Wyszukiwarka

oferta dodana: 25.01.2019
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Kancelaria Ekonomiczno-Księgowa ZNAK działa na rynku bydgoskim od ponad 25 lat.
 

Jesteśmy podmiotem wyspecjalizowanym w dostarczaniu najwyższej jakości usług w trzech zakresach:

  • księgowości i finansów,
  • kadr płac i ZUS,
  • usług o charakterze ekonomicznym, prawnym i consultingowym.

Na dzień dzisiejszy obsługujemy ponad 300 podmiotów gospodarczych.
 

Zatrudniamy blisko 25 specjalistów z zakresu księgowości, kadr i finansów.
 

Posiadamy nowoczesną bazę biurową.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do pracy w dziale księgowości na stanowisku: Głównej Księgowej/Głównego Księgowego.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:

  • koordynowanie pracy 4-5 osobowego zespołu księgowego,
  • opisywanie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • klasyfikowanie i dekretowanie dokumentów księgowych,
  • wprowadzanie danych do systemu księgowego,
  • weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych,
  • wyliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
  • bieżące kontakty z obsługiwanymi klientami kancelarii.

Oferujemy:

  • pracę w jednej z największych bydgoskich kancelarii księgowych,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • elastyczne godziny pracy,
  • przyjazną atmosferę w pracy.

Od potencjalnych kandydatek/kandydatów oczekujemy:

  • teoretycznej i praktycznej znajomości ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych w Księgach Handlowych,
  • bardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów podatkowych,
  • co najmniej 5-letniego doświadczenia w pracy w księgowości,
  • co najmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • zdolności szybkiego podejmowania decyzji,
  • umiejętności kierowania zespołem.


Dodatkowym atutem będzie:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
  • wyższe wykształcenie kierunkowe.



CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać za pomocą przycisku aplikuj.

APLIKUJ

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Auto Frelik autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osób na stanowisko:

Księgowy/Księgowa

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy w księgowości, min. 2 lata,
  • wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse),
  • umiejętności obsługi programów księgowych (preferowana: Enova, Symfonia), 
    oraz MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • dokładność, sumienność w wykonywaniu zawodu oraz komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Opis stanowiska:

  • samodzielne księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,
  • bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych,
  • prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków,
  • ewidencja księgowa innych wybranych zdarzeń gospodarczych
  • kontrola i uzgadnianie kont,
  • współpraca w zamykaniu okresów sprawozdawczych, (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) zgodnie z wewnętrznymi wymogami spółki,
  • współpraca w przygotowywaniu sprawozdań finansowych spółki.

Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj.

APLIKUJ

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AUTO FRELIK Anna Frelik Sp. k. w Toruniu na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko Doradca handlowy w dziale sprzedaży samochodów osobowych do czasu zakończenia rekrutacji jak i na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Przysługuje mi prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma Suwary S.A. działająca w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych

poszukuje pracownika/pracownicy na stanowisko

Samodzielny Księgowy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć obsługa Spółki w zakresie:

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami,
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
  • aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów (polska ustawa o rachunkowości, itp.) oraz przy konsolidacji sprawozdań finansowych,
  • księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, NBP, audytorzy).

Wymagania i kompetencje zawodowe:

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne/księgowe
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym i znajomość programu IFS

 

Wymagania osobowościowe 

  • skrupulatność,
  • staranność,
  • samodzielność,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w spółce notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie,
  • stabilne zatrudnienie,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość rozwoju.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do SUWARY S.A zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez SUWARY S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rodo@suwary.com.pl.

 

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

 

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

 

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania rekrutacji a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

KANCELARIA PRAWNA CASUS

Kancelaria Prawna i Biuro Rachunkowe Casus z siedzibą w Bydgoszczy to firma, która na rynku istnieje nieprzerwanie od 28 lat. Obsługujemy księgowo oraz kadrowo około 100 podmiotów gospodarczych, zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i spółki. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Księgowa/-y

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • obsługa księgowa podatnika - KPiR i inne formy uproszczone
  • comiesięczne sporządzanie i wysyłanie deklaracji VAT i VAT - UE
  • sporządzanie rocznych rozliczeń PIT - 36 oraz PIT - 11
  • sporządzanie i wysyłka JPK
  • bezpośredni kontakt z klientem 

Czego wymagamy:

