Wyszukiwarka

oferta dodana: 05.01.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Golub-Dobrzyń, Grudziądz, Inowrocław, Lipno, Mogilno, Nakło nad Notecią, Radziejów

Kompensja Sp. z o.o.

UWAGA: Szukamy osób nastawionych na sukces, chcących zarabiać co najmniej 5-cyfrowe kwoty miesięcznie. Współpraca jest w oparciu o sam efekt tj. na samej PROWIZJI. 

Manager Zespołu ds. Odszkodowań

Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Golub-Dobrzyń, Grudziądz, Inowrocław, Lipno, Mogilno, Nakło nad Notecią, Radziejów, Rypin, Sępólno Krajeńskie, Świecie, Toruń, Tuchola, Wąbrzeźno, Włocławek, Żnin, Brodnica
Region: kujawsko-pomorskie
Numer referencyjny: MAN - kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska:

  • Budowanie podległej struktury w województwie,
  • Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży w sposób zapewniający realizację celów,
  • Bieżąca kontrola realizacji celów sprzedażowych,
  • Inicjowanie i wspieranie działań dotyczących pozyskiwania klientów i agentów,
  • Raportowanie wg ustalonych standardów, udział w spotkaniach, naradach, przekazywanie informacji agentom
  • Umiejętność podejmowania działań wyprzedzających konkurencje.
  • Zwiększanie motywacji w podległym zespole oraz  rozwijanie kompetencji zespołu sprzedażowego.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu i kierowaniu zespołem sprzedaży
    w branży odszkodowawczej lub posiadanie mobilnego zespołu doradców w innych branżach,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Wysokie standardy etyczne oraz dbałość o jakość pracy,
  • Bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży,
  • Rozwinięte umiejętności managerskie w zakresie zarządzania zespołem pracowników,
  • Silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • Wyłącznie system prowizyjny uzależniony od realizacji wyznaczonych celów, (nie wymagamy działalności gospodarczej),
  • Skuteczny system szkoleń: szkolenia produktowe i warsztaty tematyczne,
  • Pakiet szkoleń wprowadzających,
  • Wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy,
  • Za wyniki pracy możliwość finansowania samochodu w przedziale 100-250 tys. zł 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 08.01.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Ciechocinek, Golub-Dobrzyń, Grudziądz, Inowrocław, Koronowo, Lipno, Mogilno,

Doradca klienta biznesowego

Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Ciechocinek, Golub-Dobrzyń, Grudziądz, Inowrocław, Koronowo, Lipno, Mogilno, Nakło nad Notecią, Rypin, Sępólno Krajeńskie, Solec Kujawski, Świecie, Toruń, Tuchola, Wąbrzeźno, Włocławek, Żnin, Brodnica

Od kandydatów oczekujemy:

  • prawo jazdy kat.B
  • dyspozycyjności
  • zaangażowania 
  • doświadczenia w sprzedaży
  • mile widziane osoby z doświadczeniem w kanale B2B

Oferujemy:

  • profesjonalne szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu
  • samochód służbowy
  • tablet
  • telefon
  • bardzo wysokie i stabilne zarobki w systemie: podstawa + bardzo wysokie prowizje

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Aforti Holding S.A.

to międzynarodowa instytucja finansowa, która kieruje swoją ofertę do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

To miejsce dla ludzi, którzy chcą z zaangażowaniem wyznaczać nowe standardy obsługi i rozwijać swoje umiejętności.

Dynamiczny wzrost Aforti Holding S.A. oraz ekspansja zagraniczna stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i rozwoju.

Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Doradca Premium

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń
Region: kujawsko-pomorskie

Jeżeli jesteś osobą, która:

  • ma min. roczne doświadczenie w sprzedaży usług finansowych i budowaniu relacji z Klientami w zakresie produktów inwestycyjnych
  • posiada podstawową wiedzę w zakresie budowania portfela i proponowania rozwiązań finansowych
  • wykazuje się wysokim poziomem kultury osobistej
  • posiada wykształcenie wyższeSzczególnie mile widziane osoby z umiejętnością pracy na własnym portfelu klientów

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • aktywnym zarządzaniu i budowaniu własnego portfela klientów
  • dystrybucji rozwiązań finansowych
  • rozwijaniu własnych kompetencji w zakresie zarządzania i poszerzania wiedzy inwestycyjnej

Oferujemy:

  • bardzo atrakcyjny system wynagradzania
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • pełen pakiet szkoleń umożliwiających rozwój zawodowy
  • zatrudnienie w prężnie rozwijającej się instytucji
  • możliwość decydowania o przebiegu własnej kariery

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Aforti Holding S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Aforti Holding S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 10.01.2018
kujawsko-pomorskie, Grudziądz, Toruń, Bydgoszcz, Włocławek, kujawsko-pomorskie

Jesteśmy firmą polską, która specjalizuje się w inwestowaniu środków finansowych między innymi w produkty oparte o akcje przedsiębiorstw państwowych. W związku z rozwojem produktowym podejmiemy współpracę z osobami, które są ukierunkowane na doradztwo finansowe, posiadają doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, w tym funduszy inwestycyjnych lub obligacji. Do naszych Oddziałów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Manager Klienta Zamożnego

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Grudziądz, Toruń, Włocławek

Jeśli Twoją pasją jest:

  • Rynek kapitałowy i inwestycyjny
  • Prowadzenie spotkań z Klientami Zamożnymi
  • Pomoc Klientom w znalezieniu optymalnych rozwiązań inwestycyjnych
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami

I posiadasz:

  • Doświadczenie w sprzedaży produktów bądź usług z branży finansowej - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta zamożnego
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Rozwinięte umiejętności komunikacji i negocjacji

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Budowanie portfela oraz utrzymywanie relacji z Klientami z segmentu Klientów zamożnych
  • Kompleksową opiekę i zarządzanie swoim portfelem Klientów
  • Zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż rozwiązań inwestycyjnych

W zamian otrzymasz:

  • Samodzielne stanowisko pracy, wspierane cyklicznymi szkoleniami produktowymi i sprzedażowymi
  • Wspólne budowanie i rozwijanie własnego portfela Klientów Zamożnych
  • Pracę w  energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
  • Wysokie zyski z inwestycji, co zdecydowanie ułatwia współprace i pozyskiwanie kolejnych Inwestorów
    z rekomendacji i poleceń
  • Wsparcie podczas spotkań z Klientami
  • Realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się instytucji
  • Ponadprzeciętne wynagrodzenie i bezpośredni wpływ na jego wysokość


Wykorzystaj swoje doświadczenie zawodowe z korzyścią
dla Swoich Klientów i dla siebie.

 

Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś zdecydowany na rozwój w naszych strukturach, złóż swoją aplikację, a indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Doradca Klienta Indywidualnego

miejsce pracy: Bydgoszcz
numer referencyjny: RKO/086/0417

Główne zadania:

  • realizacja celów biznesowych poprzez sprzedaż produktów bankowych (konta, produkty kredytowe, produkty inwestycyjne)
  • pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad powierzonym portfelem klientów
  • edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji
  • obsługa kasowo - dysponencka 
  • prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycji rynkowej mBanku

Oczekiwania:

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych i obsłudze kasowo-dysponenckiej
  • umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i budowania relacji
  • komunikatywności i zorientowania na osiąganie założonych celów
  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • mile widziana znajomość rynku kapitałowego i pieniężnego oraz otoczenia rynkowego

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych
  • przyjazne środowisko pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance
  • możliwości dalszego rozwoju zawodowego
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • atrakcyjny pakiet socjalny

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.