EN RU UA

Psychologia w biznesie

Umiejętności i kompetencje absolwenta:

Absolwent tej specjalności posiada wiedzę z zakresu psychologii ogólnej i społecznej, psychologicznych aspektów zarządzania ludźmi, komunikowania się i rozwiązywania konfliktów w organizacji. Dysponuje umiejętnościami pozwalającymi ocenić uwarunkowania funkcjonowania człowieka w różnych strukturach organizacyjnych. Skutecznie komunikuje się i rozwiązuje konflikty w zespole. Opracowuje i wdraża systemy motywacyjne, negocjowania, skutecznej reklamy i pracy z klientem.

Przykładowe miejsca pracy

  • działy personalne przedsiębiorstw i urzędów,
  • działy marketingu,
  • firmy zajmujące się doradztwem personalnym i pośrednictwem pracy,
  • administracja państwowa,
  • banki,
  • instytucje finansowe,
  • agencje reklamowe i PR,
  • własna firma.

Wybrane przedmioty

  • podstawy psychologii ogólnej i społecznej,
  • psychologiczne aspekty reklamy,
  • komunikowanie się i rozwiązywanie konfliktów w organizacji,
  • psychologiczne aspekty zarządzania zmianą, konfliktem i sytuacjami kryzysowymi w organizacji.

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa
w Bydgoszczy

ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  rektorat@kpsw.edu.pl