wynagrodzenie: 2250 zł brutto.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja (katalogowanie) dokumentacji  pracowniczej,
  • Sprawdzanie ich poprawności  oraz raportowanie postępu prac związanych z otrzymywaną dokumentacją,
  • Zakładanie akt osobowych pracowników (wersja papierowa i elektroniczna) oraz przygotowywanie danych do systemu kadrowo-płacowego,
  • Weryfikacja ważności badań medycznych, szkoleń BHP, uprawnień specjalistycznych pracowników Agencji,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Przygotowywanie korespondencji z pracownikami oraz kontrahentami Agencji,
  • Wprowadzanie do systemu kart godzinowych oraz rozliczanie czasu pracy pracowników Agencji,
  • Potwierdzanie miesięcznych zestawień z Klientami Agencji,
  • Zlecone prace administracyjne:  wypełnianie wniosków związanych z cudzoziemcami, kompletowanie dokumentów, dodawanie ogłoszeń o pracę itp.

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność ,skrupulatność i dokładność,
  • Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office: Excel, Word,
  • Umiejętność  pracy pod presją czasu,
  • Terminowość  wykonywania zleconych zadań,
  • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • Komunikatywność,
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
     
     Mile widziani studenci studiów zaocznych, możliwość przyuczenia do pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Apply

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych przez firmę AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O.O. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 101, poz. 1182, z późn. zm.) w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych. Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości ofert pracy drogą mailową, telefoniczną i sms-ową. Niniejsza zgoda jest aktualna do czasu jej odwołania.”

Please include the following clause: "I hereby consent to the processing of my personal data for recruitment purposes by AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O. O. in accordance with the Act of 29 August 1997 on the Protection of Personal Data (Dz. U. [Journal of Laws] of 2014. No. 101, item. 1182, as amended) in the current and future recruitment processes. I am aware that providing the personal data is voluntary and I have the right to access, correct or change the abovementioned data. I agree to receive future job offers via e-mail, telephone and text messages. This consent is valid until revoked. "

 

AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O.O jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 6611.

AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O.O is registered in the Krajowy Rejestr Agencji Zatrudnienia under the number 6611.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.