Wyszukiwarka

MTD BEAUTY Sp. z o.o. jest dystrybutorem kosmetyków profesjonalnych. Zaopatrujemy naszych klientów m.in. w produkty marek: Peggy Sage, Invisibobble, KIEPE, Kativa, Diva, Corioliss, ETI, Glamtech, IsoBeauty, Matrix, Wella, Joanna, Bielenda Profesjonalna oraz wiele innych.
 

Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Fakturzysta/ka

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • wystawianie dokumentów sprzedaży
  • organizacja wysyłek do klientów
  • obsługa klientów sklepu internetowego
  • współpraca z firmami kurierskimi
  • archiwizacja dokumentacji sprzedażowej

Wymagania:

  • poszukujemy osób pracowitych, uczciwych, sumiennych oraz dokładnych,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pracę w zaangażowanym oraz wyjątkowym zespole ludzi,
  • możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego,
  • stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę,

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez DLM Sp.z  o.o. z siedzibą w Suchym Dworze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest DLM Sp.z  o.o. z siedzibą w Suchym Dworze przy ul. Wrocławskiej 1a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

SDL jest liderem w branży tłumaczeń i globalnego zarządzania treścią. Od ponad 25 lat pomagamy przedsiębiorstwom w budowaniu relacji z klientami bez względu na język, kulturę czy sposób komunikacji. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy stałej w bydgoskim oddziale firmy, zatrudniającym ponad 370 pracowników.

Księgowa / Księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac;
  • obsługa programu Symfonia Kadry i Płace, Płatnik;
  • księgowanie dokumentów (zakupy, koszty, sprzedaż), sporządzanie rejestrów sprzedaży i zakupów;
  • fakturowanie, weryfikacja i rejestrowanie faktur od dostawców;
  • przyjmowanie i kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym;
  • realizowanie płatności, monitorowanie ich stanu oraz kontakt z dostawcami w sprawach dotyczących rozliczeń;
  • uzgadnianie stanu kont z kontrahentami oraz wyjaśnianie różnic;
  • przygotowywanie zestawień, raportów wewnętrznych oraz raportów GUS, NBP;
  • współpraca z menadżerami innych działów firmy.

WYMAGANIA:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2);
  • min. wykształcenie średnie (mile widziane studia z zakresu: Rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie i pokrewne);
  • znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel;
  • dobra znajomość programów Symfonia Kadry i Płace oraz Płatnik;
  • praktyczna wiedza z zakresu księgowości;
  • znajomość zasad naliczania listy płacy (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne);
  • umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • znajomość przepisów prawa pracy, PIT ZUS.

Zależy nam także, abyś:

  • dokładnie realizował/a powierzone zadania;
  • potrafił/a pracować w zespole;
  • posiadał/a wysokie umiejętności komunikacyjne.

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę lub umowa o pracę na zastępstwo;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych);
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów;
  • dofinansowanie do karty Multisport.

Jeśli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w rekrutacji, prześlij CV poprzez przycisk Aplikuj

 

Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji przez administratora danych tj. firmę SDL w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) .” 

www.sdl.com

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

 

____________

Sunrise System to jeden z największych Partnerów Google i lider rynku marketingu w wyszukiwarkach. Spółka jest częścią międzynarodowej Grupy Bauer Media, do której w Polsce należą m.in. takie marki jak RMF FM i Grupa Interia oraz liczne tytuły prasowe. Naszym pracownikom proponujemy zarówno dynamiczny i kreatywny rozwój, jak również bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ANALITYK FINANSOWY

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Oferujemy:

  • pracę w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży SEO/SEM,
  • stabilizację - zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • otwartą ścieżkę kariery po pozytywnie zakończonym okresie próbnym,
  • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport.
  • wdrożenie oraz późniejsze wsparcie ze strony doświadczonej kadry,
  • komfortowe warunki pracy: miejsce pracy w prestiżowej lokalizacji w Bydgoszczy - biura klasy A w Centrum Performance Marketing przy ul. Stary Rynek 20, nowoczesne narzędzia pracy.


Zakres obowiązków:

  • tworzenie analiz i raportów finansowych oraz zarządczych na potrzeby Spółki oraz Grupy Kapitałowej,
  • czynny udział w procesie przygotowywania budżetu oraz monitoringu jego wykonania,
  • aktywny udział w rozwoju systemu raportowania i kontrolingu,
  • monitorowanie procesu windykacji,
  • monitorowanie innych procesów biznesowych i finansowych,
  • sporządzanie analiz doraźnych, wspomaganie Działu Finansowo-Księgowego w zakresie adekwatnym do posiadanych umiejętności.

