Wyszukiwarka

Specjalista ds. Weryfikacji i Rejestracji Zgłoszeń /staż/

oferta dodana: 26.03.2018

Specjalista ds. Weryfikacji i Rejestracji Zgłoszeń /staż/

 

Oferujemy:

  • Pracę w rozwijającej firmie będącej liderem w swojej branży prawnej

  • Pracę w centrum Bydgoszczy /dogodna lokalizacja /

  • Możliwe podjęcie współpracy w formie zdalnej!

  • Forma zatrudnienia w godzinach popołudniowych 14:00-22:00

  • Umowa stażową / z gwarancją późniejszego zatrudnienia na pełen etat/

     

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja poprawności umów klientów

  • Rejestracja umów Klientów w systemie

  • Praca z Bazą Danych i wewnętrznym systemem zgłoszeń

  • Odbieranie zgłoszeń i rozdzielanie ich w odpowiednie działy firmy

  • Komunikacja z pracownikami firmy w sprawach związanych ze zgłoszeniami

Wymagania:

Jeżeli:

  • Studiujesz lub ukończyłeś studia

  • Posiadasz dobrą znajomość MS Office

  • Jesteś skrupulatny, sumienny i dokładny oraz przywiązujesz wagę do detali

  • Potrafisz zorganizować własną pracę i jednocześnie lubisz pracować z danymi

  • Jesteś pozytywnie nastawiony do pracy, wychodzisz z własną inicjatywą i angażujesz się w wykonywane zadania;

To czekamy właśnie na Ciebie! :-)


 

Aplikacje w postaci dokumentu CV, prosimy nadsyłać na adres mailowy do działu rekrutacji i HR: <ewelina.kurek@centrumprawa.eu>

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).


 


 


 


 


 

Pracownik Administracyjny – Sekcja Pocztowa /staż/

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa poczty: indeksowanie, dystrybucja korespondencji przychodzącej oraz  przygotowanie i wysyłka korespondencji poprzez stronę internetową

  • Weryfikacja i podział dokumentów związanych z umowami i umieszczanie ich w odpowiednich systemach informatycznych oraz archiwizacja oryginałów

  • Obsługa procesów w zakresie monitorowania zgłoszeń /zapytań przez Klientów w formie elektronicznej

  • Współpraca z kurierami

  • Wprowadzanie danych do bazy i systemu firmowego

  • Współpraca z innymi działami

Szukamy osoby:

  • dokładnej, skrupulatnej i odpowiedzialnej

  • potrafiącej pracować w środowisku wielozadaniowym 

  • z umiejętnością pracy pod presją czasu

  • otartej na zmiany i nowe rozwiązania

  • proaktywnej, energicznej

  • z bardzo dobrą znajomością obsługi komputera (pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych

Szukamy osoby:

  • Umowę stażową / z gwarancją zatrudnienia na pełen etat /

  • Dyspozycyjność w godz. popołudniowych 14:00-22:00 / pon -pt /

    bądź sob-ndz i 3 wybrane dni w tygodniu /14:00-22:00 /

  • Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji

  • Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole

  • Dogodną lokalizację biura w Centrum miasta / możliwa praca w formie zdalnej /


 

Aplikacje w postaci dokumentu CV, prosimy nadsyłać na adres mailowy do działu rekrutacji i HR: <ewelina.kurek@centrumprawa.eu>

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

 

 

 

 

 

Stażysta w dziale obsługi klienta

/zmiana popołudniowa 14:00-22:00/

Zakres obowiązków

  • Obsługa wewnętrznych baz danych

  • wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmowego

  • obsługa skrzynki e-mail i systemu zgłoszeń

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów

  • odpowiadanie na zapytania / reklamacje ze strony Klientów

  • odbiór, segregacja nadesłanych zapytań do poszczególnych działów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe

  • dyspozycyjność w godz. popołudniowych 14:00-22:00 /pon- pt / bądź sob -ndz + wybrane 3 dni w tygodniu /godz. 14:00-22:00/

  • dobra organizacja pracy własnej

  • umiejętność pracy pod presją czasu

  • sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań

  • odpowiedzialność

  • komunikatywność

  • wysoka kultura osobista

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w windykacji lub egzekucji

  • doświadczenie w pracy w kancelarii

  • doświadczenie w pracy na recepcji

  • doświadczenie w BOK

Oferujemy :

  • pracę w oparciu o umowę stażową (plus gwarancję zatrudnienia po zakończeniu stażu)

  • pracę na pełen etat w godzinach 14:00-22:00

  • możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie na rynku ogólnopolskim

  • pracę w młodym i energicznym zespole

  • szkolenia wstępne, stanowiskowe i rozwojowe

 

Aplikacje w postaci dokumentu CV, prosimy nadsyłać na adres mailowy do działu rekrutacji i HR: <ewelina.kurek@centrumprawa.eu>

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

 

 

 

 

Młodszy Specjalista ds. Weryfikacji Zgłoszeń i Oferty Internetowej

/staż/


 

Miejsce pracy: Bydgoszcz centrum / możliwa praca zdalna /


Na czym będzie polegała Twoja praca?

Będąc członkiem zespołu odpowiedzialnego za prawidłową obsługę klienta, zajmiesz się wsparciem analitycznym dla działu handlowego oraz marketingu.

Będziesz obsługiwał stronę internetową oraz bazę zgłoszeń, weryfikował nadesłane zapytania od Klienta, skrupulatnie odpowiadał na wiadomości i rozsyłał je również do odpowiednich komórek w firmie.

Oprócz tego będziesz generował raporty, kontrolował poprawność wprowadzonych danych i dbał o stronę internetową.

Możemy zaproponować Tobie:

Umowę o staż z UP na początek / z gwarancję zatrudnienia na umowę o pracę /

Formę zdalną współpracy!

Popołudniowe godziny pracy 14:00-22:00

Pracę w tygodniu poniedziałek – piątek bądź w weekendy i wybrane dni w tygodniu!

Jeżeli masz do zaoferowania:
Potrafisz analizować i wyciągać wnioski?
Potrafisz skutecznie skoncentrować się na swoich zadaniach tak, że nic nie przeszkadza Twojej efektywnej pracy?

a jednocześnie

Chcesz pracować u najlepszych?

Zapraszamy do Nas!

Aplikacje w postaci dokumentu CV, prosimy nadsyłać na adres mailowy do działu rekrutacji i HR: <ewelina.kurek@centrumprawa.eu>


 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

FUNDRAISER ASSISTANT – PRACOWNIK DS. FUNDRAISINGU

oferta dodana: 07.03.2018

PRAKTYKA NA STANOWISKU:
FUNDRAISER ASSISTANT
– PRACOWNIK DS. FUNDRAISINGU
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Planowanie, organizowanie i koordynowanie relacji z Interesariuszami
Analiza i dobór odpowiednich kanałów komunikacji do realizowanego zadania
Przygotowywanie i realizowanie planu fundraisingowego
Przygotowywanie materiałów fundraisingowych
Przygotowywanie segmentów strategii funraisingowej
Opracowanie strategii pozyskiwania funduszy
Przygotowywanie projektów unijnych
Przeprowadzanie ewaluacji prowadzonych działań
Współpraca z podmiotami i zespołem.
OFERUJEMY:
Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym
Stałą opiekę merytoryczną
Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszaru fundraisingu, zarządzania, planowania i rozwoju
działań fundraisingowych etc., prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi interesariuszami
uczestniczącymi w procesie.
Agencja Managerska VIP for You
ul. Namysłowska 104
46-081 Dobrzeń Wielki
NR KONTA | mBANK 81 1140 2004 000 3402 5816 6731 www.vip4u.pl
+48 605 844 804
+48 722 11 4000
+48 77 46 96 336
biuro@vip4u.pl
marketing@vip4u.pl
NIP: 754-134-16-44
REGON: 531396998
Tworzymy relacje
ZDOBĄDŹ NOWE UMIEJĘTNOŚCI!
Wymagania: zaangażowanie, terminowość, solidność.
DLA NAJBARDZIEJ ZAANGAŻOWANYCH STUDENTÓW MOŻLIWY STAŻ PŁATNY!
MOŻESZ STAŻOWAĆ ZDALNIE!
Aplikuj już dziś!: hr@vip4u.pl

