Wyszukiwarka

oferta dodana: 09.01.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Radziejów, Toruń, Tuchola, Włocławek, Brodnica

Przedsiębiorstwo Geotechniczno-Konsultingowe GEOTECH Sp. z o.o., firma z niemal 30-letnim doświadczeniem w zakresie usług geologicznych, hydrogeologicznych oraz geotechnicznych z siedziba w Bydgoszczy poszukuje do pracy na terenie całego kraju osób na stanowisko

Geolog / Geotechnik


Miejsce pracy: Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Radziejów, Toruń, Tuchola, Włocławek, Brodnica

 

Opis stanowiska:

  • wykonywanie terenowych robót geologicznych i prac geotechnicznych,
  • przeprowadzanie badań makroskopowych próbek gruntu i typowania próbek do badań laboratoryjnych,
  • przeprowadzanie podstawowych badań laboratoryjnych prób gruntu,
  • współpraca z inwestorami, biurami projektowymi, instytucjami administracji publicznej w sprawach związanych realizowanymi projektami.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku geologia lub inne, których program umożliwiał nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie nauk geologicznych (np. geografia, budownictwo, ochrona środowiska),
  • lub wykształcenie średnie ze świadectwem dojrzałości w zawodach technik geolog, technik górnik, technik górnictwa otworowego, technik górnictwa podziemnego, technik górnictwa odkrywkowego lub technik wiertnik,
  • doświadczenie nie jest wymagane,
  • dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • prawo jazdy kat. B (prawo jazdy kat. C będzie dodatkowym atutem),
  • uprawnienia geologiczne kat. XI, XII lub XIII stanowić będą dodatkowy atut.

 

Oferujemy:

  • stałą, interesującą pracę terenowych badaniach podłoża gruntowego,
  • wynagrodzenie dostosowane do umiejętności, doświadczenia i posiadanych uprawnień zawodowych,
  • udział w realizacji wielu dużych kontraktów,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Czym się będziesz zajmować?

Będziesz budować zespół profesjonalistów,
których celem jest pomoc Klientom
w zabezpieczeniu ich życia,zdrowia
i majątku, zarządzać nim i wspierać go w wykonywaniu
codziennych zadań, a także współtworzyć
strategie lokalnych inicjatyw sprzedażowo-rekrutacyjnych.



Jaki jest nasz Zespół?
Jesteśmy nastawieni na działanie i szukamy ludzi
z podobnym podejściem. Działamy aktywnie, wiemy, czego chcemy od życia i nie boimy się wyzwań. Jesteśmy otwarci na innych,  z łatwością nawiązujemy kontakty i budujemy partnerskie relacje  z Klientami.

 


Jak do nas dołączyć?
Jeśli chcesz otworzyć ciekawy  i, mamy nadzieję, pasjonujący rozdział swojej kariery, daj nam  o tym znać, przesyłając swoje CV.

 

Dołączając do nas zyskasz:

Bardzo dobre wynagrodzenie z solidną podstawą oraz liczne bonusy i premie

Rozbudowane portfolio szkoleń menedżerskich, prowadzonych przez prestiżowe ośrodki szkoleniowe

Komfortowe narzędzia pracy w nowoczesnej przestrzeni biurowej w dogodnej lokalizacji


System pracy oparty o work-life balance

Wiele okazji do integracji i atmosferę sprzyjającą związaniu się z nami na lata

Oczekujemy:


Doświadczenia w obszarze rekrutacji i zarządzania zespołami sprzedaży


Komunikatywności i konsekwencji


Odpowiedzialności za zespół i wyniki jego pracy


Wykształcenia wyższego


Obsługi CRM


Znajomości MS Office

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 10.01.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Atos is an international IT services company. It employs circa 100 000 employees in 72 countries. In Poland Atos exists since 2000. Currently, more than 4 000 people are working in our offices in Bydgoszcz, Warsaw, Wroclaw, Gdansk, Lodz, Torun and Krakow. The company offers IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting. Atos was four times awarded with the Great Place to Work certificate, winning top positions in the ranking of the Great Place to Work® Institute. Atos is the official global IT partner of the Olympic and Paralympic Games

EOC Pilot - Junior ICT Engineer with French

47357
City: Bydgoszcz

Job Description

Information and Communication Technology Engineering (ICT) is a position under Enterprise Operation Center (EOC) group. Our Team is a first point of contact for all network, server, system, database and application issues for internal and external support teams.

We’re working in a multicultural team with people from all over the world. Joining us will give you the opportunity to practice your language skills and get knowledge about the IT basis from different environments.

EOC Team provides daily operational support for the whole customer’s infrastructure, our main responsibilities are:

  • Registering, dispatching and resolving basic issues related to:
  • Microsoft Windows /Unix/Linux Servers
  • Network Infrastructure 
  • Databases
  • Active Directory
  • SAP
  • Applications
  • Access management
  • Monitoring activities (reacting on alerts generated by monitoring tools)
  • Performing daily activities (reports, primary checks etc.)
  • Communication with various teams as well as with the customer as a first point of contact

It means that you need to “touch” very different parts of this infrastructure such as network, servers, systems, databases, application – this can give you the opportunity to learn about different perimeters and choose your own career path.

We are looking for people who want to find their own place in IT. In this job area you don’t need any specific technical skills to join us, all activities are based on work instructions. If you are motivated to get technical knowledge, EOC is the perfect first step to start.

So if you have good language skills, if you are not afraid to work on 24/7 shift and if you want to dig deep into IT world, this position is made for you!

If you want to see how we work, click on the link below: 
https://www.youtube.com/watch?v=0dND6pevoik


Job Requirements

EOC Pilot with French

General skills 

  • High motivation for self-development 
  • Proactive attitude
  • Ability to work well as a team member
  • Good communication skills   
  • Ability to take initiatives and decision-making
  • Ability to work in a multicultural environment

Languages 

  • English spoken and written on upper-intermediate level
  • French spoken and written on intermediate level must be
  • German spoken and written on intermediate level will be an advantage

Skills and competencies  

  • Problem solving capabilities 
  • Methodical and disciplined approach to work
  • Ability to deal with multi-task issues and to prioritize tasks
  • Ability to work under time pressure

Additional Advantages 

  • Knowledge of IT systems quality assurance, best practices and methodologies (ITIL) 
  • Experience in similar position
  • Knowledge of Microsoft Windows /VMware Servers
  • Unix/Linux systems background 
  • Familiarity with LAN/WAN and TCP/IP technologies and protocols, ability to diagnose and locate network issues
  • Familiarity with databases (MS SQL/Oracle/MySQL/PostgreSQL)
  • Knowledge of Active Directory Windows 2003/2008
  • SharePoint, Livelink, OCS, Lync basis 
  • Middleware applications knowledge, ex. WebSphere, WebLogic, JBoss, Tomcat
     

Professional experience 0-2 years

Working hours 24x7 shifts (during ~12-18 Months)


Possibility to work part-time.
 

What do we offer:

  • Remote working
  • Private medical care incl. dental care
  • Training and development programs
  • Learning foreign languages
  • Relocation allowance
  • Referral bonus
  • Private life and travel insurance
  • MyBenefit System
  • Commuting contribution
  • Worldwide career opportunities

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.