Wyszukiwarka

Naszą firmę tworzą wyjątkowi ludzie. Ich potencjał jest naszą największą siłą. Dzięki naszym pracownikom jesteśmy liderem na rynku urządzeń i materiałów spawalniczych oraz szlifierskich. Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

Sekretarka / Asytentka

Miejsce pracy: Toruń
RYW/06-2018/ASTO

Co będzie w zakresie Twoich obowiązków?

  • kompleksowa organizacja pracy recepcji i jej bieżąca obsługa
  • obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty firmowej
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów
  • zarządzanie kalendarzem członków zarządu
  • organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych
  • dbanie o wygląd strefy recepcyjnej
  • inne bieżące sprawy administracyjne

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wykształcenia minimum średniego
  • znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2)
  • biegłości w obsłudze komputera, urządzeń biurowych i aplikacji pakietu Office
  • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
  • umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i zdolności organizacyjnych
  • zaangażowania w pracę
  • znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Co możemy Ci zaoferować?

  • solidne przygotowanie do nowej roli
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, składające się ze stałej podstawy i premii uzależnionej od oceny rzetelności i poprawności wykonywanej pracy
  • dodatkowe benefity, m.in. kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 20.06.2018
kujawsko-pomorskie, Aleksandrów Kujawski, Brodnica, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmża, Golub-Dobrzyń, Inowrocław, Koronowo, Kowalewo Pomorskie, Ła

Inspirujemy i zachęcamy ludzi oraz całe firmy do nauki i zmian, pokazując skuteczne metody doskonalenia postaw, zachowań i umiejętności przyczyniających się do wzrostu uzyskiwanych wyników.
 

Ukierunkowujemy ludzi do tego, aby:

  • stawiali przed sobą ambitne zadania,
  • kreowali pozytywne postawy wobec życia,
  • stali się jeszcze bardziej twórczy i samodzielni,
  • otworzyli się na nowe perspektywy pozwalające podejmować samemu decyzje i brać za nieodpowiedzialność. 

Obecnie dla naszego klienta, jednej z firm korporacyjnych prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Pracownika Biurowego

Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmża, Golub-Dobrzyń, Inowrocław, Koronowo, Kowalewo Pomorskie, Łabiszyn, Nakło nad Notecią, Solec Kujawski, Szubin, Toruń, Tuchola, Włocławek, Brodnica, Osielsko (pow. bydgoski)

Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do naszego młodego zespołu profesjonalistów to zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stanowisko:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę kandydatów poszukujących pracy
  • Obsługę klientów w oddziale
  • Selekcję oraz weryfikację aplikacji
  • Dobudowanie baz kandydatów
  • Współpraca z urzędami pracy
  • Inne zadania administracyjne zlecone przez zarząd

Jeśli wkomponowujesz się w poniższe parametry, to właśnie Ciebie szukamy:

  • Wykształcenia średniego
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowania i wysokiej motywacji do pracy
  • Nastawienia na ciągłe podnoszenie kwalifikacji
  • Samodzielności, dobrej organizacji i kreatywności w codziennej pracy

Oferujemy: 

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności
  • Ciekawą pracę w dynamicznym i niesamowicie kreatywnym zespole
  • Możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji

Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.

 

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
 

Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest About You Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Spichrzowej 19. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez spółkę. Podanie przez Państwa tych danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania.
 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Państwa dane osobowe w toku prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych będą udostępniane pracodawcom. Zastrzegamy sobie prawo przedstawienia kandydatom innej oferty niż podana w ogłoszeniu.
 

Rejestr agencji zatrudnienia - 5932

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Jeśli chcesz zdobywać doświadczenie zawodowe na stanowisku:

Asystent/ka Prezesa Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

a Twój profil zawodowy wpisuje się w nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

zapraszamy do udziału w rekrutacji!!

Jakie wyzwania czekają Cię na tym stanowisku?

  • administrowanie terminarzem zajęć i spotkań Prezesa Zarządu,
  • organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych narad, wyjazdów szkoleniowych, spotkań, konferencji itp.;
  • organizowanie krajowych i zagranicznych podróży Prezesa Zarządu,
  • przygotowywanie materiałów, raportów i prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu w tym tłumaczenie dokumentów i korespondencji,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz zapewnienie sprawnego i terminowego procesowania dokumentów,
  • udział w spotkaniach, zgodnie z dyspozycją Prezesa.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • międzynarodowe środowisko pracy z wykorzystaniem języka obcego,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikuj teraz

Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twojej aplikacji (m.in. CV) jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Port Lotniczy Bydgoszcz S.A. jest stabilną firmą z regionu województwa kujawsko-pomorskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych biura
  • Segregowanie i archiwizacja dokumentów zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej
  • Obsługa spotkań odbywających się na terenie Firmy
  • Tworzenie notatek ze spotkań, raportów i prezentacji
  • Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej
  • Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, dokumentów podróży oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem podróży

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Doskonała organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • Pracę w prestiżowej organizacji w przyjaznym środowisku biznesowym
  • Możliwość zmierzenia się z nowymi, interesującymi wyzwaniami  oraz dalszego rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 Pozostawiamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.