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

TRAINING ASSISTANT – PRACOWNIK DS. SZKOLEŃ

oferta dodana: 07.03.2018

PRAKTYKA NA STANOWISKU:
TRAINING ASSISTANT
– PRACOWNIK DS. SZKOLEŃ
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Planowanie, organizowanie i koordynowanie szkoleń
Promowanie szkoleń
Pozyskiwanie uczestników na szkolenia
Analiza rynku szkoleniowego
Analiza możliwości pozyskiwania funduszy na szkolenia
Przeprowadzanie ewaluacji prowadzonych działań
Współpraca z podmiotami i zespołem.
OFERUJEMY:
Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym
Stałą opiekę merytoryczną
Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszaru zarządzania, planowania i rozwoju szkoleń etc., prowadzenia
ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi podmiotami uczestniczącymi w procesie.
Agencja Managerska VIP for You
ul. Namysłowska 104
46-081 Dobrzeń Wielki
NR KONTA | mBANK 81 1140 2004 000 3402 5816 6731 www.vip4u.pl
+48 605 844 804
+48 722 11 4000
+48 77 46 96 336
biuro@vip4u.pl
marketing@vip4u.pl
NIP: 754-134-16-44
REGON: 531396998
Tworzymy relacje
ZDOBĄDŹ NOWE UMIEJĘTNOŚCI!
Wymagania: zaangażowanie, terminowość, solidność.
DLA NAJBARDZIEJ ZAANGAŻOWANYCH STUDENTÓW MOŻLIWY STAŻ PŁATNY!
MOŻESZ STAŻOWAĆ ZDALNIE!
Aplikuj już dziś!: hr@vip4u.pl
Do CV prosze dopisac ,,Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbednych do realizacji procesów
rekrutacji” (zgodnie z Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
PO ZAKOŃCZENIU PRAKTYK WYSTAWIAMY ZAŚWIADCZENIE I/LUB REFERENCJ E.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

MARKETING ASSISTANT – PRACOWNIK DZIAŁU MARKETINGU

oferta dodana: 07.03.2018

Agencja Managerska VIP for You
ul. Namysłowska 104
46-081 Dobrzeń Wielki
NR KONTA | mBANK 81 1140 2004 000 3402 5816 6731 www.vip4u.pl
+48 605 844 804
+48 722 11 4000
+48 77 46 96 336
biuro@vip4u.pl
marketing@vip4u.pl
NIP: 754-134-16-44
REGON: 531396998
Tworzymy relacje
PRAKTYKA NA STANOWISKU:
MARKETING ASSISTANT
– PRACOWNIK DZIAŁU MARKETINGU
ZDOBĄDŹ NOWE UMIEJĘTNOŚCI!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Przygotowywanie materiałów reklamowych i ofert handlowych
Realizacja działań promocyjnych wynikających z planu marketingowego
Tworzenie, wdrażanie i koordynowanie media-planów
Promocja firmy i usług
Marketing sieciowy w tym mailingi do klientów
Promocja w social mediach
Przeprowadzanie ewaluacji prowadzonych działań
Współpraca z podmiotami i zespołem.
OFERUJEMY:
Wymagania: zaangażowanie, terminowość, solidność.
DLA NAJBARDZIEJ ZAANGAŻOWANYCH STUDENTÓW MOŻLIWY STAŻ PŁATNY!
MOŻESZ STAŻOWAĆ ZDALNIE!
Aplikuj już dziś!: hr@vip4u.pl
Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym
Stałą opiekę merytoryczną
Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszaru marketingu handlowego, partnerskiego, sieciowego,
zarządzania, planowania i współpracy z klientami etc., prowadzenia ewaluacji działań, współpracy
z poszczególnymi podmiotami uczestniczącymi w procesie.
Do CV prosze dopisac ,,Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbednych do realizacji procesów
rekrutacji” (zgodnie z Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
PO ZAKOŃCZENIU PRAKTYK WYSTAWIAMY ZAŚWIADCZENIE I/LUB REFERENCJ E.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

