Wyszukiwarka

Firma: ZPF, NS i PTS GRAFORM – Stanisław Grabowski z siedzibą w Bydgoszczy 
poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. płac/ds. księgowości
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie 

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie listy płac oraz przelewów wynagrodzeń dla wszystkich pracowników przedsiębiorstwa  zgodnie z wymogami prawnymi i standardami przedsiębiorstwa
  • rozliczanie  umów cywilno- prawnych
  • administrowanie dokumentami płacowymi
  • kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji płac
  • zgłaszanie pracowników do ZUS
  • sprawozdawczość dla ZUS poprzez przygotowywanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych DRA, RCA , RSA 
  • kontrola i sporządzanie do Urzędu Skarbowego coroczne deklaracje PIT-11, PIT-4R, PIT-40 , PIT-8AR, IFT-1
  • znajomość  przepisów PDOF i ZUS oraz Kodeksu Pracy i ustaw około kodeksowych
  • monitorowanie zmian w przepisach PDOF i ZUS oraz Kodeksu Pracy i ustaw około kodeksowych
  • sporządzanie comiesięcznych i rocznych deklaracji PFRON
  • księgowanie dokumentów płacowych i uzgadnianie kont księgowych z tego zakresu
  • wstępne wprowadzanie faktur zakupu do systemu księgowego

Oczekiwania:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku
  • dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych
  • dobra znajomość obsługi aplikacji/systemów elektronicznej komunikacji z urzędami oraz organami nadzoru (m.in. PŁATNIK, PFRON)
  • dobra znajomość programu MS Excel
  • dobra organizacja pracy własnej
  • wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia

Oferujemy:

  • pracę w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • pracę dynamiczną dla osób ceniących sobie możliwości rozwoju umiejętności zawodowych
  • miłą atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Chcesz postawić duży krok w swojej karierze?
 

Teraz masz szansę zdobyć stanowisko z perspektywami na dalszy rozwój zawodowy.
 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki QUIOSQUE poszukujemy odpowiedniej osoby, która dołączy do naszego Zespołu w dziale zakupów na stanowisko:

Analityk danych
Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

 

Jeżeli zależy Ci aby w swojej codziennej pracy odpowiadać za...

  • przygotowywanie raportów oraz analiz zakupowych i sprzedażowych,
  • tworzenie nowych i innowacyjnych narzędzi raportowych,
  • analizowanie dostępnych danych wewnętrznych i wyciąganie wniosków na ich podstawie,
  • bieżąca analiza rentowności produktów,
  • uczestnictwo w procesach budżetowania oraz monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu.

A równocześnie jesteś osobą, która posiada:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doskonałą znajomość pakietu MS Office - w szczególności zaawansowaną znajomość MS Excel, znajomość SQL,
  • analityczny umysł i doskonałe zdolności weryfikacji i wnioskowania na podstawie dużej liczby danych,
  • bardzo dobrą organizację czasu pracy, samodzielność w działaniu,
  • wysoką kulturę osobistą oraz rozwinięte zdolności interpersonalne.

Zaoferujemy Ci miejsce pracy, które zapewnia:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy,
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

APLIKUJ

Prosimy o dołączenie do swoich dokumentów aplikacyjnych wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z „Obowiązkiem informacyjnym” znajdującym się poniżej.

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

’        wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez grupę PBH i GAO w celu realizacji aktualnego procesu rekrutacyjnego;

’        wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez grupę PBH i GAO w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. 

 

Obowiązek informacyjny:

1. Administratorem Pani/Pana jest grupa PBH i GAO:

• PBH S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-441), przy ul. Wyrzyska 6, NIP: 5540233443, REGON: 090009778;

• GAO Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (85-441), przy ul. Wyrzyska 6, NIP: 9671167306, REGON: 93139033;

• firmy współpracujące na podstawie zawartej umowy współpracy (franczyza) ze spółkami PBH S.A. oraz GAO Sp. Z o.o.

2. Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@netkomp.net.pl;

3. dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych;

4. odbiorcami danych osobowych są:

• grupa PBH i GAO;

• podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne grupie PBH i GAO - na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych;

5. dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa;

6. dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata;

7. ma Pan/Pani prawo do:

a) dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

c) przenoszenia danych,

d) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji;

9. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

iQor w Bydgoszczy to jedna z największych firm serwisowych w Europie zajmująca się naprawą gwarancyjną 

i pogwarancyjną sprzętu elektronicznego. Na chwilę obecną zatrudniamy ponad 1200 pracowników.

iQor na świecie jest dostawcą kompleksowych usług dla biznesu, zatrudniającym ponad 45 000 pracowników w 18 krajach. Współpracujemy z wieloma liderami w swoich branżach, którym zapewniamy zintegrowane 

i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania.
 

