Wyszukiwarka

oferta dodana: 18.10.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Borówno (pow. bydgoski), kujawsko-pomorskie

Lubisz wyzwania? Chcesz mieć wpływ na rozwój Firmy?

Masz dość pracy w korporacji i cenisz sobie uczciwość, lojalność i rodzinną atmosferę?

Zapraszamy do zespołu BASEN I SAUNA na stanowisko:

Asystent/ka biura

Miejsce pracy: Bydgoszcz (okolice), Borówno (pow. bydgoski)

Firma Basen i Sauna zajmuje się dostarczaniem materiałów budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych dla wykonawców basenów i saun w Polsce. To największa tego typu hurtownia w naszej części Europy. Firma zaopatruje większość krajowych przedsiębiorców w branży Wellness&Spa oraz prowadzi handel z partnerami zagranicznymi. Stawiamy na bardzo wysoką jakość oferowanego sprzętu - nasze portfolio produktowe jest wciąż poszerzane o nowy asortyment, często dostępny tylko u nas. Siedziba firmy położona jest przy drodze krajowej nr 5 niedaleko Bydgoszczy.
 

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju i zdobywania nowej wiedzy
  • pracę w systemie jednozmianowym
  • ciekawą pracę w zaangażowanym zespole

Oczekujemy:

  • pracowitości i uczciwości
  • dobrej organizacji pracy i zaangażowania
  • lekkości w nawiązywaniu kontaktów i entuzjazmu

 

Nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi! U nas możesz rozpocząć swoją ścieżkę, niezależnie od tego na jakim etapie jesteś. Zapraszamy do nas!

Aplikacje (CV) należy nadsyłać za pomocą przycisku:

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma FRoSTA Sp. z o.o. wiodący producent mrożonych produktów rybnych, warzyw i dań gotowych poszukuje kandydatów na stanowisko:

 Asystent ds. Administracyjnych
w Dziale Operacyjnym Produkcji

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres zadań:

  • przygotowywanie, prowadzenie i aktualizowanie grafików pracy dla pracowników produkcji - wprowadzanie danych związanych z obecnościami i nieobecnościami do systemu SAP
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby przełożonego
  • prowadzenie ewidencji odpadów

Wymagania:

  • mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku: Logistyka/ Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
  • średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra znajomość Excel
  • mile widziana znajomość systemu SAP

Oferujemy:

  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
  • dobrą atmosferę pracy w oparciu o zasady i wartości FRoSTA
  • pracę w dynamicznym, ambitnym i profesjonalnym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk.

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych jest Frosta Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszcz 85-778, Witebska 63 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Manusad Sp. z o.o.

Manusad Sp. z o.o. jest producentem podzespołów do ścianek wspinaczkowych oraz mebli wykonywanych na indywidualne zamówienie. Zajmujemy  się produkcją sztucznych skał oraz części do ścian wspinaczkowych na bazie żywic poliestrowych jak również ścianek wspinaczkowe ze sklejki wodoodpornej.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko :

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: Sadki (pow. nakielski)

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i przekazywanie zamówień na produkcję
  • kontakt z dostawcami oraz odbiorcami 
  • transport i logistyka w firmie
  • dokonywanie zakupów biurowych
  • wsparcie w obsłudze administracyjnej firmy

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie minimum średnie
  • podstawowa znajomość pakietu Microsoft Office
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • punktualność

Oferujemy:

  • pracę w od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w młodym i przyjaznym zespole
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Manusad Sp z o.o. z siedzibą w Sadkach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tuta

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

ANWIL to spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN należąca do grona najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw krajowego sektora Wielkiej Syntezy Chemicznej. Od ponad pół wieku – firma powstała w 1966 r. – jest jednym z największych pracodawców w województwie kujawsko-pomorskim. Włocławska spółka znajduje się w czołówce europejskich producentów nawozów mineralnych i suspensyjnego polichlorki winylu, którego jest jedynym wytwórcą w Polsce. Swoje produkty eksportuje do niemal 40 państw na świecie.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/Asystentka Członka Zarządu