PUBLIC RELATIONS ASSISTANT – PRACOWNIK DZIAŁU PUBLIC RELATIONS

oferta dodana: 07.03.2018

PRAKTYKA NA STANOWISKU:
PUBLIC RELATIONS ASSISTANT
– PRACOWNIK DZIAŁU PUBLIC RELATIONS
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Planowanie, organizowanie i koordynowanie relacji z mediami
Analiza i dobór odpowiednich kanałów komunikacji do realizowanego zadania
Przygotowywanie materiałów informacyjnych i PR
Realizacja działań PR wynikających z planu marketingowego
Tworzenie, wdrażanie i koordynowanie media-planów
Przygotowanie, wdrażanie i analizowanie działań PR i e-PR
Przeprowadzanie ewaluacji prowadzonych działań
Współpraca z podmiotami i zespołem.
OFERUJEMY:
Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym
Stałą opiekę merytoryczną
Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszaru Public Relations, zarządzania, planowania i współpracy
z mediami etc., prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi podmiotami uczestniczącymi
w procesie.
Agencja Managerska VIP for You
ul. Namysłowska 104
46-081 Dobrzeń Wielki
NR KONTA | mBANK 81 1140 2004 000 3402 5816 6731 www.vip4u.pl
+48 605 844 804
+48 722 11 4000
+48 77 46 96 336
biuro@vip4u.pl
marketing@vip4u.pl
NIP: 754-134-16-44
REGON: 531396998
Tworzymy relacje
ZDOBĄDŹ NOWE UMIEJĘTNOŚCI!
Wymagania: zaangażowanie, terminowość, solidność.
DLA NAJBARDZIEJ ZAANGAŻOWANYCH STUDENTÓW MOŻLIWY STAŻ PŁATNY!
MOŻESZ STAŻOWAĆ ZDALNIE!
Aplikuj już dziś!: hr@vip4u.pl
Do CV prosze dopisac ,,Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbednych do realizacji procesów
rekrutacji” (zgodnie z Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
PO ZAKOŃCZENIU PRAKTYK WYSTAWIAMY ZAŚWIADCZENIE I/LUB REFERENCJ E.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