W związku z dalszym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Samodzielna/y Księgowa/y
(umowa na zastępstwo)

Location: Bydgoszcz

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • księgowanie faktur kosztowych, raportowanie z tym związane,
  • rozliczanie delegacji,
  • prowadzenie kasy złotówkowej i walutowej,
  • bieżący kontakt z działami wewnętrznymi i klientami.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie,
  • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunkowe (ekonomia, bankowość, rachunkowość, marketing i zarządzanie),
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wiedza z zakresu księgowości, VAT,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B1/B2),
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • dokładność i sumienność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.

iQor4U:

  • STAWIAMY NA RODZINĘ - zabawa choinkowa, piknik dla rodzin, dofinansowanie urlopów, kolonii, wyprawki dla noworodków, bilety do kina,
  • ROZWIJAMY SIĘ NA OKRĄGŁO: kursy językowe, dofinansowanie studiów, szkolenia zawodowe, rozwojowe i leanowe, konkursy dla pracowników „Forum Pomysłów”,
  • IQOR NA SPORTOWO: dofinansowanie do kart Multisport, siłownia i sauna na terenie firmy,
  • ZDROWIE TO PODSTAWA: konsultacje lekarskie na terenie firmy i bogato wyposażony gabinet lekarski, konsultacje psychologiczne,  śniadania lub obiady za 3 zł,
  • OPIEKA FUNDACJI TAKE CARE: pomoc okołomedyczna pracownikom i ich rodzinom dotkniętym trudno uleczalnymi chorobami, akcje prozdrowotne i propracownicze.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

For more information, please visit us at www.iqor.com or follow us at www.twitter.com/iqor.

Aplikuj teraz

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH W CELU REKRUTACJI

 

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez iQor Global Services Poland Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w rekrutacji.

 

W celu wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez przez iQor Global Services Poland Sp. z o.o. prosimy o umieszczenie w cv dodatkowej zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez iQor Global Services Poland Sp. z o.o.

 

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia UE o ochronie danych) oraz Kodeksu Pracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w przypadku chęci udziału w rekrutacji. Przetwarzanie dodatkowych danych – niewskazanych w Kodeksie Pracy (w tym wizerunek), odbywa się na dobrowolnej zgodzie osoby przesyłającej dane.

Administratorem danych osobowych jest iQor Global Services Poland Sp. z o.o. (ul. Fordońska 248G, 85-766 Bydgoszcz).

 

Każda osoba przekazująca dane osobowe ma prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich sprostowania, żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i cofnięcia zgody na przetwarzanie. Wycofanie zgody możliwe jest w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie.

 

Dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę lub dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, ale nie zostaną one przesłane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

 

Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (od 25 maja 2018 r. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w iQor Global Services Poland Sp. z o.o. można uzyskać pod adresem ochronadanych@iqor.com .

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 410 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

Księgowy/a

Jeśli:

  • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
  • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
  • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
  • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
  • umiesz zarządzać swoim czasem,

to właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy:

  • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
  • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
  • CRM do zarządzania klientami,
  • szkolenia i wdrożenie,
  • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
  • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.

Zadania:

  • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
  • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
  • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
  • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
  • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
  • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
  • kontakt z urzędami.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

HLB M2 Sp. z o.o.

W związku z umacnianiem pozycji naszej firmy na rynku usług księgowych i ciągłym rozwojem działalności, zapraszamy do złożenia aplikacji osoby, które zainteresowane są pracą w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, świadczącej usługi audytu finansowego, doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Księgowa/Księgowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • weryfikacja poprawności dokumentów księgowych oraz wyjaśnianie zaistniałych niezgodności,
  • księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych,
  • przygotowywanie deklaracji VAT, CIT,
  • monitorowanie i bieżące rozliczanie otwartych pozycji na kontach rozliczeniowych,
  • przygotowywanie sprawozdań dla GUS,
  • przygotowywanie innych wybranych raportów oraz analiz.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w księgowości przedsiębiorstwa,
  • praktyczna znajomość zasad rachunkowości, (umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych będzie dodatkowym atutem),
  • dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT),
  • znajomość systemów księgowych,
  • biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office (zaawansowany Excel),
  • doświadczenie w raportowaniu (w tym statystycznym),
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem,
  • rzetelność, odpowiedzialności oraz dokładność,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku,
  • szansę na rozwój,
  • wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań,
  • przyjazną atmosferę,
  • możliwość odbycia praktyki i aplikacji na biegłego rewidenta.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez HLB M2 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do HLB M2 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 41/27 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.