Mając na uwadze dbałość o właściwe dysponowanie Państwa danymi osobowymi oraz realizując nałożony obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust.1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej: RODO), osoby zainteresowane ofertą na dane stanowisko prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych opatrzonych poniższą klauzulą, jej brak uniemożliwi nam realizację procesu rekrutacyjnego z Pani/ Pana udziałem. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 22.06.2018
kujawsko-pomorskie, Włocławek, kujawsko-pomorskie

WIKA Polska jest jednym z największych przedsiębiorstw Grupy WIKA, światowego lidera w produkcji urządzeń do pomiaru ciśnienia temperatury i poziomu. Lata doświadczeń oraz wdrażanie i ciągły rozwój nowoczesnych technologii pozwoliły nam na zyskanie pozycji niekwestionowanego lidera w branży. Pomaga nam w tym również stałe podnoszenie poziomu kompetencji i wiedzy naszych pracowników. Jeżeli chcesz zmierzyć się z wyzwaniami i wykorzystać swoją szansę rozwoju – Aplikuj do WIKA

Obecnie do Wika Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. SGF poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystent/ka

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w środowisku międzynarodowym
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Okazję do codziennego doskonalenia umiejętności językowych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych 

Główne zadania:

  • Obsługa recepcji
  • Organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
  • Koordynowanie przepływu informacji i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej
  • Zarządzanie przestrzenią biurową, w tym recepcją i salami konferencyjnymi
  • Sprawowanie kontroli nad zaopatrzeniem biura
  • Rejestracja faktur
  • Wykonywanie tłumaczeń polsko-angielskich i angielsko-polskich
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dbałość o szczegóły
  • Odporność na stres
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie, klikając w przycisk APLIKUJ.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Prezes Najwyższej Izby Kontroli poszukuje kandydata na stanowisko

specjalisty w Delegaturze NIK
w Bydgoszczy
Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie spraw kancelaryjnych, pomoc w realizacji zadań wykonywanych przez sekretarza Dyrektora Delegatury,
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, prowadzenie archiwum zakładowego Delegatury,
  • skanowanie akt i dokumentacji oraz wprowadzanie ich do elektronicznego systemu Zarządzania Dokumentami i Sprawami NIK,
  • prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników Delegatury,
  • sporządzanie list obecności i książki ewidencji wyjść pracowników oraz planu urlopów wypoczynkowych;
  • obsługa elektronicznego zintegrowanego Systemu Zarządzania NIK – EGERIA w zakresie spraw pracowniczych i BHP,
  • przygotowywanie skierowań pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
  • wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 3 - letni staż pracy w administracji publicznej.

Miejsce pracy: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 12.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
  • list motywacyjny;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Najwyższą Izbę Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty w Delegaturze NIK w Bydgoszczy.

Wymagane dokumenty należy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą przycisku aplikowania do dnia 13 lipca 2018 r.

Wymagane dokumenty należy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną.

 

Ponadto informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami telefonicznie. Wszystkie dokumenty przesłane przez kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, będą zniszczone.

W sprawach związanych z procesem zatrudnienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 22 444 5458.

Aplikuj teraz

Kliknięcie przycisku „aplikuj teraz” jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną:

na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 (zwane dalej RODO), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Najwyższa Izba Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57,
    02-056 Warszawa, tel. 22 444 50 00.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel. 22 444 58 19, email: iod@nik.gov.pl.
  3. Przekazane NIK dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a) i c) RODO i  nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  4. Podanie Najwyższej Izbie Kontroli danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak tych danych uniemożliwi kontakt i uczestnictwo Pani/Pana w rekrutacji do pracy w NIK.
  5. W każdym czasie zgoda na gromadzenie i przetwarzanie danych może być cofnięta, co będzie równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w rekrutacji do pracy. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO), ich sprostowania
    (art. 16 RODO) oraz do ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 ust. 1 RODO.
  7. Skorzystanie z prawa do usunięcia danych (art. 17 RODO), będzie równoznaczne
    z rezygnacją z uczestniczenia w rekrutacji.
  8. W odniesieniu do Pani/Pana Danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Podane dane będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji, tj. do czasu zakwalifikowania kandydata(ów) do pracy.
  10. Wszelkie dane oraz dokumenty dostarczone przez kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni będą zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych, adres: ul. Stawki nr 2, 00-193 Warszawa; gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 28.06.2018
kujawsko-pomorskie, Pakość, Toruń, Bydgoszcz, Inowrocław, Barcin, Janikowo, Żnin, kujawsko-pomorskie

