Wyszukiwarka

STOVIT GROUP Sp. z o.o. 
producent dżemów, marmolad i konfitur
poszukuje

SEKRETARKI

Miejsce pracy: Bydgoszcz

OPIS STANOWISKA

  • organizacja i prowadzenie biura,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w Spółce
  • prowadzenie rejestru umów oraz ich archiwizacja,
  • nadzór nad kalendarzem spotkań,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych,
  • tłumaczenie korespondencji i dokumentów,
  • bieżące tłumaczenie podczas spotkań i telekonferencji
  • dbanie o odpowiednie przygotowanie sali konferencyjnej,
  • protokołowanie spotkań
  • obsługa centrali telefonicznej

WYMAGANIA

  • preferowane wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy biurowej min. 3 lata
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość znajomość języka hiszpańskiego (wymóg konieczny)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • odpowiedzialność i systematyczność w działaniu,
  • umiejętność organizacji czasu pracy i określania priorytetów,
  • umiejętność pracy w warunkach presji czasu,
  • zdolności interpersonalne,
  • wysoki poziom kultury osobistej, takt, znajomość etykiety biznesowej,
  • prawo jazdy kat. B

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A. to prężnie funkcjonujący holding, skupiający udziały w spółkach z następujących sektorów: przemysł, hotelarstwo, budownictwo, nieruchomości komercyjne, handel detaliczny.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy w Bydgoszczy na stanowisko:

Asystent Biura Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Wymagania:

  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę i możliwość rozwoju w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

GM COLOR Sp. z o.o.

"GM COLOR" Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy - przedsiębiorstwo produkujące koncentraty barwiące oraz środki pomocnicze do tworzyw sztucznych

Asystentka/Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne zadania:

  • zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu,
  • organizacja spotkań Zarządu,
  • planowanie i organizacja delegacji służbowych oraz spotkań biznesowych członków Zarządu,
  • wsparcie Zarządu (bieżące projekty),
  • uczestnictwo w spotkaniach, sporządzanie podsumowań,
  • przygotowywanie prezentacji i analiz na potrzeby Zarządu,
  • zarządzanie korespondencją i dokumentami,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi (instytucje, firmy)
  • organizacja materiałów reklamowych. 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
  • język angielski biegły (min. B2),
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i równoległa koordynacja wielu zadań (praca pod presją czasu),
  • wysoki profesjonalizm w codziennym działaniu w środowisku biznesowym,
  • wysoki poziom kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • biegła znajomość pakiety MS Office oraz innych aplikacji biurowych,
  • aktualne prawo jazdy kat. B,
  • własny samochód.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę u rynkowego lidera,
  • duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma szkoleniowo – edukacyjna zatrudni osobę na stanowisko pracownika administracyjno – biurowego w dziale Kadr i Rozliczeń.

Pracownik administracyjno - biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • pomoc w organizacji pracy w dziale kadr i rozliczeń
  • sporządzanie protokołów przekazania poczty
  • prowadzenie baz płatności
  • wystawianie faktur w programie księgowym
  • sprawdzanie poprawności otrzymywanych dokumentów księgowych, wystawianie korekt
  • archiwizacja dokumentów
  • obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • min.1 rok doświadczenia
  • bardzo dobra znajomość pakiety MS Office
  • gotowość do pracy w weekendy
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • inicjatywa i zaangażowanie
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
  • możliwość osobistego rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kwalifikacji, doświadczenia oraz zaangażowania i efektów pracy

Jeśli spełniasz powyższe kryteria, nie boisz się wyzwań i lubisz być doceniany za efekty swojej pracy, to prosimy o przesłanie aplikacji (CV).

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Asystent ds. administracyjnych

MTL Lewandowski, Kamiński, Pitulski Sp.J.
oferta dodana: 13.02.2018
kujawsko-pomorskie, Toruń

MTL Lewandowski, Kamiński, Pitulski Sp. J. jest niezależnym, opartym w pełni na krajowym kapitale dystrybutorem stali nierdzewnych, kwasoodpornych, żaroodpornych i aluminium.

