EN RU UA

Handel międzynarodowy

Po ukończeniu modułu z tego zakresu dodatkowo zdobędziesz wiedzę, umiejętności i kompetencje w obszarze:
• makro i mikroekonomii
• marketingu ze szczególnym uwzględnieniem marketingu międzynarodowego, handlu zagranicznego, instytucji międzynarodowych istotnych w handlu, rynków międzynarodowych
• badania i analizowania międzynarodowego otoczenia organizacji, kreowania produktów i usług
• posługiwania się nowoczesnymi metodami i technikami sprzedaży dóbr na rynkach zagranicznych
• posługiwania się umiejętnościami niezbędnymi do właściwego zorganizowania międzynarodowej działalności marketingowej w
firmie oraz transakcji międzynarodowych

Po ukończeniu modułu z tego zakresu możesz pracować m. in. w: przedsiębiorstwach  prowadzących  działalność  importowo--eksportową, firmach konsultingowych, biurach maklerskich, agencjach  reklamowo-promocyjnych,  działach  marketingu firm różnej branży, własnej firmie

 

REKRUTACJA ONLINE

Zasady Rekrutacji

Promocje i zniżki

 

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa
w Bydgoszczy

ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  rektorat@kpsw.edu.pl