EN RU UA

Zarządzanie sprzedażą

Absolwent specjalności jest wyposażony w wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą, z zakresu nowoczesnych i skutecznych metod i technik sprzedaży. Potrafi obsługiwać transakcje i klienta. Posiada umiejętność badania potrzeb klientów i konkurencji, zarządzania relacjami z klientem. Rozwija zdolności kreatywnego działania indywidualnego i w zespole. Wykorzystuje instrumenty marketingowe w walce o klientów.

Przykładowe miejsca pracy

  • działy sprzedaży, logistki i handlu, marketingu przedsiębiorstw
  • działy PR
  • firmy handlowe i usługowe
  • instytucje i organizacje rynku ubezpieczeń
  • bankowości oraz nieruchomości
  • własna firma

Wybrane przedmioty

  • strategie negocjacji
  • techniki sprzedaży
  • analiza rynku i badania marketingowe
  • analiza i planowanie sprzedaży
  • zarządzanie logistyką sprzedaży

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa
w Bydgoszczy

ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  rektorat@kpsw.edu.pl