Wyszukiwarka

oferta dodana: 01.06.2018
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Kancelaria Prawnicza Lege artis Kuropatwiński Lewicki Sp. k.

Kancelaria Prawnicza Lege artis Kuropatwiński Lewicki Sp. k. zajmuje się udzielaniem pomocy prawnej, oferując kompleksowe doradztwo w zakresie zagadnień z wszelkich dziedzin prawa, w tym również prawa cywilnego, handlowego i podatkowego.

Szczególnie ważnym polem działania Kancelarii jest obsługa spółek z udziałem kapitału zagranicznego, a zwłaszcza niemieckiego. Pomaga nam w tym duże doświadczenie wyniesione z wieloletniej już obecności naszych prawników w tym segmencie rynku usług prawniczych. Więcej informacji o Kancelarii: www.legeartis-mkl.pl

Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawniczej

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer referencyjny: Sekretariat

Opis stanowiska:

  • organizacja codziennej pracy biura Kancelarii
  • dbanie o wysoki standard obsługi Klientów
  • asystowanie w czynnościach konsularnych
  • wystawianie faktur
  • prowadzenie rozliczeń z Klientami

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • mile widziane: umiejętność prowadzenia raportu kasowego i rozliczania delegacji oraz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się na dole ogłoszenia.

Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w załączonym/niniejszym CV przez Kancelarię Prawniczą Lege artis Kuropatwiński Lewicki Sp.k. z siedzibą w Bydgoszczy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego”

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Kancelarii Prawniczej Lege artis Kuropatwińskie Lewicki Sp. k. z siedzibą w Bydgoszczy zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Kancelaria informuje, że:

Administratorem danych jest Kancelaria Prawnicza Lege artis Kuropatwiński Lewicki Sp.k. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dworcowej 19, 85-009 Bydgoszcz, tel. kontaktowy 523493059, adres e-mail: kancelaria@legeartis-mkl.pl; dane osobowe będą przetwarzanie przez administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 221 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (w postaci zgody) w pozostałym zakresie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji; Odbiorcami danych osobowych będą następujące kategorie podmiotów: obsługa kadrowo – płacowa, obsługa informatyczna;   Dane nie będą przekazane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego i przechowywane będą do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub  do momentu cofnięcia zgody. Kandydatom przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania z uwagi na szczególną sytuację oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; Prawo do cofnięcia zgody przysługuje w każdym czasie, jednak cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne (jednak ich niepodanie może utrudnić bądź uniemożliwić przeprowadzenie procesu rekrutacji).

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

DONAUCHEM POLSKA, część międzynarodowego koncernu Donau Chemie, to dynamicznie rozwijająca się firma dystrybuująca surowce i półprodukty chemiczne oraz dodatki i substancje pomocnicze dla różnych branż przemysłu. Od 2002 r. firma zbudowała pozycję jednego z liderów w swojej branży.

 stanowisko:

ASYSTENT ADMINISTRACYJNY 

w Biurze Handlowym w Głuchowie k. Torunia

Numer ref. AS/TOR

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość j. angielskiego,
  • umiejętność obsługi komputera.

Zadania:

  • obsługa administracyjna biura,
  • kontakt z klientami,
  • fakturowanie,
  • kontrola należności,
  • organizowanie transportu,
  • zabezpieczanie stanów magazynowych.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o międzynarodowych
    standardach pracy,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • wsparcie w postaci szkoleń stanowiskowych i językowych

Oferty z symbolem ref. prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj teraz!

 

Prosimy o załączenie klauzuli „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Donauchem Polska sp. z o. o. z siedzibą w Rokietnicy k. Poznania moich danych osobowych w celu prowadzenia aktualnie trwającej oraz przyszłych rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania tej i kolejnych rekrutacji, aż do odwołania zgody.”

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Wyższa Szkoła Bankowa to pierwsza w Toruniu niepubliczna uczelnia biznesowa. Od 20 lat kształcimy studentów, a według zestawienia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego jesteśmy najczęściej wybieraną Uczelnią niepubliczną w regionie. Nasze usługi są elastyczne pod względem doboru form, metod i narzędzi i pomagają łączyć różne aspekty życia naszych studentów.

Nasz sukces zawdzięczamy pracownikom, których zaangażowanie i profesjonalizm codziennie umacniają naszą pozycję lidera. Tworzymy zgrany zespół, a być może to stanowisko jest właśnie dla Ciebie:

Pracownik Dziekanatu

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr. ref: RD/06/18

Dołącz do naszego zespołu, zobacz co proponujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • benefity w postaci kilku dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym (Dni Kanclerskie)
  • atrakcyjne dofinansowania do studiów podyplomowych i szkoleń językowych
  • pakiet medyczny dla pracownika i jego bliskich oraz grupowe ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach

Będziesz wsparciem dla Dziekanatu w obszarach:

  • powadzenia dokumentacji toku studiów
  • obsługi studentów
  • aktualizacji danych w wewnętrznych systemach informatycznych
  • prowadzenia korespondencji oraz redagowaniu i publikacja informacji w Extranecie

Czekamy właśnie na Ciebie, jeżeli:

  • jesteś dostępny „od zaraz” - ponieważ rekrutacja jest pilna
  • jesteś absolwentem kierunku administracja lub pokrewnych
  • masz już doświadczenie w pracy w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • znasz środowisko akademickie i chcesz pracować na uczelni
  • obsługa komputera (Ms Office) i urządzeń biurowych nie stanowi dla Ciebie problemu
  • możesz pracować w weekendy, a w zamian za to odbierzesz dni wolne w tygodniu

 

Aplikować prosimy za pomocą przycisku Aplikuj.

 

 

Do oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych przez Wyższą Szkolę Bankową z siedzibą w Toruniu, przy ul. Młodzieżowa 31 a - administratora danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182, 1662) w celach związanych z rekrutacją pracowników, w dowolnym czasie, w tym również w przyszłości. Jestem świadoma/świadom, że moja zgoda może być odwołana w każdym czasie”.

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy,
że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.