  • umiejętność obsługi programu Optima lub Buchalter
  • doświadczenie w biurze rachunkowym
  • mile widziana znajomość programu Płatnik
  • dokładność, terminowość oraz sumienność
  • praktyczna znajomość przepisów prawnych i podatkowych
  • mile widziana znajomość pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy i poczucie odpowiedzialności
  • mile widziana znajomość pełnej księgowości, jednak nie wymagana
  • Twój wiek nie ma znaczenia, może niedawno ukończyłeś studia, a może jesteś na emeryturze - liczy się tylko Twoja praktyka zawodowa

Co oferujemy:

  • praca w stabilnej firmie
  • wybór formy zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie lub samozatrudnienie
  • praca od 8 do 15
  • wynagrodzenie od 2800 do 3600 PLN w zależności od ilości godzin

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Autoryzowany salon samochodów osobowych marki ŠKODA w Bydgoszczy poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Główna księgowa/Główny księgowy. To świetna okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w rozwojowym dziale. Jeśli posiadasz min. trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

Główny księgowy/Główna księgowa
 

Zadania

  • Prowadzenie pod względem merytorycznym i formalnym, rachunkowym oraz finansowo-księgowym spraw firmy.
  • Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi i ubezpieczeniami.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, rocznego bilansu, planu budżetowego oraz planu rachunków dochodów własnych, dokonywanie niezbędnych zmian w tych planach i czuwanie nad nieprzekraczaniem wydatków kosztowych oraz zapewnienie wypłacalności wobec kontrahentów.
  • Opracowywanie zakładowego planu kont zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami finansowymi.
  • Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu dokumentów, procedur kontroli dokumentów finansowych.
  • Sprawowanie kontroli formalno-prawnej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe.
  • Kontrola dowodów księgowych i ich dekretacja potwierdzona własnoręcznym podpisem.
  • Nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzenie rozliczeń różnic inwentaryzacyjnych.
  • Nadzór nad terminową regulacją wszystkich zobowiązań firmy.
  • Nadzór nad zobowiązaniami i dokumentacją dla potrzeb rozliczania się z Urzędem Skarbowym,
    ZUS-em, elektroniczne wysyłanie danych, wysyłanie przelewów.
  • Osobiste kontakty z odpowiednimi oddziałami ZUS, Urzędem Skarbowym oraz GUS w sprawach wynikających z wykonywanych zadań.
  • Obsługa zintegrowanego systemu klasy ERP.

Wymagania

  • Min. trzyletnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego.
  • Bardzo dobra znajomość Symfonii.
  • Znajomość prawa podatkowego (w szczególności ustaw o PIT i CIT).
  • Znajomość ustawy o rachunkowości oraz międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej.
  • Umiejętności analityczne.
  • Otwartość na zmiany.
  • Umiejętność efektywnego i sprawnego zarządzanie czasem.
  • Umiejętności kierownicze (motywowanie, delegowanie, zarządzanie w sytuacjach zmian i kryzysowych, myślenie strategiczne).
  • Rozwinięte zdolności do komunikowania się w mowie i piśmie.
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Doświadczenie w firmie branży motoryzacyjnej.

Zapewniamy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę.
  • Motywujący system wynagrodzeń.
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnej rekrutacji prowadzonej przez firmę Włodzimierz Bieranowski (zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018  roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Polish Agro Sp. z o.o. należy do duńsko-niemieckiej Grupy Kapitałowej DAVA Agravis International Holding A/S skupiającej ponad 80 spółek działających 16 krajach w obszarze Morza Bałtyckiego. Łączny obrót Grupy sięga 20 mld PLN. Polish Agro rozpoczęła działalność w 2014r., na terenie północnej Polski. Działalność Spółki koncentruje się na sprzedaży środków do produkcji rolnej (nawozy, środki ochrony roślin, nasiona, nawozy dolistne) oraz skupie zbóż.


W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. księgowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • Budowanie dobrego wizerunku Firmy
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów
  • Odpowiedzialność za opracowanie kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi
  • Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu , banków oraz instytucji zewnętrznych
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowo - księgowych
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawności procesów i obiegu informacji
  • Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym , rachunkowym
  • Doświadczenie min. 3- letnie w wykonywaniu zadań z zakresu księgowości
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętności interpersonalne, dobra praca w zespole
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę , dokładność.

Oferujemy:

  • Dobre i stabilne warunki pracy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się spółce należącej do jednej z największych europejskich grup kapitałowych branży rolnej;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Dobrą atmosferę pracy w ambitnym zespole;
  • Możliwość zdobywania wiedzy i rozwoju osobistego poprzez system szkoleń.

Aplikacje zawierające CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać klikając w przycisk Aplikuj:

Aplikuj

Odpowiemy na wybrane aplikacje.

Za wszystkie dziękujemy.

Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Polish Agro Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania".

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.