Wyszukiwarka

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zadania:

  • wsparcie Zarządu
  • koordynacja kalendarza spotkań Zarządu
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • aktualizowanie baz danych i dokumentów
  • wypełnianie wszelkich obowiązków ad hoc

Wymagania:

  • dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym
  • niezbędne czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność zarządzania czasem i pracy pod presją czasu
  • wysoka dbałość o szczegóły
  • doskonała znajomość Pakietu MS Office w szczególności MS Word i MS Excel.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez NovumPlast z siedzibą w Bydgoszczy."

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 23.04.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

TB.INVEST jest prężnie działającą firmą w branży budowlanej z 20 letnim doświadczeniem. W dorobku firmy znajduje się ponad 1000 zrealizowanych inwestycji. Jesteśmy zespołem, który z pasją i zaangażowaniem dąży do sukcesu. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent Działu Realizacji Inwestycji

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:

  • stała współpraca z działem realizacji inwestycji,
  • nadzór nad realizacją założonych terminów,
  • kontakt z poszczególnymi instytucjami i urzędami w zakresie dokumentacji realizowanej inwestycji,
  • uczestnictwo w przygotowywaniu ofert handlowych,
  • pomoc w innych bieżących pracach działu realizacji inwestycji,
  • przygotowywanie wycen materiałów oraz usług budowlanych.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie budowlane,
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność,
  • dobra znajomość programu MS Office, MS Excel, mile widziana podstawowa znajomość programu Auto-Cad,
  • prawo jazdy kat. B,
  • podstawowa znajomość rozwiązań i zasad dotyczących realizacji projektów budowlanych,
  • doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wsparcie doświadczonych współpracowników,
  • pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • praca w młodym, dynamicznym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą przycisku aplikowania.

APLIKUJ

Informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zadania:

  • wsparcie Zarządu
  • koordynacja kalendarza spotkań Zarządu
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • aktualizowanie baz danych i dokumentów
  • wypełnianie wszelkich obowiązków ad hoc

Wymagania:

  • dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym
  • niezbędne czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność zarządzania czasem i pracy pod presją czasu
  • wysoka dbałość o szczegóły
  • doskonała znajomość Pakietu MS Office w szczególności MS Word i MS Excel.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez NovumPlast z siedzibą w Bydgoszczy."

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Grupa Cofresco jest dostawcą rozwiązań w zakresie przygotowywania i przechowywania żywności. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Melitta. Cofresco posiada oddziały w Niemczech, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii oraz stałe przedstawicielstwa w większości krajów europejskich. Biorąc pod uwagę sprzedaż produktów pod marką Toppits, Albal, Glad, Handy Bag i Bacofoil przedsiębiorstwo je st liderem rynku europejskiego. W związku z rozwojem Cofresco Poland sp. z o.o. Manufacturing Sp. K., poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystent/ka biura

Miejsce pracy: Brodnica

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie kalendarza pracy Dyrektora Zakładu i umawianie spotkań z udziałem Dyrektora;
  • Koordynacja i nadzór nad obiegiem korespondencji;
  • Codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z zagranicznymi współpracownikami w języku angielskim;
  • Organizacja podróży biznesowych z zakwaterowaniem;
  • Przygotowywanie raportów ze spotkań;
  • Wsparcie realizacji bieżących zadań i projektów.

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 – warunek konieczny;
  • Roczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne; dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów;
  • Gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku.

Oferujemy:

  • Umowa o prace na zastępstwo;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Pakiet szkoleń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Cofresco Poland Sp. z o.o. Manufacturing Sp. k. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Cofresco Poland Sp. z o.o. Manufacturing Sp. k. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

ANWIL to Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN  należąca do grona największych, najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw chemicznych w Polsce i odgrywająca istotną w rolę w Wielkiej Syntezie Chemicznej. Od pół wieku – korzenie działalności Firmy sięgają 1966 roku - jest jednym z największych pracodawców w regionie kujawsko-pomorskim. Firma jest liczącym się w regionie Europy Środkowo-Wschodniej producentem nawozów azotowych i przewodzi krajowemu rynkowi PCW, jako jedyna firma w Polsce produkując suspensyjny polichlorek winylu (nazwa handlowa: POLANVIL). Spółka znajduje się w czołówce europejskich producentów PCW i nawozów  mineralnych eksportując swoje produkty do niemal 40 państw na świecie.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/Asystentka Członka Zarządu

