EN RU UA

Turystyka międzynarodowa

Absolwent ma szeroką wiedzę o współczesnym świecie, z uwzględnieniem zagadnień międzykulturowych. Potrafi przygotować ofertę turystyczną i rekreacyjną. Zna marketing turystyczny, prawne i organizacyjne zasady w sektorze turystyki. Sprawnie organizuje zagraniczne wyjazdy oraz przyjazdy turystyczne i prowadzi międzynarodowe imprezy związane z turystyką biznesową, tj. targi międzynarodowe, konferencje, kongresy, imprezy motywacyjne i integracyjne dla dużych międzynarodowych korporacji.

Przykładowe miejsca pracy

  • instytucje rządowe i samorządowe odpowiedzialne za turystykę
  • krajowe i międzynarodowe organizacje turystyczne
  • biura podróży

Wybrane przedmioty

  • geografia turystyczna
  • regiony turystyczne świata
  • biura podróży na rynku turystycznym
  • prawo turystyczne

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa
w Bydgoszczy

ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  rektorat@kpsw.edu.pl