Wyszukiwarka

oferta dodana: 30.01.2018
kujawsko-pomorskie, Toruń, Bydgoszcz, Aleksandrów Kujawski, Brodnica, Chełmno, Ciechocinek, Golub-Dobrzyń, Grudziądz, Inowrocław, Lipno, Nakło nad N

Benefitia jest marką handlową Cash Service 4 Home Sp. z o.o. działającej w branży finansowej w segmencie Home Credit. 
Misją Spółki jest wspieranie domowych budżetów naszych klientów.
Jesteśmy prężną firmą z ponad 6 letnim doświadczeniem na rynku polskim.
Cały czas się rozwijamy i powiększamy zasięg działania naszych Doradców.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

MENADŻER SEKCJI
(PRACA TERENOWA)

Region: kujawsko-pomorskie

Jeżeli:

  • lubisz pracować samodzielnie i potrzebujesz dużej swobody w działaniu
  • jesteś osobą która potrafi zmotywować siebie i innych do pracy
  • nie boisz się wyzwań
  • uparcie dążysz do celu
  • masz doświadczenie w sprzedaży produktów i usług finansowych
  • byłeś pomijany w awansach wewnętrznych

 Ta praca jest dla Ciebie !

Szukamy Pracownika który:

  • potrafi zorganizować pracę własną i innych
  • jest skupiony na osiąganiu wyników
  • jest dyspozycyjny - jest kreatywny i nie boi się podejmować decyzji
  • posiada czynne prawo jazdy kat B. i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • rozwój sprzedaży usług finansowych na wyznaczonym terenie
  • rekrutacja i szkolenie oraz wsparcie grupy doradców
  • bezpośredni kontakt z klientem indywidualnym

Oferujemy Ci:

  • stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjną premię za realizację wyników operacyjnych
  • rozwój zawodowy – 75% awansów w naszej firmie to awanse wewnętrzne
  • pakiet medyczny
  • kartę MULTISPORT +
  • udział w nowych projektach
  • telefon, tablet, samochód służbowy Opel Corsa

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 02.02.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Jesteśmy liderem na rynku hurtowej sprzedaży materiałów grzewczych, sanitarnych i instalacyjnych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy w Bydgoszczy na stanowisko:

Specjalista ds. zabezpieczeń i windykacji należności

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref: SZWN/BYD/I.2018

Do głównych zadań Pracownika należeć będzie:

  • analiza danych oraz ich weryfikacja
  • współpraca z firmą ubezpieczeniową
  • współpraca z firmą windykacyjną
  • monitorowanie, kontrola i usprawnianie procesów wewnątrz organizacji
  • motywowanie dłużników do zapłaty
  • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności
  • monitorowanie czynności organów egzekucyjnych

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie min. średnie - preferowane ekonomiczne
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • znajomość zagadnień z zakresu finansów i księgowości
  • dobrej umiejętności obsługi komputera
  • umiejętności planowania i ustalania priorytetów
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • umiejętności budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem
  • ukierunkowania na pracę w zespole oraz na osiągnięcie założonych celów
  • sumienności, dokładności, skrupulatności
  • Prawo Jazdy kat. B

Oferujemy:

  • stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • programy rozwojowe
  • ciekawą pracę zapewniającą stały rozwój i realizację różnorodnych projektów
  • dużą samodzielność w działaniu
  • możliwość rozwoju kariery w strukturach Spółki

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

ADREAMS jako marka własna z zakresu produkcji filmowych, doradztwa personalnego oraz marketingu świadczy usługi dla największych podmiotów gospodarczych na rynku z zakresu handlu.

 

Dla naszego klienta niekwestionowanego lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce – poszukujemy pracowników na stanowisko DORADCA KLIENTA. Biorąc pod uwagę warunki pracy oferowane przez naszego klienta jest to najlepsza oferta dla każdego kto chce podjąć pracę pełną wyzwań, bardzo dobrze płatną w najszybciej rozwijającej się sieci handlowej w Polsce.