CSR ASSISTANT– PRACOWNIK DZIAŁU CSR

oferta dodana: 06.03.2018

PRAKTYKA NA STANOWISKU:
CSR ASSISTANT
– PRACOWNIK DZIAŁU CSR
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Analiza strategii CSR poszczególnych podmiotów
Analiza komunikowania działań związanych z CSR
Przygotowywanie segmentów strategii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
Opracowywanie i wdrażanie komponentów i narzędzi CSR
Mapowanie interesariuszy
Projektowanie kampanii społecznych
Przeprowadzanie ewaluacji prowadzonych działań
Współpraca z podmiotami i zespołem.
OFERUJEMY:
Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym
Stałą opiekę merytoryczną
Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszaru CSR – Społecznej Odpowiedzialności Biznesu,
zarządzania, planowania i współpracy z interesariuszami etc., prowadzenia ewaluacji działań,
współpracy z poszczególnymi podmiotami uczestniczącymi w procesie.
Agencja Managerska VIP for You
ul. Namysłowska 104
46-081 Dobrzeń Wielki
NR KONTA | mBANK 81 1140 2004 000 3402 5816 6731 www.vip4u.pl
+48 605 844 804
+48 722 11 4000
+48 77 46 96 336
biuro@vip4u.pl
marketing@vip4u.pl
NIP: 754-134-16-44
REGON: 531396998
Tworzymy relacje
ZDOBĄDŹ NOWE UMIEJĘTNOŚCI!
Wymagania: zaangażowanie, terminowość, solidność.
DLA NAJBARDZIEJ ZAANGAŻOWANYCH STUDENTÓW MOŻLIWY STAŻ PŁATNY!
MOŻESZ STAŻOWAĆ ZDALNIE!
Aplikuj już dziś!: hr@vip4u.pl
Do CV prosze dopisac ,,Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbednych do realizacji procesów
rekrutacji” (zgodnie z Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
PO ZAKOŃCZENIU PRAKTYK WYSTAWIAMY ZAŚWIADCZENIE I/LUB REFERENCJ E.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Wolontariat w Niemczech

oferta dodana: 05.03.2018

Szanowni Panstwo,

ijgd (internationale Jugendgemeinschsaftsdienst) organizuje od kilku lat program wolontariatu długoterminowego  „Wolontarystyczny Rok Socjalny”  w obszarze pracy socjalnej i pedagogiki w Niemczech. Projekt skierowany jest dla pełnoletnich osób uczących się, studentów lub absolwentów od 18 do 26 roku życia, którzy chcieliby podnieść swoje kwalifikacje, poznać nowe instrumenty i metody pracy, pozyskać międzynarodowe doświadczenie zawodowe oraz podnieść swoje kompetencje językowe. Ważnym elementem projektu jest wzbogacenie kompetencji zawodowych i wzmocnienie szans młodych ludzi na rynku pracy w Polsce.

 

Krótko o szczegółach:

Program rozpoczyna się każdego roku 1 sierpnia lub 1 września i trwa 12 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy o dodatkowe pół roku. Uczestnicy przez rok pracuja w pełnym wymiarze czasu pracy (tj 38,5h tygodniowo) w organizacjach socjalnych m.in warsztaty dla osób z niepełnosprawnością, przdszkola i szkoły integracyjne, centra dla seniorów, dzienne domy pomocy społecznej.

Główne zadania wolontariuszy to pomoc w organizowaniu czasu wolnego, wspieranie podopiecznych w codziennych czynnościach, pośredniczenie między podopiecznym a opiekunem grupy. Wolontariusze maja możliwosc wnoszenia i realizowania własnych pomysłów i projektów w organizacjach.

Koordynator projektu jest w stalym kontakcie z wolontariuszami, szczegolnie na początku wskazuje i informuje o niezbednych formalnościach, możliwościach odbywania kursu językowego, miejscach do spędzania czasu wolnego, wspiera podczas chwilowych kryzysów itd.

Dodatkowo wolontariusze otrzymują comiesięczne wynagrodzenie, mają zagwarantowane zakwaterowanie, są ubezpieczeni społecznie i zdrowotnie, mają prawo do min 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku.

Ważnym elementem programu jest możliwość odbycia pięciu tygodniowych seminariów tematycznych, podnoszacych wiedzę i kwalifikacje wolontariuszy. Seminaria sa całkowicie bezpłatne i organizowane przez ijgd.

Uczestnicy na zakończenie wolontariatu otrzymują od organizacji świadectwo pracy w j. niemieckim, które może przyczynić się do znalezenia ciekawej oferty pracy po powrocie do Polski.

 

Program nie jest jeszcze znany w Polsce, jednak nie da się ukryć, że jest to doskonała forma zdobycia tych pierwszych doświadczeń zawodowych dla młodych osób. W związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o rozpropagowanie infromacji o programie wśród studentów, na stronach internetowych, czy też wśród znajomych.