Numer ref.: R/08/2018

Miejsce pracy: Włocławek

Ważne do: 18-05-2018

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • koordynację i nadzór kalendarza spotkań
  • organizowanie i wsparcie organizacyjne spotkań biznesowych i posiedzeń
  • organizację i uczestnictwo w spotkaniach i konferencjach
  • sporządzanie protokołów i notatek ze spotkań i posiedzeń
  • koordynowanie i realizację wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawie funkcjonującego sekretariatu
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Spółce
  • organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
  • zarządzanie korespondencją

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny i medyczny
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych: szkolenia, konferencje, kursy językowe
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • dynamiczne środowisko pracy
  • przejrzystą ścieżkę awansu wewnątrz organizacji

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo
  • doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w firmie produkcyjnej mile widziane
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra obsługa MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności organizacyjne
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • bardzo dobra polszczyzna
  • otwartość, komunikatywność, kreatywność oraz energia do działania

Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r., poz. 2135 -  tekst jedn.)”.

Na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku 87-805 ul. Toruńska 222, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane. ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska:

  • wsparcie organizacyjne biura Spółki,
  • prowadzenie terminarza zarządu, organizacja wyjazdów i spotkań,
  • wsparcie oraz koordynacja projektów zleconych przez członków Zarządu,
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy Zarządem a innymi działami i jednostkami w firmie, 
  • wykonywanie innych prac związanych z bieżącymi działaniami Zarządu,
  • sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań oraz innych dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • sporządzanie uchwał, raportów, sprawozdań i protokołów związanych z funkcjonowaniem firmy,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego,
  • biegła znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność, dokładność,
  • rzetelność,
  • terminowość.

Oferta:

  • samodzielna praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na podany adres email lub klikając w przycisk aplikowania.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 15.05.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Sępólno Krajeńskie, Żnin, Inowrocław, Aleksandrów Kujawski, Włocławek, Lipno, Chełmno, Grudziądz, kujawsko-pomorskie

Bydgoszcz, Sępólno Krajeńskie, Żnin, Inowrocław, Aleksandrów Kujawski, Włocławek, Lipno, Chełmno, Grudziądz, kujawsko-pomorskie

Dla naszego Klienta w Poznaniu, Szczecinie, Warszawie - poszukujemy obecnie:

Pracownik administracyjno-biurowy z językami

(Partner/Client Support with languages)

Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Grudziądz, Inowrocław, Lipno, Sępólno Krajeńskie, Włocławek, Żnin
JO-1803-404838 IK3527

Opis stanowiska:

  • Organizacja spotkań i podróży służbowych
  • Koordynowanie kalendarzy służbowych
  • Przygotowywanie i redagowanie dokumentów oraz prezentacji
  • Tłumaczenia wewnętrzne językowe
  • Praca w systemie
  • Księgowanie i dekretowanie dokumentów
  • Wystawianie i weryfikacja faktur

To, czego oczekujemy od Ciebie:

  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
  • Bardzo dobrej znajomości jednego z języków: niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, szwedzkiego, holenderskiego duńskiego lub włoskiego (B2+)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub na stanowisku administracyjnym
  • Umiejętności organizacyjnych. Doświadczenie przy tworzeniu wydarzeń lub współpraca w ramach organizacji studenckich/ pozarządowych będzie mile widziane
  • Wyższe wykształcenie lub ostatni rok studiów
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Umiejętności pracy w grupie oraz indywidualnie

Oferujemy:

  • Profesjonalne szkolenia - wdrożenie do stanowiska, wsparcie merytoryczne
  • Stabilne zatrudnienie i pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku
  • Zdobycie doświadczenia i możliwość rozwijania umiejętności administracyjnych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa i nauka języków obcych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


 

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10504.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 701-02-56-845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.”

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 16.05.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Brodnica, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmża, Golub-Dobrzyń, Inowrocław, Koronowo, Kowalewo Pomorskie, Ła

Inspirujemy i zachęcamy ludzi oraz całe firmy do nauki i zmian, pokazując skuteczne metody doskonalenia postaw, zachowań i umiejętności przyczyniających się do wzrostu uzyskiwanych wyników.

