Wyszukiwarka

oferta dodana: 23.03.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Toruń

Progress Consulting sp. z o.o., lider polskiego rynku doradztwa europejskiego, specjalizuje się w pozyskiwaniu dotacji z funduszy europejskich dla jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorstw oraz instytucji użyteczności publicznej.


Dążąc do wzmocnienia pozycji rynkowej firma Progress Consulting Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: 

Konsultanta ds. Przygotowania Projektów 
(Doradztwo Europejskie)

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń

Firma oferuje:

  • umowę o pracę;
  • niezbędne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne uwzględniające rozwój cech menadżerskich, przygotowujące do możliwego awansu na Menadżera Projektów;
  • pakiet świadczeń dodatkowych (m.in. karta Multisport, ubezpieczenie medyczne);
  • możliwość indywidualnego rozkładu czasu pracy;
  • pracę w doświadczonym i bardzo pracowitym zespole.

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenia zawodowego w opracowywania dokumentacji aplikacyjnych dla projektów ubiegających się o wsparcie z funduszy unijnych;
  • wykształcenie wyższe, min. licencjackie;
  • rzetelność, skrupulatność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność;
  • znajomość specyfiki pracy projektowej, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych;
  • mile widziane prawo jazdy kat. B i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Dołącz do naszego zespołu – wysyłając swoje CV poprzez przycisk aplikowania. 

 


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowychtj. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)". Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu i udzielenia informacji zwrotnych tylko wybranym kandydatom.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 27.03.2018
kujawsko-pomorskie, Toruń, Bydgoszcz, Włocławek, Grudziądz, kujawsko-pomorskie

Nationale – Nederlanden jest liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur. Oferujemy proste i zrozumiałe produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość naszych Klientów i ich bliskich. Działamy uczciwie, a Klientom oferujemy zawsze rzetelne porady z myślą o ich przyszłości. W codziennej pracy jesteśmy przystępni i otwarci – słuchamy uważnie i z empatią. Wierzymy, że wspólna praca owocuje lepszymi wynikami.

 

Jeśli chcesz dołączyć do organizacji, w której swoich Klientów i Pracowników traktujemy tak, jak sami chcemy być traktowani aplikuj już dziś.

Specjalista ds. Sprzedaży

To możesz mieć

Atrakcyjne wynagrodzenie
(praca na własnych zasadach)

Realna możliwość rozwoju

Szeroki pakiet benefitów

Work-life balance
(elastyczny czas pracy)

Współpraca z profesjonalistami

Fajna atmosfera
w międzynarodowym
środowisku

To będziesz robić

Doradztwo ubezpieczeniowo-inwestycyjne

Pozyskiwanie oraz nawiązywanie długotrwałych relacji
z Klientem

Aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych

Organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych
z Klientami

To musisz mieć

Min. wykształcenie
średnie

Doświadczenie
w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta

Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji czasu własnego

Doskonałe umiejętności interpersonalne

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

Miejsce pracy: Bydgoszcz
71/2018

Główne zadania:
  • weryfikacja potrzeb Klientów Biznesowych i wydawanie rekomendacji w zakresie cross sellingu,
  • przygotowanie ofert produktowych dla klientów w uzgodnieniu z Doradcą Biznesowym,
  • sporządzanie umów, aneksów prawnych form zabezpieczeń, weryfikacja spełnienia warunków uruchomień kredytów/transz,
  • obsługa systemów wykorzystywanych do obsługi procesu kredytowego.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe),
  • doświadczenie na stanowisku związanym z analizą zdolności kredytowej i oceną ryzyka,
  • bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,
  • znajomość oceny projektów inwestycyjnych,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel.
Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • pracę w Banku z polskim kapitałem,
  • ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole,
  • możliwości zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ poniżej

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego i przyszłych procesów rekrutacyjnych w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.