Firma ‘‘Polbud – Pomorze” Sp. z o.o.
 Zatrudni osobę na stanowisko:  

Specjalista ds. umów
Miejsce pracy: Łącko 18, Pakość

Zadania:

  • Przygotowywanie formalno-prawnej strony umów budowalnych
  • Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów i deklaracji wekslowych do umów
  • Przygotowywanie zabezpieczeń umów (gwarancji kontraktowych)
  • Sporządzanie zestawień umów realizowanych i planowanych
  • Sprawdzanie zgodności treści umowy
  • Powyższe czynności będą wykonywane pod nadzorem prawnika

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunek (preferowane: Ekonomia, administracja, prawo)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale umów
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie A2/B1
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność, dokładność, samodzielność
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze
  • Termin rozpoczęcia pracy od zaraz

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty pracy.
 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

oferta dodana: 29.06.2018
kujawsko-pomorskie, Toruń, kujawsko-pomorskie

Centrum Handlowo Rozrywkowe Toruń Plaza

Centrum Handlowo Rozrywkowe Toruń Plaza to jedno z największych centrów handlowych
w województwie kujawsko-pomorskim, oferuje bogaty wybór znanych i cenionych marek.

Asystentka biura dyrekcji

Miejsce pracy: Toruń

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie biurem od strony administracyjnej, nadzorowanie pracy recepcji, zamawianie artykułów biurowych, organizację spotkań, koordynowanie kalendarza przełożonego, współpracę z działem księgowym.

Osoba ta będzie:

  • weryfikować dokumenty i korespondencję, przygotowywać raporty, 
  • współpracować bezpośrednio z Dyrekcją Centrum m.i. uczestniczyć w przygotowywaniu dokumentacji 
  • dla najemców oraz innych bieżących zadaniach, a także raportować do anglojęzycznego zarządu.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • bardzo dobra znajomość komputera - pakiet MS Office, sprzęt biurowy biegła znajomość obsługi komputera,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dokładność, sumienność, staranność, dobra organizacja pracy,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • stałe godziny pracy,
  • współpracę z międzynarodowymi klientami (znane marki),
  • pracę w kameralnym zespole w miłej atmosferze

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ST Plaza Management sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 23 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest ST Plaza Management sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 23. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

ENVIO GROUP POLAND SP. Z O.O. SP. K.  jest firmą spedycyjną organizującą transport towarów na terenie Europy oraz Azji.

Stawiamy na przejrzystość i wiarygodność, dlatego zdobyliśmy Certyfikat Rzetelności i cały czas uczestniczymy w programie Rzetelna Firma. Chętnie przestrzegamy jego zasad: dbałości nie tylko o zyski, ale przede wszystkim o poszanowanie klientów oraz pracowników.

Poszukujemy osoby do długoletniej współpracy, która chce związać się ze stabilnie rozwijającą się firmą, na stanowisku:

Asystent/ka Biura

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • dbanie o wizerunek Spółki
  • koordynacja korespondencji
  • kontakty z kontrahentami
  • wprowadzanie danych systemowych
  • nadzór dokumentów

Wymagania:

  • rzetelna
  • sumienna
  • lojalna
  • pogodna

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze
  • stabilną podstawę
  • wysokie wynagrodzenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze ZDJĘCIEM klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma AUDIOFON posiadająca sieć Punktów Protetyki Słuchu w całej Polsce poszukuje kandydatów do pracy w punkcie obsługi klienta docelowo zatrudnionych na stanowisku:

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • umawianie pacjentów na badania słuchu,
  • doradztwo i informowanie pacjentów o aktualnej ofercie firmy,
  • dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi klienta,
  • zewnętrzna promocja firmy,
  • pomoc protetykowi słuchu w obsłudze pacjenta,
  • praca z kalendarzem punktu i kontrola umówionych wizyt,
  • telefoniczny kontakt z pacjentami.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • solidność i umiejętności organizacyjne,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
  • doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientami będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • motywujący system wynagrodzeń,
  • pełne przeszkolenie w celu nabycia kwalifikacji niezbędnych do pracy na oferowanych stanowiskach,
  • możliwość ciągłego doskonalenia zawodowego,
  • pakiet świadczeń socjalnych: multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS,
  • stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem branży.
     

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aplikuj


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

ENVIO GROUP POLAND SP. Z O.O. SP. K.  jest firmą spedycyjną organizującą transport towarów na terenie Europy oraz Azji.