Ukierunkowujemy ludzi do tego, aby:

  • stawiali przed sobą ambitne zadania,
  • kreowali pozytywne postawy wobec życia,
  • stali się jeszcze bardziej twórczy i samodzielni,
  • otworzyli się na nowe perspektywy pozwalające podejmować samemu decyzje i brać za nieodpowiedzialność.

Obecnie dla naszego klienta, jednej z firm korporacyjnych prowadzimy rekrutację na stanowisko:

 

Pracownika Biurowego

Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmża, Golub-Dobrzyń, Inowrocław, Koronowo, Kowalewo Pomorskie, Łabiszyn, Nakło nad Notecią, Solec Kujawski, Szubin, Toruń, Tuchola, Włocławek, Brodnica, Osielsko (pow. bydgoski)

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę kandydatów poszukujących pracy
  • Obsługę klientów w oddziale
  • Selekcję oraz weryfikację aplikacji
  • Dobudowanie baz kandydatów
  • Poszukiwanie źródeł pozyskania kandydatów
  • Współpraca z urzędami pracy
  • Inne zadania administracyjne zlecone przez zarząd

Jeśli wkomponowujesz się w poniższe parametry, to właśnie Ciebie szukamy:

  • Wykształcenia średniego
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowania i wysokiej motywacji do pracy
  • Nastawienia na ciągłe podnoszenie kwalifikacji
  • Samodzielności, dobrej organizacji i kreatywności w codziennej pracy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności
  • Ciekawą pracę w dynamicznym i niesamowicie kreatywnym zespole
  • Możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji

Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.

 

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
 

Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest About You Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Spichrzowej 19. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez spółkę. Podanie przez Państwa tych danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania.
 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Państwa dane osobowe w toku prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych będą udostępniane pracodawcom. Zastrzegamy sobie prawo przedstawienia kandydatom innej oferty niż podana w ogłoszeniu.
 

Rejestr agencji zatrudnienia - 5932

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma zajmująca się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych oferująca swoje produkty na rynku krajowym i zagranicznym w związku z intensywnym rozwojem poszukuje osób na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer referencyjny: SEK201805

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych,
  • prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej, przygotowywanie poczty i jej wysyłka,
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz firmowych,
  • organizacja wyjazdów służbowych – rezerwacja hoteli, przelotów itp.
  • kontakt z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami,
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia firmy w artykuły biurowe, spożywcze oraz eksploatacyjne,
  • dokonywanie zewnętrznych zakupów – kontakt z dostawcami,
  • współpraca z firmami kurierskimi i spedycyjnymi,
  • współpraca z działem produkcyjnym oraz magazynem w zakresie drukowania etykiet, raportów produkcyjnych, kart maszyn, kart produkcji, druków magazynowych,
  • współpraca ze zleceniobiorcami zewnętrznymi – rejestracja wydań i powrotów wyrobów,
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie tłumaczeń w języku angielskim.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • umiejętność reagowania w sytuacjach niecodziennych i kryzysowych,
  • wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu pojazdów).

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • przyjazną atmosferę,
  • możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

 

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji obecnej i przyszłych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 22.05.2018
kujawsko-pomorskie, Lipniki (pow. bydgoski), Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

HORPOL J.I.A.T. Horeczy Sp. J.

Firma HORPOL J.I.A.T. Horeczy sp. j. działająca na rynku od 1978 roku, zajmująca się produkcją oświetlenia samochodowego.
 

zatrudni na stanowisko:

 Specjalista ds. handlowych - pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lipniki, gmina Białe Błota koło Bydgoszczy

Opis stanowiska:

  • współpraca z klientami krajowymi pod katem koordynacji zamówień i wysyłek towarów, 
  • współpraca z firmami spedycyjnymi,
  • obsługa sekretariatu.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,  
  • doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym lub obsługi klienta, 
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość obsługi komputera w tym pakiet MS Office,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania “SYMFONIA” i / lub “Streamsoft”, 
  • komunikatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.  

Oferujemy: 

  • stałą pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • umowa o pracę.  