Numer ref.: R/25/2018

Miejsce pracy: Włocławek

Ważne do: 08-12-2018

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • koordynację i nadzór kalendarza spotkań
  • organizowanie i wsparcie organizacyjne spotkań biznesowych i posiedzeń
  • organizację i uczestnictwo w spotkaniach i konferencjach
  • sporządzanie protokołów i notatek ze spotkań i posiedzeń
  • koordynowanie i realizację wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawie funkcjonującego sekretariatu
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Spółce
  • organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
  • zarządzanie korespondencją

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny i medyczny
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych: szkolenia, konferencje, kursy językowe
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • dynamiczne środowisko pracy
  • przejrzystą ścieżkę awansu wewnątrz organizacji

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo
  • doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w firmie produkcyjnej mile widziane
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra obsługa MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności organizacyjne
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • bardzo dobra polszczyzna
  • otwartość, komunikatywność, kreatywność oraz energia do działania

Aplikuj teraz

* Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) informujemy, iż:
 

1. ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, (dalej: ANWIL S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych,

2. Do kontaktu z inspektorem ochrony danych w ANWIL S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@anwil.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
 

a) zawarcie i wykonanie Umowy, do której – niniejsza klauzula informacyjna – stanowi odrębne oświadczenie,

b) obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń.

3. Podstawą prawną przetwarzania przez ANWIL S.A. Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 2 powyżej jest:

a) wykonanie Umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO), której Pani/Pan jest stroną;

b) wypełnianie obowiązków prawnych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnym, związanych z płaceniem podatków.

c) prawnie usprawiedliwiony interes ANWIL S.A. (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO) - w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;


4. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez ANWIL S.A. podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom świadczącym usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz usługi archiwizacji.

5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres obowiązywania Umowy, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej Umowy.

6. Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
 

- prawo żądania dostępu do treści swoich danych,

- prawo żądania sprostowania danych osobowych,

- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania od ANWIL S.A. danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pan/Pani przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby ANWIL S.A. przesłał dane do innego administratora. Jednakże ANWIL S.A. może zrealizować to prawo, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu;
 

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

FRIGGA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej. FRIGGA to dynamicznie rozwijająca się firma, specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji wykwalifikowanego personelu opiekuńczego oraz personelu medycznego. Firma istnieje na rynku europejskim od 2009 roku obsługując klientów z całej Unii Europejskiej. Zapewniamy pełną obsługę w zakresie wyszukiwania miejsc pracy dla opiekunek oraz wykwalifikowanego personelu medycznego średniego szczebla. Ambicją naszej firmy jest zaspokajanie potrzeb Klientów, poszukujących najwyższych standardów usług.

Asystentka Biura

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie właściwego funkcjonowania biura
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (przyjmowanie poczty, nadawanie, wysyłka)
  • Obsługa spotkań na terenie biura
  • Pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracowników Spółki
  • Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami 
    (zamawianie materiałów biurowych, reklamowych)
  • Organizowanie szkoleń pracowniczych (wyszukiwanie ofert, rezerwacja noclegów, przejazdów itp.)
  • Obsługa Facebook’a
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowozatrudnionych pracowników wewnętrznych
  • Organizacja przejazdów dla pracowników zewnętrznych (Niemcy-Polska, Polska-Niemcy)
  • Opłacanie faktur
  • Umawianie spotkań z prawnikiem
  • Inne sprawy organizacyjne (m.in. pracownicze spotkania integracyjne)

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
  • Swobodne posługiwanie się Internetem
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zaangażowanie i samodzielność
  • Mile widziana znajomość j. niemieckiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Udział w szkoleniach
  • Miłą atmosferę w biurze w centrum Bydgoszczy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

„Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma FRIGGA z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dworcowej 29, 85-009 Bydgoszcz. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.