Stawiamy na przejrzystość i wiarygodność, dlatego zdobyliśmy Certyfikat Rzetelności i cały czas uczestniczymy w programie Rzetelna Firma. Chętnie przestrzegamy jego zasad: dbałości nie tylko o zyski, ale przede wszystkim o poszanowanie klientów oraz pracowników.

Poszukujemy osoby do długoletniej współpracy, która chce związać się ze stabilnie rozwijającą się firmą, na stanowisku:

Asystent/ka Biura

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

  • dbanie o wizerunek Spółki
  • koordynacja korespondencji
  • kontakty z kontrahentami
  • wprowadzanie danych systemowych
  • nadzór dokumentów

Wymagania:

  • rzetelna
  • sumienna
  • lojalna
  • pogodna

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze
  • stabilną podstawę
  • wysokie wynagrodzenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze ZDJĘCIEM klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Firma AUDIOFON posiadająca sieć Punktów Protetyki Słuchu w całej Polsce poszukuje kandydatów do pracy w punkcie obsługi klienta docelowo zatrudnionych na stanowisku:

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • umawianie pacjentów na badania słuchu,
  • doradztwo i informowanie pacjentów o aktualnej ofercie firmy,
  • dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi klienta,
  • zewnętrzna promocja firmy,
  • pomoc protetykowi słuchu w obsłudze pacjenta,
  • praca z kalendarzem punktu i kontrola umówionych wizyt,
  • telefoniczny kontakt z pacjentami.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • solidność i umiejętności organizacyjne,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
  • doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientami będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • motywujący system wynagrodzeń,
  • pełne przeszkolenie w celu nabycia kwalifikacji niezbędnych do pracy na oferowanych stanowiskach,
  • możliwość ciągłego doskonalenia zawodowego,
  • pakiet świadczeń socjalnych: multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS,
  • stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem branży.
     

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aplikuj


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Aplikuj teraz

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Pracownik biurowy

https://www.pracuj.pl/praca/pracownik-biurowy-bydgoszcz-okolice-brzoza-pow-bydgoski,oferta,6187545?sendid=1de8f872-88e8-427b-8ac1-498b67a03ff3&send_date=2018-07-11&utm_source=ja&utm_medium=email&utm_campaign=prog_ja_top
https://www.pracuj.pl/praca/pracownik-biurowy-bydgoszcz-okolice-brzoza-pow-bydgoski,oferta,6187545?sendid=1de8f872-88e8-427b-8ac1-498b67a03ff3&send_date=2018-07-11&utm_source=ja&utm_medium=email&utm_campaign=prog_ja_top
oferta dodana: 10.07.2018
kujawsko-pomorskie, Brzoza (pow. bydgoski), Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Martex Opakowania Janusz Podgórski

Przedsiębiorstwo Martex Opakowania istnieje od 1995 roku. Zakład zlokalizowany jest w Chmielnikach k/Bydgoszczy. Główny profil działalności to produkcja opakowań z tektury falistej 3 i 5-warstwowej.

Pracownik biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz (okolice), Brzoza (pow. bydgoski)
Wynagrodzenie: 2 - 4 tys. zł

Zakres zadań na stanowisku:

  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Rejestrowanie i ewidencjonowanie zamówień, zleceń produkcyjnych
  • Kontakt z klientami
  • Współpraca z innymi działami w firmie

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość
  • Praca od poniedziałku do piątku 7.00 - 15.00

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Martex Opakowania z siedzibą w Chmielniki 6, 86-061 Brzoza zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Martex Opakowania z siedzibą w Chmielniki 6, 86-061 Brzoza. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Martex Opakowania z siedzibą w Chmielniki 6, 86-061 Brzoza (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

TELDAT Sp. z o.o. sp.k.

TELDAT jest polskim podmiotem gospodarczym i funkcjonuje na rynku obronnym od ponad 21 lat. Posiada znany w świecie, wysoko wyspecjalizowany potencjał, szerokie kompetencje i zdolności (także w zakresie ochrony informacji niejawnych) oraz kompleksowe i w niektórych dziedzinach unikalne oraz referencyjne rozwiązania, które są cenione w Polsce i za granicą. Spółka specjalizuje się głównie w projektowaniu i produkowaniu specjalistycznych produktów teleinformatycznych, dedykowanych zwłaszcza dla bezpieczeństwa i obrony narodowej (więcej na stronie www.teldat.com.pl).

Pracownik biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w pracy biurowej.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego humanistycznego (preferowane polonistyczne);
  • min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2;
  • obsługi pakietu MS Office;
  • umiejętności redagowania pism;
  • dużej dyspozycyjności;
  • wysokiej kultury osobistej i znajomości etykiety biznesowej.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę;
  • odpowiedzialną i ciekawą pracę w miłym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez TELDAT Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Bydgoszczy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest TELDAT Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Cichej 19-27. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Aplikuj teraz

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do TELDAT Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Cichej 19-27. (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.