CV prosimy przesyłać klikając przycisk Aplikuj.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Idea Getin Leasing S.A. powstała dzięki połączeniu najlepszych praktyk biznesowych Idea Leasing S.A. i Getin Leasing S.A. Jesteśmy liderem finansowania środków transportu w Polsce i ekspertem najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie finansowania firm.

 

Wspieramy rozwój polskich przedsiębiorców – mikro, małych i średnich firm – oferując bezpieczny i konkurencyjny pakiet usług finansowych. Od początku swego istnienia tworzymy trwałe relacje z klientami i szybko reagujemy na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Oddziału w Bydgoszczy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. administracyjnych (Back Office)

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń
nr ref. BO/05/2018

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • obsługa informacyjna potencjalnych klientów firmy w zakresie przedstawiania oferty,
  • koordynowanie procesu dot. umowy leasingowej: udzielanie pomocy doradcom ds. leasingu w kompletowaniu dokumentacji dot. wniosków leasingowych, weryfikacja wniosków leasingowych i dokumentów klienta,
  • prace administracyjne (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji, przesyłek kurierskich, kontakt z Centralą firmy),
  • wsparcie sprzedaży,
  • reprezentowanie firmy w urzędach współpracujących,
  • analiza i ocena wniosków i zdolności kredytowej klientów.

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane w firmach z branży finansowej),
  • minimum średnie wykształcenie, mile widziane o profilu ekonomicznym lub pokrewnym,
  • mile widziane doświadczenie z zakresu analizy i oceny wniosków i zdolności kredytowej klientów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

Kandydatom oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport),
  • ciekawą i stabilną pracę w profesjonalnym zespole,
  • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
  • indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

„Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (DzU z 2014 r., poz. 1182) informujemy, że administratorem danych jest Idea Getin Leasing S.A. z siedzibą przy ul. Strzegomskiej 42b, 53-611 Wrocław. Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizowanego procesu rekrutacyjnego oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (DzU z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.”

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Form-Plast S.A. w Bydgoszczy, firma o ponad 35-letniej tradycji działająca w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i produkcji form wtryskowych zatrudni:

Asystent/tka Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • wspieranie Zarządu w bieżących projektach
  • prowadzenie kalendarza Zarządu
  • organizowanie spotkań biznesowych i podróży służbowych
  • zarządzanie obiegiem dokumentów, praca z wykorzystaniem systemu SAP
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • przygotowywanie umów, pism i raportów na potrzeby Zarządu
  • dbanie o funkcjonowanie i zaopatrzenie biura
  • współpraca z innymi działami

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Exel, Power Point)
  • systematyczność, odpowiedzialność, zaangażowanie
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną atmosferę pracy

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący na dole ogłoszenia.

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz wizerunku przez firmę Form-Plast S.A. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 23.05.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz,

BKT Elektronik Sp. z o.o. jest wiodącym na polskim rynku producentem i dostawcą szaf i obudów ICT, systemu okablowania strukturalnego, rozwiązań światłowodowych oraz innych produktów związanych z infrastrukturą ICT. Działamy na rzecz branż: telekomunikacyjnej, informatycznej oraz automatyki przemysłu. Współpracujemy z sukcesem od 20 lat z najbardziej wymagającymi klientami z obszaru B2B zarówno w Polsce jak i w całej Unii Europejskiej. W związku z rozwojem firmy do naszej centrali w Bydgoszczy poszukujemy pracownika na stanowisko:

Sekretarka - Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref 010/06/AS

Opis stanowiska:

  • Obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu
  • Organizacja krajowych i zagranicznych podróży służbowych
  • Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • Przygotowywanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • Współpraca z działem księgowości i kadr w zakresie prowadzenia dokumentacji firmowej
  • Przyjmowanie gości firmy, w tym zagranicznych
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
  • Załatwianie spraw urzędowych
  • Nadzór na dokumentacją archiwalną
  • Nadzorowanie floty samochodów
  • Sporządzanie zestawień, raportów, protokołów dla potrzeb wewnętrznych firmy,

Wymagania: 

  • Bardzo dobra znajomości pakietu biurowego MS Office (Word, Excel i Outlook)
  • Umiejętności uczenia się, wyciągania wniosków i logicznego myślenia
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne
  • Skrupulatność, wielozadaniowość oraz dokładność w pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w przyjaznej i partnerskiej atmosferze,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilność zatrudnienia
  • niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.