W załączniku dodaję informacje, które mogłyby zostać wywieszone na tablicach ogłoszeń, przesłane dalej do osób zainteresowanych programem, czy też opublikowane na stronach internetowych.  W razie pytań jestem do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 09:30-16:00 pod numerem telefonu: 05121 206 61 38.

 

Zapraszam do przeczytania artykułu o udziale w programie, który napisały nasze wolontariuszki: http://www.eurodesk.pl/inspiracje/pomagajac-innym-przekraczaja-wlasne-bariery

 

Licząc na współpracę pozostaję z wyrazami szacunku

Monika Chypcinska

 

 

Monika Chypcinska

Bildungsreferentin

 

Freiwilliges Soziales Jahr

Internationale Jugendgemeinschaftsdienste (ijgd)  •  Landesverein Niedersachsen e.V.

Zingel 15  •  31134 Hildesheim  •  Tel.: 05121 20 661-20/-20 oder -38  •  Fax: 05121 20 661-45

Mail: fsj.nds@ijgd.de  •  Web: www.ijgd.de  •  www.fsj-nds.de  •  facebook.com/fsj.nds.ijgd

 

Wer wir sind und was wir machen? Mehr dazu bei YouTube.

Online-Bewerbungsbogen für ein FSJ in Niedersachsen

 

Unser Partner

 

P Vor dem Ausdrucken bitte an die Umwelt denken! Danke.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

PRAKTYKANT W POMORSKIM OŚRODKU BADAŃ REGIONALNYCH

oferta dodana: 01.01.2018

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W POMORSKIM OŚRODKU BADAŃ REGIONALNYCH

Miejsce pracy:

DANUSI 4, 80-434 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, funkcjonowaniem i zasadami działalności Urzędu Statystycznego w Gdańsku, ze szczególnym uwzględnieniem Pomorskiego Ośrodka Badań Regionalnych, zapoznanie z formami udostępniania i rozpowszechniania wyników badań statystycznych, zapoznanie z bazami danych normatywnych, zapoznanie z systemem bazodanowym Strateg i narzędziem do wizualizacji danych - Portal Geostatystyczny, przygotowanie prezentacji nt. "System Informacyjny Statystyki Publicznej".

http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64f0a84fa2cd9aaaafeb35b9222f5a31

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNYM

oferta dodana: 21.03.2017

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNYM

Numer: KPRM-ZPS/1750482

Dodane przez: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Miejsce pracy:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie sie z ustawą prawo zamówień publicznych; wykonywanie czynności w ramach udzielania zam. publ.; przygot. zestawień zrealizowanych zam. publ. na potrzeby sporządzenia sprawozdania rocznego do Urzędu Zamówień Publicznych (UZP); poznanie zasad prowadz. gospodarki magazynowej w Urzędzie; archiwizacja dokumentacji wydziału.

Rodzaj umowy:

Praktyka studencka

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar etatu:

nie dotyczy

Zmianowość:

nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia praktyki:

21.03.2017

Data zakończenia praktyki:

31.12.2018

Wynagrodzenie brutto:

nieodpłatny

System wynagradzania:

nie dotyczy

Zawód:

bez zawodu

 

Wymagania konieczne

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, MS Word);
  • komunikatywność;
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Krótki opis działalności gospodarczej:

Adres www:

http://bydgoszcz.stat.gov.pl

Sposób aplikowania:

poprzez uczelnię

Adres:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Osoba do kontaktu:

Anna Heinowska

 

Cele edukacyjne, nabywana wiedza,

umiejętności i kompetencje społeczne:

poznanie organizacji pracy jednostki administracji rządowej;
podniesienie poziomu kompetencji przydatnych na rynku pracy;
przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu poprzez wykształcenie umiejętności zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów, a także etycznych aspektów zawodu; zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz zespołowej.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE EKONOMICZNYM

oferta dodana: 21.03.2017

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE EKONOMICZNYM

Numer: KPRM-ZPS/1750399

Dodane przez: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

 

Miejsce pracy:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z przepisami prawa regulującymi rachunkowość państwowych j. budżetowych oraz z przyjętymi w Urzędzie zasadami (polityką) rachunkowości i zakładowym planem kont; poznanie i ewid. dowodów księgowych, pomoc przy weryf. dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; poznanie i rozlicz. wpłat dochodów budż. na rachunek MF.