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Świecie, Toruń, Włocławek

Jeśli:

  • Lubisz handel i kochasz pracę z ludźmi
  • Angażujesz się w wykonywaną pracę w 100%
  • Jesteś gotowy sprostać wyzwaniu bycia DORADCĄ KLIENTA w największej sieci handlowej w Polsce branży AGD/IT/RTV
  • Chcesz dołączyć do najlepszych

Za co będziesz odpowiedzialny:

  • Kompleksową obsługę Klienta
  • Doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu
  • Realizację celów sprzedażowych

Co oferujemy:

  • Najwyższe zarobki w handlu branży AGD/IT/RTV
  • Systemy motywacyjne podnoszące Twoje wynagrodzenie nawet o 300%
  • Liczne premie
  • Bogaty pakiet Benefitów i dofinansowań (Multisport, ubezpieczenie,… )
  • Elastyczne grafiki pracy

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

uchinox Polska Sp. z o.o. Sp.k.

Firma Kuchinox od 20 lat specjalizuje się w produktach wyposażenia wnętrz. Przedsiębiorstwo ma ugruntową  pozycję rynkową i współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce i zagranicą. Kuchinox posiada bogate portfolio produktów sanitarnych (armatura, natryski, zlewozmywaki), okapy i artykuły metalowe (klamki, garderoby). Więcej informacji na www.kuchinox.pl

Przedstawiciel Handlowy

Obowiązki:

  • Planowanie i koordynowanie rozwoju sprzedaży, identyfikowanie potrzeb klientów oraz monitorowanie zmian w trendach rynkowych;
  • Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, w tym negocjowanie warunków handlowych dla nowych kontrahentów;
  • Dbałość i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami;
  • Informowanie klientów o ofercie firmy;
  • Przeprowadzanie szkoleń produktowych;
  • Zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów, realizacja strategii, planów sprzedaży i działań marketingowych.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Doświadczenie w sprzedaży - mile widziana znajomość branży sanitarnej (hurtownie, sklepy, salony łazienek, rynek DIY);
  • Umiejętność tworzenia długofalowych relacji z klientami;
  • Umiejętności analitycznego myślenia;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodyscyplina;
  • Entuzjazm, zaangażowanie, zorientowanie na sukces;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Bardzo dobra prezencja i wysoka kultura osobista;
  • Prawo jazdy kategorii B (min. 3 lat doświadczenia w prowadzeniu pojazdów kat. B).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia);
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma SOLINEA funkcjonuje na polskim rynku od 2005 roku. Przedmiotem działalności spółki jest produkcja i promocja farmaceutyków, suplementów diety i wyrobów medycznych.


W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNO-FARMACEUTYCZNY

województwo: kujawsko-pomorskie


Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży
  • budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy na powierzonym terytorium
  • kształtowanie wizerunku firmy
  • promowanie oferowanych produktów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane farmaceutyczne, biologiczne, pokrewne)
  • umiejętności interpersonalne
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • entuzjazm i kreatywność
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę w młodym dynamicznym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, tablet)
  • możliwości rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Philip Morris Polska Distribution, lider na rynku tytoniowym (Marlboro, L&M, Chesterfield) oraz Top Employer 2017, poszukuje:

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W TERENIE
Obszar działania/pracy Specjalisty ds. sprzedaży: Płock, Gostynin i okolice

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
 

  • posiadasz wykształcenie wyższe lub status studenta,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • cechuje Cię umiejętność kreatywnego i analitycznego myślenia,
  • łatwo nawiązujesz kontakty,
  • posiadasz prawo jazdy kat. B min. rok

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
 

  • rozwijanie długofalowych relacji z klientem B2B i B2C,
  • budowanie i wzmacnianie komunikacji międzynarodowych marek,
  • efektywne wprowadzenie na rynek nowych produktów firmy,
  • planowanie i realizację celów sprzedażowych.

oferujemy ci

bogaty
pakiet szkoleń
na start

przyjazną atmosferę
pracy w zgranym
zespole

możliwość rozwoju
poprzez pracę
w różnych działach firmy

umowę o pracę
na pełen etat

atrakcyjny system
wynagrodzenia

opiekę
medyczną

kartę
Multisport

narzędzie pracy:
Ford Focus

narzędzia pracy:
iPhone, iPad

________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.