W związku z rozwojem poszukujemy osób gotowych podjąć pracę w charakterze:


Asystent ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: ADA/022018


Zakres obowiązków:

  • wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not korygujących,
  • wykonywanie przelewów bankowych
  • kompletowanie dokumentacji dla działu księgowości
  • współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń należności i zobowiązań
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • zaopatrzenie firmy w materiały biurowe, artykuły spożywcze
  • pomoc przy organizacji spotkań i wyjazdów służbowych

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość obsługi pakietu Office

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę w stabilnej finansowo firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Meralliance Poland sp. z o.o.– Grupa Thai Union to intensywnie rozwijająca się firma z branży rybnej, koncentrująca swoje działania na produkcji ryb łososiowatych. Jesteśmy częścią jednej z największych korporacji świata z branży Seafood – Thai Union Group.

Asystent ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Dąbrowa Chełmińska (pow. bydgoski)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i planowania pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra znajomość MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana znajomość zagadnień HR, księgowości.

Zakres obowiązków:

  • organizowanie i prowadzenie biura,
  • udział w projektach i zadaniach z obszaru Employer Brandingu i CSR firmy,
  • administrowanie mediów społecznościowych we współpracy z administratorem strony internetowej,
  • przygotowywanie eventów firmowych,
  • realizowanie zadań z obszaru działalności socjalnej firmy,
  • wsparcie działu HR w realizacji zadań,
  • prowadzenie korespondencji, niezbędnej dokumentacji, jej archiwizowanie,
  • współpraca z innymi działami.

Oferta:

  • szkolenia zawodowe, językowe,
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej z wieloletnią tradycją i silną pozycją rynkową,
  • pakiet socjalny (w tym karta Multisport),
  • możliwości rozwoju kariery.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Arkema jest francuską grupą, będąca liderem w branży, dostarczającą swoim klientom wysokiej jakości specjalistycznych produktów chemicznych. Firma posiada 137 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 50 krajach na całym świecie i zatrudnia 19.000 pracowników. Firma posiada 13 centrów badawczo-rozwojowych. W 2016 roku grupa Arkema zrealizowała sprzedaż o wartości 7.5 miliarda €. W Polsce Arkema jest obecna od 1995 roku i posiada biuro handlowe oraz zakład produkcyjny w Inowrocławiu. Więcej na temat grupy Arkema na www.arkema.com.

Obecnie poszukujemy ambitnej osoby zamieszkałej w województwie kujawsko-pomorskim, której zaoferujemy interesującą pracę w międzynarodowym środowisku na stanowisku

Sekretarka

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przyjmowanie osób odwiedzających firmę
  • przyjmowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej
  • wysyłanie korespondecji - poczta, kurierzy
  • obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych
  • zakupy artykułów na potrzeby biura

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów pozwalających podjąć pracę na pełny etat
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Lotus Notes)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • dobra samoorganizacja pracy i umiejętność nadawania priorytetów
  • entuzjazm i zaangażowanie

Osobie zatrudnionej nasz Klient oferuje możliwość pracy w odnoszącej sukcesy firmie oraz szanse realizacji ciekawych zadań.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Arkema jest francuską grupą, będąca liderem w branży, dostarczającą swoim klientom wysokiej jakości specjalistycznych produktów chemicznych. Firma posiada 137 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 50 krajach na całym świecie i zatrudnia 19.000 pracowników. Firma posiada 13 centrów badawczo-rozwojowych. W 2016 roku grupa Arkema zrealizowała sprzedaż o wartości 7.5 miliarda €. W Polsce Arkema jest obecna od 1995 roku i posiada biuro handlowe oraz zakład produkcyjny w Inowrocławiu. Więcej na temat grupy Arkema na www.arkema.com.