Rodzaj umowy:

Praktyka studencka

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar etatu:

nie dotyczy

Zmianowość:

nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia praktyki:

21.03.2017

Data zakończenia praktyki:

31.12.2018

Wynagrodzenie brutto:

nieodpłatny

System wynagradzania:

nie dotyczy

Zawód:

bez zawodu

Wymagania konieczne

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, MS Word);
  • komunikatywność;
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Krótki opis działalności gospodarczej:

Adres www:

http://bydgoszcz.stat.gov.pl

Sposób aplikowania:

poprzez uczelnię

Adres:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Osoba do kontaktu:

Anna Heinowska

Cele edukacyjne, nabywana wiedza,

umiejętności i kompetencje społeczne:

poznanie organizacji pracy jednostki administracji rządowej;
podniesienie poziomu kompetencji przydatnych na rynku pracy;
przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu poprzez wykształcenie umiejętności zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów, a także etycznych aspektów zawodu; zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz zespołowej.

 

 

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE KADR I SZKOLENIA

oferta dodana: 21.03.2017

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE KADR I SZKOLENIA

Numer: KPRM-ZPS/1750363

Dodane przez: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

 

Miejsce pracy:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; poznanie i uczestnictwo w prowadzeniu spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz prowadzeniem akt osobowych pracowników; współpr. z ZUS (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, wyrejestrowanie, zmiana danych); ewidencja i rozliczanie czasu pracy; procedura rekrutacji i selekcji pracowników; tworzenie analiz.

Rodzaj umowy:

Praktyka studencka

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar etatu:

nie dotyczy

Zmianowość:

nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia praktyki:

21.03.2017

Data zakończenia praktyki:

31.12.2018

Wynagrodzenie brutto:

nieodpłatny

System wynagradzania:

nie dotyczy

Zawód:

bez zawodu

 

Wymagania konieczne

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, MS Word);
  • komunikatywność;
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Krótki opis działalności gospodarczej:

Adres www:

http://bydgoszcz.stat.gov.pl

Sposób aplikowania:

poprzez uczelnię

Adres:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie 

Osoba do kontaktu:

Anna Heinowska

 

Cele edukacyjne, nabywana wiedza,

umiejętności i kompetencje społeczne:

poznanie organizacji pracy jednostki administracji rządowej;
podniesienie poziomu kompetencji przydatnych na rynku pracy;
przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu poprzez wykształcenie umiejętności zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów, a także etycznych aspektów zawodu; zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz zespołowej.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE ORGANIZACJI

oferta dodana: 21.03.2017

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE ORGANIZACJI

Numer: KPRM-ZPS/1750342

Dodane przez: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

 

Miejsce pracy:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zasady dostępu do danych jednostkowych i osobowych; instrukcja kancelaryjna i archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt; zasady techniki prawodawczej w zarządz. wew. wydawanych przez Dyrektora Urzędu; planowanie i wyk. budżetu Urzędu w ukł. zadaniowym jako element kontroli zarządczej; inicjowanie nowych form współpr. Urzędu z j. naukowymi.