 

Wymagania:

  • wykształcenie ekonomiczne / finansowe, preferowane wyższe,
  • znajomość Microsoft Office, w tym bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel,
  • znajomość języka angielskiego (m.in. korespondencja mailowa),
  • mile widzialne doświadczenie w obszarze kontrollingu lub analityka kredytowego,
  • zdolności analityczne i matematyczne,
  • umiejętność pracy i interpretacji danych z wielu baz danych wraz z formułowaniem wniosków i zaleceń,
  • umiejętność przejrzystej i rzetelnej prezentacji danych,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

 

Aby aplikować, wystarczy wysłać CV przez stronę
lub na adres e-mail: m.kucharska@sunrisesystem.pl

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_____

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Ksiegowy/a

Aplikuj jeżeli:

  • wiesz czym różni się księgowość pełna od uproszczonej oraz czym jest podatek VAT i faktura,
  • posiadasz wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunku finanse i rachunkowość,
  • posiadasz doświadczenie w dziale księgowości – mile widziane,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
  • chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
  • odnajdujesz się w pracy, która wymaga samodzielności i terminowości oraz dobrej organizacji pracy i dokładności.

Zadania:

  • realizacja strategii finansowej firmy,
  • prowadzenie ewidencji księgowych i podatkowych,
  • kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
  • nadzór i realizacja rozrachunków firmy,
  • współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi,
  • monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego.

Będziesz pracował/a dla firmy, której najważniejszym kapitałem są ludzie. Tworzymy dobrą atmosferę i partnerską kulturę pracy. Jesteśmy zgranym zespołem. Gwarantujemy, że będziesz brał/a aktywny udział w rozwoju firmy dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności. Zależy nam, abyś osiągał/a sukcesy razem z nami.

Brzmi dobrze? Zapraszamy do aplikowania i do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

INTEMO S.A. poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowa

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:

  • Przeprowadzanie bieżącej kontroli wybranych kont
  • Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,
  • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • Rozliczanie i kontrola rozrachunków
  • Współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie obsługi bankowej i ubezpieczeniowej,
  • Przygotowywanie wniosków w zakresie pozyskiwania produktów bankowych: kredyty, leasing
  • Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji finansowych.

Wymagania:

  • Średnie kierunkowe (preferowane kierunki ekonomiczne )
  • Przynajmniej 2-letnie doświadczenie pracy w księgowości,
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki finansowe i ekonomiczne)
  • Podstawowa znajomość zagadnień księgowych
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy
  • Rzetelność i dokładność w realizacji powierzonych zadań
  • Dobra znajomość EXCEL i WORD.
  • Mile widziana znajomość programu SAP

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie odpowiednie do kwalifikacji
  • Praca na podstawie umowy o pracę
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki lekarskiej

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV  klikając w przycisk APLIKUJ,  
znajdujący się na dole ogłoszenia.
 

APLIKUJ NA STANOWISKO

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Kierownik Zespołu Księgowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Celem stanowiska Kierownik Zespołu Księgowych jest prowadzenie Zespołu Księgowych oraz wykonywania czynności z tym związanych.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • prowadzenie i nadzór nad Zespołem Księgowych;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych;
  • udzielanie informacji i odpowiedzi na zapytania Urzędów oraz Pracowników firmy współpracujących z Biurem.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • znajomość specyfiki branży księgowej;
  • znajomość przepisów UOR, ustaw o podatku dochodowym oraz innych związanych z Księgowością;
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, chęć dalszego rozwoju;
  • łatwość nawiązywania relacji, komunikatywność;
  • umiejętność zarządzania zespołem;
  • mile widziane prawo jazdy kat. B.

CO OFERUJEMY?

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • świetna atmosfera, współpraca z kadrą osób z wieloletnim doświadczeniem.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Immobilis Obsługa Nieruchomości sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Ksiegowy/a

Miejsce pracy: Bydgoszcz

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • weryfikacja i kontrola dowodów księgowych
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • fakturowanie
  • kontrola i analiza należności i zobowiązań
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • obsługa korespondencji z kontrahentami
  • przygotowywanie raportów do GUS

WYMAGANIA:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne
  • znajomość programów Word i Excel
  • praktyczna wiedza z zakresu księgowości
  • umiejętność obsługi programu Płatnik
  • znajomość podstawowych przepisów prawa podatkowego i prawa pracy

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Aplikacje zawierające CV ze zdjęciem prosimy przesyłać klikając przycisk Aplikuj.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Aplikuj teraz

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.