EN RU UA

Marketing i public relations w biznesie

Absolwent wyposażony jest w wiedzę, jak budować i realizować strategie komunikacyjne oraz prowadzić działania promocyjne z wykorzystaniem badań marketingowych, reklamy oraz narzędzi i technik public relations. Potrafi stosować zasady kreowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez komunikację wewnętrzną, media relations, sponsoring i lobbing. Umiejętnie zarządza informacją w sytuacjach kryzysowych. Posiada umiejętność stworzenia efektywnej strategii komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Buduje wizerunek organizacji i jej liderów, współpracuje z mediami, agencjami reklamowymi, bankami czy inwestorami.

Przykładowe miejsca pracy

  • agencje public relations
  • działy marketingu firm różnej branży
  • agencje reklamowe
  • biura promocji
  • własna firma

Wybrane przedmioty

  • podstawy public relations
  • komunikowanie interpersonalne
  • negocjacje i mediacje
  • marketing i reklama
  • zarządzanie sytuacją kryzysową
  • kształtowanie opinii publicznej
  • komunikacja wewnętrzna w komunikacji

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa
w Bydgoszczy

ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  rektorat@kpsw.edu.pl