Rodzaj umowy:

Praktyka studencka

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar etatu:

nie dotyczy

Zmianowość:

nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia praktyki:

21.03.2017

Data zakończenia praktyki:

31.12.2018

Wynagrodzenie brutto:

nieodpłatny

System wynagradzania:

nie dotyczy

Zawód:

bez zawodu

 

Wymagania konieczne

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, MS Word);
  • komunikatywność;
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Krótki opis działalności gospodarczej:

Adres www:

http://bydgoszcz.stat.gov.pl

Sposób aplikowania:

poprzez uczelnię

Adres:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie 

Osoba do kontaktu:

Anna Heinowska

Cele edukacyjne, nabywana wiedza,

umiejętności i kompetencje społeczne:

poznanie organizacji pracy jednostki administracji rządowej;
podniesienie poziomu kompetencji przydatnych na rynku pracy;
przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu poprzez wykształcenie umiejętności zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów, a także etycznych aspektów zawodu; zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz zespołowej.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE REJESTRÓW

oferta dodana: 21.03.2017

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE REJESTRÓW

Numer: KPRM-ZPS/1750239

Dodane przez: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Miejsce pracy:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z prowadzonym przez służby stat. publ. krajowymi rejestrami REGON i TERYT; zapoznanie z procesem rejestracji firmy; obserwacja obsługi klienta w zakresie aktualizacji rejestru REGON; współudział w weryf. danych z innych systemów informatycznych adm. publ. zasilających rejestr REGON i kontroli bazy adresowej budynków i mieszkań.

Rodzaj umowy:

Praktyka studencka

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar etatu:

nie dotyczy

Zmianowość:

nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia praktyki:

21.03.2017

Data zakończenia praktyki:

31.12.2018

Wynagrodzenie brutto:

nieodpłatny

System wynagradzania:

nie dotyczy

Zawód:

bez zawodu

 

Wymagania konieczne

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, MS Word);
  • komunikatywność;
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Krótki opis działalności gospodarczej:

Adres www:

http://bydgoszcz.stat.gov.pl

Sposób aplikowania:

poprzez uczelnię

Adres:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie 

Osoba do kontaktu:

Anna Heinowska

 

Cele edukacyjne, nabywana wiedza,

umiejętności i kompetencje społeczne:

poznanie organizacji pracy jednostki administracji rządowej;
podniesienie poziomu kompetencji przydatnych na rynku pracy;
przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu poprzez wykształcenie umiejętności zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów, a także etycznych aspektów zawodu; zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz zespołowej.

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE BADAŃ ANKIETOWYCH

oferta dodana: 21.03.2017

Praktyka studencka: PRAKTYKANT W WYDZIALE BADAŃ ANKIETOWYCH

Numer: KPRM-ZPS/1750200

Dodane przez: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

 

WARUNKI PRACY I PŁACY

Miejsce pracy:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie

Zakres obowiązków:

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z metodologią społecznych i rolniczych badań ankietowych; uczestnictwo w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych stat.; rejestrowanie danych w systemach informatycznych badań; zapoznanie z zasadami kontroli i analizy pozyskanych danych stat.

Rodzaj umowy:

Praktyka studencka

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar etatu:

nie dotyczy

Zmianowość:

nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia praktyki:

21.03.2017

Data zakończenia praktyki:

31.12.2018

Wynagrodzenie brutto:

nieodpłatny

System wynagradzania:

nie dotyczy

Zawód:

bez zawodu

 

Wymagania konieczne

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, MS Word);
  • komunikatywność;
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Krótki opis działalności gospodarczej:

Adres www:

http://bydgoszcz.stat.gov.pl

Sposób aplikowania:

poprzez uczelnię

Adres:

ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Osoba do kontaktu:

Anna Heinowska

Cele edukacyjne, nabywana wiedza,

umiejętności i kompetencje społeczne:

poznanie organizacji pracy jednostki administracji rządowej;
podniesienie poziomu kompetencji przydatnych na rynku pracy;
przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu poprzez wykształcenie umiejętności zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów, a także etycznych aspektów zawodu; zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz zespołowej.

 

_________________

Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość i aktualność komunikowanych na FORUM Ofert Pracy.