Obecnie poszukujemy ambitnej osoby zamieszkałej w województwie kujawsko-pomorskim, której zaoferujemy interesującą pracę w międzynarodowym środowisku na stanowisku

Sekretarka

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przyjmowanie osób odwiedzających firmę
  • przyjmowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej
  • wysyłanie korespondecji - poczta, kurierzy
  • obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych
  • zakupy artykułów na potrzeby biura

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów pozwalających podjąć pracę na pełny etat
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Lotus Notes)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • dobra samoorganizacja pracy i umiejętność nadawania priorytetów
  • entuzjazm i zaangażowanie

Osobie zatrudnionej nasz Klient oferuje możliwość pracy w odnoszącej sukcesy firmie oraz szanse realizacji ciekawych zadań.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi komórkami organizacyjnymi w firmie,
  • Tworzenie i prowadzenie korespondencji w imieniu Zarządu,
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu oraz organizacja wyjazdów służbowych,
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentacji ze szczególnym uwzględnieniem procesu uzyskiwania zgód i akceptacji,
  • Gromadzenie i analiza informacji w powierzonych obszarach,
  • Organizacja i przygotowanie protokołów ze spotkań Zarządu
  • Przygotowanie notatek ze spotkań i raportów podsumowujących
  • Wsparcie przy realizacji codziennych zadań,
  • Współpraca z podwykonawcami usług
  • Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Ze swojej strony oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Ciekawą, pełną wyzwań, dynamiczną pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność pracy z MS Office
  • Wysoką kulturę osobistą
  • Bardzo dobrą umiejętność organizacji pracy własnej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Biuro Kosztorysowe NORMAN

 

Biuro Kosztorysowe NORMAN świadczy usługi z zakresu analiz ekonomicznych inwestycji budowlanych.

Wykonujemy:

  • przedmiary robót
  • kosztorysy inwestorskie
  • kosztorysy ofertowe
  • szczegółowe dokumenty rozliczeniowe budowy 
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
  • weryfikację kosztorysów powykonawczych oraz ofert wykonawców

Obecnie zatrudnimy osobę na stanowisku:

 

Asystent kosztorysanta budowlanego

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało:

  • analiza dokumentacji projektowej inwestycji budowlanych
  • towrzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej

 

 

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska
  • dużej motywacji do pracy 
  • dokładności i sumienności w codziennym wykonywaniu obowiązków służbowych

Oferujemy:

  • gwarantujemy stabilną pracę, bez nagłych i nieuzasadnionych ruchów kadrowych.
  • zapewniamy uczciwe i godne zarobki, zawsze wypłacane na czas.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Biuro Kosztorysowe NORMAN

 

Biuro Kosztorysowe NORMAN świadczy usługi z zakresu analiz ekonomicznych inwestycji budowlanych.

Wykonujemy:

  • przedmiary robót
  • kosztorysy inwestorskie
  • kosztorysy ofertowe
  • szczegółowe dokumenty rozliczeniowe budowy 
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
  • weryfikację kosztorysów powykonawczych oraz ofert wykonawców

Obecnie zatrudnimy osobę na stanowisku:

 

Asystent kosztorysanta budowlanego

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało:

  • analiza dokumentacji projektowej inwestycji budowlanych
  • towrzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej

 

 

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska
  • dużej motywacji do pracy 
  • dokładności i sumienności w codziennym wykonywaniu obowiązków służbowych

Oferujemy:

  • gwarantujemy stabilną pracę, bez nagłych i nieuzasadnionych ruchów kadrowych.
  • zapewniamy uczciwe i godne zarobki, zawsze wypłacane na czas.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Polish Agro Sp. z o.o. szuka do swojego zespołu, osoby na stanowisko:

Asystent(ka) Zarządu 
– Obsługa Sekretariatu

Główne zadania:

  • Reprezentowanie firmy w pierwszym kontakcie z klientem,
  • Koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej – papierowej i elektronicznej
  • Realizowanie zadań zleconych przez Zarząd,
  • Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych,
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, archiwizacja dokumentów zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej,
  • Dokonywanie zakupów biurowych
  • Bieżące prace administracyjno-biurowe


Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego, języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność obsługi komputera, biegła znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, zaangażowanie, doskonała organizacja pracy, przedsiębiorczość, kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku rolnym,
  • Zmierzenie się z nowymi, interesującymi wyzwaniami,
  • Wynagrodzenie adekwatne do zakresu zadań i zaangażowania w pracę,
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Ubezpieczenie grupowe.

 


W przypadku pytań skontaktuj się z nami

Tel. 512-298-991

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.