Wyszukiwarka

oferta dodana: 27.01.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Chełmno, Nakło nad Notecią

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

Dla naszego Klienta - jednego z banków o ugruntowanej pozycji na rynku - poszukujemy osób, znających język ukraiński.

Konsultant ds. obsługi klienta w jęz. ukraińskim

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Chełmno, Nakło nad Notecią
KWK-PB/D-2-18

Zadania:

  • odbieranie połączeń przychodzących w języku polskim i ukraińskim
  • telefoniczne i mailowe wsparcie klienta
  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • uzupełnianie systemu do raportowania

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • komunikatywna znajomość języka polskiego - min. B2
  • komunikatywna znajomość języka ukraińskiego - min B2
  • samodzielność, umiejętność szybkiej analizy sytuacji i podejmowania decyzji

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone o premie
  • możliwość wykonywania pracy na 3/4 lub 1/2 etatu
  • pracę w systemie zmianowym
  • możliwość wykonywania obowiązków w międzynarodowym środowisku

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 30.01.2018
kujawsko-pomorskie, Gniewkowo, Toruń, Bydgoszcz, Włocławek, Grudziądz, Ciechocinek, Aleksandrów Kujawski, Brześć Kujawski, Chełmno, Świecie, Inowroc

Specjalista ds. Obsługi Klienta

To możesz mieć:

atrakcyjne wynagrodzenie

bogaty pakiet benefitów od początku współpracy

szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)

 

wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń

profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych

pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku

 

To będziesz robić:

sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych

docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów

przygotowywanie oferty dla Klientów

realizowanie wyznaczone cele sprzedażowe

 

To musisz mieć:

doświadczenie 
w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta

bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania

zainteresowanie tematyką finansową

odporność na stres, umiejętność pracy pod wpływem stresu

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Jesteśmy z Krakowa, ale działamy w całej Polsce - od morza do Tatr. Pod jednym szyldem Grupy ATERIMA łączymy marki, które oferują profesjonalne rozwiązania w obszarze zatrudnienia. Wiemy, że co dwie głowy to nie jedna... dlatego szukamy łebskich ludzi do naszego zespołu!

Konsultant ds. Rekrutacji

  Bydgoszcz, 
kujawsko-pomorskie

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Jesteś uczciwy, odpowiedzialny i pełen energii
  • Szukasz pracy umożliwiającej samodzielne działanie
  • Potrafisz się zaangażować i jesteś kreatywny
  • Umiesz się zmotywować do osiągania założonych celów
  • Potrafisz planować i jednocześnie szybko adaptować się do nowych sytuacji
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w rekrutacji, sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Znasz lub chcesz nauczyć się języka niemieckiego
  • Posiadasz prawo jazdy oraz własny samochód

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Pozyskiwanie kandydatów do pracy w Niemczech wykorzystując różne standardowe i niestandardowe metody dotarcia do pracowników na rynku
  • Samodzielnie prowadzenie procesu rekrutacyjnego (redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, preselekcja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, administracja bazą aplikacji)
  • Aktywnie promowanie oferty pracy w regionie kujawsko - pomorskim
  • Budowanie i rozwijanie relacji z urzędami pracy i organizacjami pozarządowymi wspierającymi osoby szukające pracy
  • Uczestniczenie w Targach Pracy
  • Wspieranie działań projektowych centrali firmy

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Wsparcie opiekuna w czasie okresie wdrożenia do firmy
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych w centrali firmy
  • Pracę w trybie home office
  • Możliwość bezpłatnej nauki języka niemieckiego
  • Możliwość wpływania na sposób wykonywania swojej pracy - brak korporacyjnych struktur
  • Prace w firmie, dla której każdy Pracownik jest ważny

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

FRIGGA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej. FRIGGA to dynamicznie rozwijająca się firma, specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji wykwalifikowanego personelu opiekuńczego oraz personelu medycznego. Firma istnieje na rynku europejskim od 2009 roku obsługując klientów z całej Unii Europejskiej. Zapewniamy pełną obsługę w zakresie wyszukiwania miejsc pracy dla opiekunek oraz wykwalifikowanego personelu medycznego średniego szczebla. Ambicją naszej firmy jest zaspokajanie potrzeb Klientów, poszukujących najwyższych standardów usług.

Specjalista ds. rekrutacji i obsługi klienta

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer referencyjny: 2016/LKIT/09324/J_O08

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w imieniu FRIGGI kontaktować się z naszymi klientami na terenie całej Polski.

Do obowiązków należała będzie korespondencja mailowa oraz listowna, rozmowy telefoniczne z klientem, rekrutacja, wystawianie ogłoszeń oraz sporządzanie bazy danych potencjalnych klientów.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Praktyczna znajomość obsługi Internetu, pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • Komunikatywność, zdolności interpersonalne,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Ciekawą, dającą satysfakcję pracę i możliwość rozwoju zawodowego,
  • Motywacyjny system wynagrodzeń,
  • Umowę o pracę,
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie,
  • Wdrożenie i przeszkolenie,
  • Pracę w bardzo sympatycznym zespole.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Opportunity for German Language Graduates - associate

wielkopolskie
https://www.grafton.pl/pl/jobs/opportunity-for-german-language-graduates-associate
oferta dodana: 14.02.2018
wielkopolskie,

Jesteś Absolwentem i szukasz swojej drogi?
Znasz języki obce i chcesz je wykorzystywać w codziennej pracy?
Cechuje Cię wysoka komunikatywność, otwartość i chcesz pracować w międzynarodowym środowisku?

Obecnie, dla firm z sektora SSC/BPO w największych miastach Polski północno-zachodniej poszukujemy:
Language Graduates - Associate with German or French

Wymagania

  • Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym (co najmniej poziom B2), a także posługujesz się płynnie którymś z języków: (min. B2/C1): francuski/ niemiecki
  • Masz niewielkie doświadczenie zawodowe i chcesz je rozwinąć lub chcesz zacząć robić coś nowego
  • Front Office nie jest Ci straszny, a może lepiej czujesz się w Back Office?
  • Chcesz rozwijać się w księgowości, a może interesuje Cię Customer Service?

Korzyści

  • Interesująca, pełna wyzwań, stabilna praca w biznesowym środowisku
  • Bogaty pakiet szkoleń wdrażających do pracy na stanowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i ciekawy pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, karta Multisport, opieka medyczna i inne)
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • Przyjazne środowisko pracy

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.