Wyszukiwarka

Firma Magic Garden- wiodący producent placów zabaw w Polsce prowadzi nabór na stanowisko

Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Pakość (okolice Inowrocławia)


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały:

  • Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura
  • Obsługa gości w siedzibie Spółki, przygotowywanie spotkań biznesowych
  • Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu i zarządzanie sekretariatem 
  • Realizacja zadań wynikających z udziału firmy w targach i imprezach promujących produkty firmy
  • Obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej 
  • Nadzór nad infrastrukturą w firmie (ubezpieczenia, przeglądy)
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane: administracyjne
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Etyka biznesowa i dobre maniery
  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy, na którym będziesz miał wypływ na rozwój firmy
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Realizację ciekawych wyzwań

Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

MM Produkt Polska

MM Produkt Polska - firma zajmująca się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych, oferująca swoje produkty na rynku krajowym i zagranicznym w związku z intensywnym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer referencyjny: SEK201809

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych,
  • prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej, przygotowywanie poczty i jej wysyłka,
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz firmowych,
  • organizacja wyjazdów służbowych – rezerwacja hoteli, przelotów itp.
  • kontakt z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami,
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia firmy w artykuły biurowe, spożywcze oraz eksploatacyjne,
  • dokonywanie zewnętrznych zakupów – kontakt z dostawcami,
  • współpraca z firmami kurierskimi i spedycyjnymi,
  • współpraca z działem produkcyjnym oraz magazynem w zakresie drukowania etykiet, raportów produkcyjnych, kart maszyn, kart produkcji, druków magazynowych,
  • współpraca ze zleceniobiorcami zewnętrznymi – rejestracja wydań i powrotów wyrobów,
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie tłumaczeń w języku angielskim.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • umiejętność reagowania w sytuacjach niecodziennych i kryzysowych,
  • wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu pojazdów).

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • przyjazną atmosferę,
  • możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

 

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji obecnej i przyszłych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 17.09.2018
kujawsko-pomorskie, Pikutkowo (pow. włocławski), Włocławek, kujawsko-pomorskie

DETAL-MET Sp.z o.o. wiodący producent systemów wodnych i izolacyjnych poszukuje osób na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Włocławek (okolice), Pikutkowo (pow. włocławski)

Zakres obowiązków:

  • Obsługa sekretariatu i prowadzenie spraw administracyjnych,
  • Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Organizacja i obsługa spotkań służbowych,
  • Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu,
  • Organizacja oraz sporządzanie notatek ze spotkań Zarządu,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji,
  • Przygotowywanie pism, dokumentów i zestawień na potrzeby Zarządu,
  • Tłumaczenie korespondencji i dokumentów na język angielski,

Wymagania:

  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, 
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 -16,
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

 

____________

T&F Plast Trade Sp. z o.o.

Dystrybutor maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych i recyklingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem poszukuje kandydata na stanowisko:

Pracownik biurowy

Miejsce pracy: Toruń

Zakres obowiązków:

  • Tłumaczenie ofert oraz dokumentacji technicznej
  • Sporządzanie dokumentów biurowo-administracyjnych
  • Obsługa zamówień
  • Poszerzanie bieżącej oferty
  • Bieżący kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem)
  • Komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w młodym, energicznym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Przesyłając swoje dane osobowe w postaci CV i/lub listu motywacyjnego na adres email, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesu rekrutacyjnego przez firmę T&F Plast Trade Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez T&F Plast Trade Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV, dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.”

 

Aplikuj teraz

_____

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Celem działań  Firmy Skraw- Mech Sp. z o.o.  jest osiągniecie wiodącej pozycji na rynku nie tylko w zakresie cięcia laserowego, konstrukcji i obróbki skrawaniem, ale także sukcesywne poszerzanie zakresu naszych usług, zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta

Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków: 

  • Wprowadzanie do systemu komputerowego danych związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej,
  • analizowanie danych wyjściowych,
  • raportowanie,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie.

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • wykształcenie średnie mile widziane techniczne,
  • dobrze posługiwać się pakietem MS Office (w szczególności Excel);
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • prace w przyjaznej atmosferze.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aplikacji (CV) wraz z zamieszczoną w treści klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)”.

 

 

 

Pragniemy poinformować, iż:

  1. administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Zakład Mechaniczny SKRAW-MECH Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (85-082), przy ul. Zygmunta Augusta 11,
  2. w sprawie Ochrony Danych Osobowych może Pani/Pan skontaktować się poprzez adres e-mail: rodo@skraw-mech.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko określone w niniejszej ofercie pracy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji – także w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych rekrutacji,
  4. podstawą prawną przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), a w przypadku dobrowolnego podania przez Panią/Pana także innych danych osobowych oraz wyrażenie zgody na udział także w przyszłych procesach rekrutacyjnych – udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 6 (sześciu) miesięcy od rozstrzygnięcia niniejszego procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych także dla potrzeb przyszłych rekrutacji – do 1 (jednego) roku od rozstrzygnięcia niniejszego procesu rekrutacji,
  6. odbiorcą moich danych osobowych, poza administratorem, będą:

1)  upoważnieni pracownicy administratora biorący udział w procesie rekrutacji,

2)  w przypadku zaproszenia Pani/Pana na rozmowę kwalifikacyjną i umożliwienia wstępu do siedziby administratora – podmiot świadczący usługi ochrony obiektu,

3)  w przypadku podjęcia decyzji o Pani/Pana zatrudnieniu – podmiot realizujący świadczenia z zakresu medycyny pracy,

  1. przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  2. w dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie wykraczającym poza treść art. 221 Kodeksu pracy oraz cofnięcia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
  3. przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  4. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji, ponieważ administrator ma prawo żądać od Pani/Pana informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy,
  5. decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Tylko handlowe

Dołącz do zespołu

Tylko handlowe to firma prowadząca prężnie rozwijającą sie sieć saloników prasowych PRESTO.  Tworzona przez młodych, dynamicznych ludzi z pasją. Odnosimy sukcesy biznesowe i stale się rozwijamy. Jesteśmy nastawieni na działanie.

Do naszego biura w Toruniu poszukujemy:

Asystent/-ka Zarządu

Miejsce pracy: Toruń

Za co będziesz odpowiedzialna/y?

  • ścisłą współpracę z Zarządem firmy oraz pozostałymi działami,
  • obsługę korespondencji, obieg dokumentów i informacji,
  • sprawne funkcjonowanie biura i współpracę z dostawcami usług,
  • obsługę połączeń telefonicznych,
  • przygotowywanie pism i zestawień

Oczekujemy

  • prawa jazdy kat. B, gotowości do wyjazdów służbowych,
  • znajomości j. angielskiego,
  • umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office) i redagowania pism,
  • samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności ustalania priorytetów,
  • systematyczności i skrupulatności,
  • inicjatywy oraz nastawienia na wsparcie i rozwiązywanie problemów,

Mamy dla Ciebie

  • elastyczny czas pracy,
  • przyjazne relacje i fajną atmosferę pracy,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie  zależne od osiąganych wyników
  • możliwość rozpoczęcia pracy w ramach stażu z UP w Toruniu

Zainteresowana/y?

 

Aplikuj teraz

Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych do swojego CV:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.